Disney Stars On Parade

Alles over het Disneyland Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

ontdek de "a New World" float, op Central Plaza en Main Street !!!

Afbeelding

Afbeelding

bron : ED92
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Een eerste blik op de The Lion King & The Jungle Book float in de Disney Stars on Parade !!!

Afbeelding

bron : DisneylandBerry‏
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

In de nieuwe Disney Stars On Parade zullen we Zip-a-Dee-Doo-Dah horen !!!

Afbeelding

bron : ED92
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

het is ziet er veelbeloved uit! kan niet wachten om het live te zien!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
ellenmouse
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 19:06

Ohh waauuww, ziet er super goed uit! Kan niet wachten om het zelf te zien!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Dans les coulisses du 25e Anniversaire avec les artistes de la nouvelle Parade

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De nieuwe Disney Stars on Parade #DisneylandParis25
https://youtu.be/ZtKYkBnkicU
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Gisteren meegenoten met een live uitzending, wat een prachtige parade! Heb er zo'n zin in om hem in het echt te zien!

Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Donald Dutch
Member
Member
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2014, 13:09

Positief verrast door Stars On Parade, een erg mooie parade. Enig min puntje vind ik de Lion King / Jungle Book wagen, ben geen fan van de vorm en ontwerp van deze wagen (o.a. duidelijk zichtbare speakers, hoekige vormen in tegenstelling tot de andere wagens die meer ronde vormen hebben). Daarnaast ben ik erg blij dat we geen eindeloze loop van één liedje hebben!

De prinsessen unit vond ik trouwens maar een beetje karig vergeleken met de andere units, maar volgens een aantal betrouwbare Twitter accounts wordt hier eind dit jaar / begin volgend jaar nog een wagen aan toegevoegd. Ik denk dat ze hiervoor een van de Magic On Parade wagens gaan ombouwen, ben erg benieuwd welke. Vraag me trouwens ook af wat ze met de overige wagens van Magic On Parade gaan doen...
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Lowietje vond ik een beetje misplaatst op de wagen :/. Leek alsof hij bij de leeuwenkoning hoort :/. Vond ook dat er precies minder characters op de wagens staan dan bij de vorige, dat miste ik toch wel. Van het liedje niet veel gehoord wegens luidruchtig publiek ;). Maar ik verlang wel al om het ter plekke te zien :)
pietemuis
Member
Member
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2016, 21:09

ik vond t een beetje rommelig. Wat deden Mary Poppins, en Alladin, Genie enz vooraan aan de parade? WIedere wagen heeft andere muziek? Wel mooie wagens maar voor de rest niet echt mijn ding!
Gebruikers-avatar
Donald Dutch
Member
Member
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2014, 13:09

pietemuis schreefCOLONik vond t een beetje rommelig. Wat deden Mary Poppins, en Alladin, Genie enz vooraan aan de parade? WIedere wagen heeft andere muziek? Wel mooie wagens maar voor de rest niet echt mijn ding!
Aladdin kon ik nog wel plaatsen, aangezien ze om de een of andere reden de Franse versie van 'A Whole New World' in het muzieksegment van de eerste float hebben opgenomen. Neemt niet weg dat het een aparte zet is, aangezien alle andere floats volgens mij slechts één film/thema hebben in zowel de muziek als characters.
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Kan zijn dat al die characthers die voor aan de parade liepen er eenmalig bij waren vanwege opening van de nieuwe parade. Is afwachten wat er mee gaat gebeuren in de toekomst. Bij de laatste parade vrijda liepen ook veeeeeel meer characthers mee dan er normaal bij de parade waren.
pietemuis
Member
Member
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2016, 21:09

calimero schreefCOLONKan zijn dat al die characthers die voor aan de parade liepen er eenmalig bij waren vanwege opening van de nieuwe parade. Is afwachten wat er mee gaat gebeuren in de toekomst. Bij de laatste parade vrijda liepen ook veeeeeel meer characthers mee dan er normaal bij de parade waren.
Had ik ook al gedacht, dat het eenmalig was ofzo.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

NIEUW! Disney Stars on Parade straalt tijdens onze 25ste Verjaardag
Ook overdag kan je je hart ophalen met deze volledig nieuwe Disney parade vol bekende sterren.

Afbeelding

Overdag schitteren de straten met deze gloednieuwe parade
Elke dag is paradedag* in het Disneyland® Park. En dit jaar kan je genieten van acht schitterende nieuwe praalwagens die Main Street U.S.A.® de meest levendige plek van het land maken. Voor de 25ste Verjaardag schitteren de kleurrijke, nieuwe kostuums nog meer dan anders en er weerklinkt magische, nieuwe muziek. Dit is de kans om de Disney verhalen te beleven zoals nooit tevoren.

Acht nieuwe creaties voor onze 25ste Verjaardag
Ontdek onze acht nieuwe praalwagens, die Main Street U.S.A.® nog meer dan anders betoveren. Van vriendschap en magie tot avontuur en romantiek, elk element van een magisch Disney verhaal komt voorbij in al zijn glorie. Ontdek de indrukwekkende verschijning van een vuurspuwende draak, haal herinneringen op met Peter Pan en maak een vreugdedansje wanneer Woody en zijn Toy Story vrienden voorbijkomen. En dan hebben we het nog niet gehad over een zingende en dansende Lion King en Jungle Book, de magische wereld van Mickey, Disney prinsen en prinsessen, een verblindende sneeuwstorm van Frozen en nog veel meer.

*Gelieve te noteren dat attracties en entertainment door onvoorziene omstandigheden zoals slecht weer of belangrijke onderhoudswerkzaamheden, uitgesteld of geannuleerd kunnen worden zonder voorafgaande kennisgeving.

Disneyland® Park
Fantasyland
Geldig toegangsticket vereist
Leeftijden
Peuters, Kinderen, Jonge tieners, Tieners, Volwassenen, Alle leeftijden
Duurt ongeveer
15 minuten

Afbeelding

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar