12 april 2017 - 25ste verjaardag DLP

Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Deze worden vandaag uitgedeeld

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Aftellen met Tinkerbell.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

En nu nagenieten van een fantastische dag!
#DisneylandParis25 Disneyland Paris
Bedankt iedereen!!! [PARTY POPPER]
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
vanessa
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2011, 14:10

Ik vind het liedje Everyday’s a Celebration gewoon geweldig!!!! Enig idee of dit nu ook nog gebruikt gaat worden? bedankt. Zou zonde zijn om dit gewoon terug op te bergen. Het is zo een tof nummer.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Het zit in de anniversary show met Mickey die dagelijks speelt.
Gebruikers-avatar
FrozenOlaf
Member
Member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2014, 18:35

heeft er iemand een idee waar ik de trage versie van everyday s a celebration kan vinden die bij mickey 's goodnight kiss speelde op 12 april?
If you can dream it,you can do it !

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Afbeelding

Ok de originele mainstreet barber quartet zangers waren aanwezig op 12 april dankzij ED92.
Ik hoop dat deze 'Dapper Dans' terug hun plaats kunnen bemachtigen in Mainstreet.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

La Grande Célébration des 25 ans de Disneyland Paris - 12 avril 2017

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Barbershop quartet op 12 april 2017

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Esther-Disney
Member
Member
BerichtenCOLON 332
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2014, 15:48

ik heb lang gezocht naar jullie rond de parade tijd afgelopen dinsdag, maar ik zag geen bekende gezichten :(

Verder hadden we niet zo'n prachtige plek woensdagochtend maar wel een hele goede plek voor de Cavalcade s'middags! Ik vond het zo bijzonder om erbij te mogen zijn :D
Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Ik had met ED92 afgesproken woensdag voor meet &greet barbershop quartet. Was echt unieke ervaring

Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Wat was het bijzonder om erbij te zijn de 12e! Wij stonden om 6.45 in de rij voor de security, hadden uiteindelijk geen topplek (tussen castle stage en central plaza dus op zich perfect - maar met flink wat rijen voor ons) maar konden wel wat van de show op central plaza zien. Voor de cavalcades 2x ruim van te voren klaar gaan zitten zodat we die eersterangs konden zien. Echt heel gaaf al die zeldzame characters. Verder hebben we eigenlijk niks gedaan die dag haha.
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Fantillusion schreefCOLONWat was het bijzonder om erbij te zijn de 12e! Wij stonden om 6.45 in de rij voor de security, hadden uiteindelijk geen topplek (tussen castle stage en central plaza dus op zich perfect - maar met flink wat rijen voor ons) maar konden wel wat van de show op central plaza zien. Voor de cavalcades 2x ruim van te voren klaar gaan zitten zodat we die eersterangs konden zien. Echt heel gaaf al die zeldzame characters. Verder hebben we eigenlijk niks gedaan die dag haha.
inderdaad, iedereen verklaarde me gek toen ik vertelde dat ik op m'n dag maar 2 attracties had gedaan, maar ik heb me geen moment verveeld :D Wij waren er ook al van 6u, maar ik heb me toen wel een beetje geënerveerd over de mensen die om 7 u toekwamen en ineens de volledige rij aan de tassencontrole voorbij staken. Ik ben er zeker van, dat ik anders ook een mooier plaatsje had gehad. :(

Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Ja het is lastig om met zo'n grote groep het eerlijk te laten verlopen. Heb wel gelachen toen een groep mensen die allemaal achter ons hadden gestaan enthousiast naar 2e tassencontrole rende (aan de rechterkant, voor het Disneyland park) om eerder te zijn en vervolgens heel teleurgesteld terug kwamen sjokken toen bleek dat die toch niet open ging haha.
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Het was een geweldige dag!
We stonden om 6.30 bij de tassencontrole.
Vrij vooraan, maar dat komt omdat we de rolstoel rij hadden.
Toen de tassencontrole om 7.30 open ging, waren we er met een paar minuten doorheen.
Door gelopen naar de Infinity toegangspoort waar niet meer dan misschien 10 mensen voor ons stonden.
Dus toen om 8 uur de toegangspoorten open gingen, waren we er weer heel vlug doorheen.

Als een idioot gaan rennen naar Central Plaza haha, stonden in het invalidenvak.
Toen we daar aankwamen stond er nog niemand in, dus we stonden vooraan.
Ideale plek! Recht voor de popcornkraam tussen Frontierland en Adventureland.
Ik wist via vrienden al wel een beetje wat er ging gebeuren tijdens de openingshow, maar toch heb ik met open mond gekeken.
Vooral toen de woorden van Walt door de speakers kwamen, hield ik het niet droog.

Na de show naar Castle Stage gegaan, waar we de Anniversary show gekeken hebben.
Ik wist van een vriendin dat tijdens de cavalcades de meest speciale characters enkel in Main Street USA zouden zijn en niet de hele route zouden doen.
Dus na de Anniversary show zijn we naar Main Street gegaan.
Bij Walt's (en het VIP vak van de prins en zijn gevolg) hebben we de eerste cavalcade vooraan gekeken.
Wat ideaal was want dat was precies waar alle characters veel interactie gaven.
Direct na afloop naar de overkant gelopen en recht voor Victoria's hebben we vooraan de tweede gekeken.
Daar kwamen de characters die enkel in Main Street waren erbij, we stonden precies op de splitsing waar ze toegevoegd werden.
Weer ideaal want de characters die bijgevoegd werden, stonden daar klaar tot ze er in moesten springen, wat ook weer geweldige interactie gaf.

Na beide cavalcades zijn we naar het invalidenvak bij It's A Small World gelopen voor de parade.
Nadat die was afgelopen zijn we gaan eten bij Planet Hollywood, en daarna 2 uurtjes terug naar het hotel om te rusten.
Ik wist van een vriend dat Mickey's Kiss Goodnight die dag speciaal ging zijn, dus daar zijn we voor terug gekomen.

Daarna nog een uurtje gewacht tot het park leeg was.
Toen hebben we nog wat foto's gemaakt van een leeg Main Street, een leeg Town Square en het plein bij de toegangspoorten uitzicht op Main Street.
Ik liep als allerlaatste gast van de dag het park uit, wat op zo'n dag erg speciaal was.
Het was een dag van vooral ontzettend veel wachten (zeker twee uur per show/parade), maar het was het zeker waard!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY