Kerst 2016

Sally
Member
Member

Heerlijk kijk er al weer naar uit...I ❤️Kerst
vdbemdsa
Member
Member

Nog iets van kerst in de Village, de kerststalletjes, zijn die er echt pas vanaf 16 december zoals ik in de envie lees? Vind ik wel laat dan, ik had echt voor ogen, 11 november begint kerst, laat dan alles van kerst beginnen!
D-Tekenaar
Member
Member

Vanaf vandaag vieren we kerst in Disneyland Paris!

D-Tekenaar
Member
Member

Het programma voor het Kerstseizoen is er !!!!

Afbeelding

Afbeelding
Imagineering Paris
Member
Member

3 parades per dag, dreams, Tree Lighting, Castle Stage show en Frozen in Frontierland. DLP is back in business.
vdbemdsa
Member
Member

Scrooge? Is dit nieuw voor disneyland Parijs, kan me daar toch niets van voorstellen van andere jaren
olafLover
Moderator
Moderator

Voor kerst is hij nieuw. Als character staat hij er al sinds de zomer op de plek waar volgens het programma Donald or friends staat (want we weten allemaal dat ze hele grote vrienden zijn ;) )
sloeber
Member
Member

Imagineering Paris schreef:3 parades per dag, dreams, Tree Lighting, Castle Stage show en Frozen in Frontierland. DLP is back in business.
Stel je van die Frozen A Royal Welcome wel niet te veel voor. Vorig jaar was die gewoon één koets.

Dus eigenlijk maar twee echte parades, net als vorig jaar. Maar het zijn wel twee mooie!
Mouseketeer
Member
Member

sloeber schreef:
Stel je van die Frozen A Royal Welcome wel niet te veel voor. Vorig jaar was die gewoon één koets.

Dus eigenlijk maar twee echte parades, net als vorig jaar. Maar het zijn wel twee mooie!
2x per dag de Kerst parade en 1 keer DMOP is toch echt 3 parades per dag.
Afbeelding
Mouseketeer
Member
Member

olafLover schreef:Voor kerst is hij nieuw. Als character staat hij er al sinds de zomer op de plek waar volgens het programma Donald or friends staat (want we weten allemaal dat ze hele grote vrienden zijn ;) )
Als character heeft hij er enkel tijdens Swing Into Spring gestaan en verder niet.
Vorig jaar niet. Deze zomer niet. Deze Halloween niet. Dus ja dat is nieuw.
Afbeelding
sloeber
Member
Member

Mouseketeer schreef:
sloeber schreef:

2x per dag de Kerst parade en 1 keer DMOP is toch echt 3 parades per dag.
Daar heb je gelijk in, zo had ik het nog niet bekeken.
D-Tekenaar
Member
Member

Goofy doet dagelijks 5 keer een concert met the Jingle Bell Band in Videopolis

Afbeelding

bron : ED92
Angel007
Member
Member

Ik weet niet of het misschien al ergens staat maar de attractie van small world zit nog niet in de kerst zoals ander jaren. Weet niet of het nog moet komen of niet. Ook het showtje op de Royal castle stage: Royal christmas wishes is nog niet gestart met de opening van het kerstseizoen, deze start pas vanaf de 17de november volgens de Parkmap en wij hebben deze dus jammer genoeg niet kunnen zien.
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Angel007
Member
Member

De kerstman zit dus bij meet Mickey, maar dus wel alleen, de toegang is via de mindervaliden toegang gemaakt via een afgespannen rij die hier naartoe gaat. Heb je een eac(groen of oranje) moet je niet on de rij, maar direct naar de deur en aangeven of je Mickey of de kerstman wil zien. Zelf vond ik het de voorbije jaren veel leuker toen je in het werkhuis terecht kwam en de kerstman en zijn helpers kon ontmoeten.
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
goofy
Member
Member

Angel007 schreef:Ik weet niet of het misschien al ergens staat maar de attractie van small world zit nog niet in de kerst zoals ander jaren. Weet niet of het nog moet komen of niet. Ook het showtje op de Royal castle stage: Royal christmas wishes is nog niet gestart met de opening van het kerstseizoen, deze start pas vanaf de 17de november volgens de Parkmap en wij hebben deze dus jammer genoeg niet kunnen zien.
Ze gaan dit jaar It's A small World niet versieren omdat ze volop met de renovaties bezig zijn heb ik ergens gelezen.
Plaats reactie

Terug naar “Archief 2016”