Disney's Betoverende Kerst, 11 november'17 tot 7 januari'18
Ik heb dit even zitten nalezen, ziet er wel leuk uit:MissBeats schreef:Wij gaan 3 januari... Is er al iemand begin januari geweest en weet iemand als de kerstversiering/kerstsfeer nog volledig aanwezig is in het park? Omdat het officieel kerstprogramma tot 7 januari duurt neem ik toch aan wel of niet?
En nog een vraagje... Ik las ergens dat er de mogelijk is om voor €129 extra de hotelkamer volledig te laten versieren in kerstsfeer inclusief een kerstboom met cadeautjes. Iemand die dit al eens gedaan heeft en weet als het echt de moeite waard is (qua versiering en cadeaus)?
Kerstboom met lichtjes
Kerstkrans op de deur
Kerststickers op de ramen
Speciale overlakens met kerstdecor in Disney thema
Een pluche voor de kinderen
Een gingerbread house of koekjes (varieert blijkbaar elk jaar)
Een doos kerstballen om mee naar huis te nemen
Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

- Tona Theodora
- Member

kan niet wachten om te gaan in kerst stijl
dit is de eerste keer met mijn vriend samen tijdens de kerst editie
, was voorheen wel geweest toen ik zelf klein meisje was.
zoals ik een beetje rond uit gelezen heb, ben ik erg enthousast geworden van alle feitjes die gaan komen
Nu kan ik misschien met stitch op de foto, een van mijn favorieten
en natuurlijk miss bunny samen met stampertje en Marie <3
Misschien zie ik een van jullie ook wel...., ik ben een lang weekend van de 17e november er
zoals ik een beetje rond uit gelezen heb, ben ik erg enthousast geworden van alle feitjes die gaan komen
Nu kan ik misschien met stitch op de foto, een van mijn favorieten
Misschien zie ik een van jullie ook wel...., ik ben een lang weekend van de 17e november er
- Princess Sas
- Member

[EPISODE 1] La Christmas Party de Marie à Disneyland Paris
Om haar kerstfeest met haar vrienden voor te bereiden, gaat Marie, een grote fan van Kerstmis, op ontdekkingstocht in Disneyland Parijs. Naarmate het seizoen begint vanaf 11 november, zal ze de Cast-members interviewen om erachter te komen waar zij naar uitkijken.
In deze eerste aflevering zal ze meer leren over de decoraties en sfeer die voorbereid wordt voor de gasten.
Om haar kerstfeest met haar vrienden voor te bereiden, gaat Marie, een grote fan van Kerstmis, op ontdekkingstocht in Disneyland Parijs. Naarmate het seizoen begint vanaf 11 november, zal ze de Cast-members interviewen om erachter te komen waar zij naar uitkijken.
In deze eerste aflevering zal ze meer leren over de decoraties en sfeer die voorbereid wordt voor de gasten.
- Tona Theodora
- Member

Wat leuk! dat word vast een betoverende herinneringPrincess Sas schreef:Ik ben er ook dat weekend met mijn zus om mijn verjaardag te vieren. Mijn verjaardag en kerst en Disneyland allemaal in 1 weekend... beter kan nietx
- D-Tekenaar
- Member

Mogelijk is er al een paar dagen eerder een programma te vinden 
Zo snel als we één hebben vind je het hier !!!
Oh dat zou mooi zijn. Ik ben zo excited!! Kan niet wachtenD-Tekenaar schreef:Mogelijk is er al een paar dagen eerder een programma te vinden
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x