Ik denk dat het inderdaad van potc komt, al zie ik ook niet meteen link met deze scene
Geen idee, maar ze voegden eerder x-man ook al toe, dus ik neem aan dat ze zelf ook inbreng hadden wat ze maakten, aangezien dit ook niet behoort tot Disney. (Gelukkig geen Anastasia beeld, hoeveel mensen zijn er niet die denken dat dit Disney is)Stitch87 schreefCOLON

De winnaars zijn bekend: aliceorjune, Anneke1989, Winnie, Angel007, Minnie1979, Sofie1977, DiggyLola93, Allakondre, Katje07 en Yannick (ze kregen een mail met de info)Prins Adam schreefCOLONDisney Sand Magic in Oostende duurt langer dan eerst voorzien!
Door de het droge weer tijdens het begin van het festival zijn de sculpturen nog te bewonderen tot en met 1 oktober 2017 op het strand van Oostende!
Alle info over het festival vind je hier: http://www.zandsculpturen.be/ (Jaarkaarthouders krijgen trouwens 50% korting!)
Win gratis tickets!
Maak dankzij Café Mickey en de organisator van de zandsculpturen kans op een duoticket voor Disney Sand Magic, deze is nog te bewonderen t/m 1 oktober 2017 in Oostende.
Deelnemen kan hier!

Er is wat kleins onderweg hoor...kizzy schreefCOLONHier zijn de kinderen al heel de tijd aan het zagen hoe het is afgelopen met de fotowedstrijd