Village Nature Paris

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Ona1991
Member
Member

Prins Adam schreef:Kan niet in Village Nature inderdaad
Weet jij overigens nog of die armband ook al voor incheck-tijd werkte?
Wij komen normaal 's ochtends vroeg aan en wilden dan misschien al wel even gaan zwemmen. Kunnen we daar al binnen, of worden die dingen pas geactiveerd na 15u?
Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Ona1991 schreef:
Wij komen normaal 's ochtends vroeg aan en wilden dan misschien al wel even gaan zwemmen. Kunnen we daar al binnen, of worden die dingen pas geactiveerd na 15u?
Je kan hele verblijf gaan zwemmen, ook voor je in huisje kan en nadien.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Ona1991
Member
Member

Prins Adam schreef:
Ona1991 schreef:
Je kan hele verblijf gaan zwemmen, ook voor je in huisje kan en nadien.
Super, bedankt!
Afbeelding
Esther10
Member
Member

Ik overweeg om in april een midweek naar dit park te gaan. Hoe lang doe je er met de auto over om bij Disney te komen? En klopt het dat je dan gebruik moet maken van tolwegen? Zo ja, wat zijn de kosten hiervan?

Ik heb zelf al wat gezocht op internet, maar kom er niet helemaal uit.

Alvast bedankt.
marc
Member
Member

Esther10 schreef:Ik overweeg om in april een midweek naar dit park te gaan. Hoe lang doe je er met de auto over om bij Disney te komen? En klopt het dat je dan gebruik moet maken van tolwegen? Zo ja, wat zijn de kosten hiervan?

Alvast bedankt.
Hoelang je erover doet hangt af van waar je komt, maar meestal mag je rekenen op 3 a 4 uur.
Je moet geen gebruik maken van de tolwegen maar dan ben je heel zeker nog langer onderweg.
In Oktober laatst leden betaalde ik voor de enkele richting vanaf het punt "Hordain" waar ik moet betalen ongeveer 13 a 14 € als ik mij niet vergis en dat was op een zondag morgen , maar dat zou ook afhankelijk zijn van de periode maar daar ben ik niet heel zeker van.
Alleszins nu al heel veel plezier gewenst.
Amaris
Member
Member

marc schreef:
Esther10 schreef:Ik overweeg om in april een midweek naar dit park te gaan. Hoe lang doe je er met de auto over om bij Disney te komen? En klopt het dat je dan gebruik moet maken van tolwegen? Zo ja, wat zijn de kosten hiervan?

Alvast bedankt.
Hoelang je erover doet hangt af van waar je komt, maar meestal mag je rekenen op 3 a 4 uur.
Je moet geen gebruik maken van de tolwegen maar dan ben je heel zeker nog langer onderweg.
In Oktober laatst leden betaalde ik voor de enkele richting vanaf het punt "Hordain" waar ik moet betalen ongeveer 13 a 14 € als ik mij niet vergis en dat was op een zondag morgen , maar dat zou ook afhankelijk zijn van de periode maar daar ben ik niet heel zeker van.
Volgens mij bedoelt ze tussen Villages Nature en de Disney parken...
Ik ben er nog niet geweest, maar volgens mij betaal je geen tol en gok ik op een 10 min met de auto?
marc
Member
Member

Alvast bedankt.
Als je bedoeld naar de parken dat weet ik jammer genoeg niet en dan betaal je volgens mij inderdaad ook geen tol. Het zou me verwonderen dat je voor een redelijk korte afstand tolwegen zou moeten gebruiken.
Je mag mijn vorig bericht dan ook als nietig beschouwen , ik had jouw bericht blijkbaar niet goed gelezen.
marc
Member
Member

Amaris schreef:
marc schreef:

Alvast bedankt.
Volgens mij bedoelt ze tussen Villages Nature en de Disney parken...
Ik ben er nog niet geweest, maar volgens mij betaal je geen tol en gok ik op een 10 min met de auto?
Dank om me op mijn stomme fout te wijzen , dank je daarvoor
Esther10
Member
Member

Ik bedoelde inderdaad van Village Nature Paris naar Disneyland. Als ik de routeplanners gebruik die op de centerparcs site staat, dan geeft deze aan dat je gebruikt maakt van een tolweg. Vandaar mijn vraag. Ik zak straks eens met een andere routeplanners proberen. Mij lijkt het ook een beetje stug dat je op zo’n kort stukje tol moet betalen.
Lars1978
Member
Member

Esther10 schreef:Ik bedoelde inderdaad van Village Nature Paris naar Disneyland. Als ik de routeplanners gebruik die op de centerparcs site staat, dan geeft deze aan dat je gebruikt maakt van een tolweg. Vandaar mijn vraag. Ik zak straks eens met een andere routeplanners proberen. Mij lijkt het ook een beetje stug dat je op zo’n kort stukje tol moet betalen.
Het zou zomaar kunnen dat de routeplanner de parking ziet als tolweg. Dat doet ons navigatiesysteem namelijk ...
Afbeelding
Rojean
Member
Member

Esther10 schreef:Ik bedoelde inderdaad van Village Nature Paris naar Disneyland. Als ik de routeplanners gebruik die op de centerparcs site staat, dan geeft deze aan dat je gebruikt maakt van een tolweg. Vandaar mijn vraag. Ik zak straks eens met een andere routeplanners proberen. Mij lijkt het ook een beetje stug dat je op zo’n kort stukje tol moet betalen.
Je hoeft geen tol te betalen, en het is super dichtbij (5 min.). Village Nature ligt trouwens naast Davy Crocket Ranch.
3x Walt Disney World Florida 2001-2004-2017.
3x Disney Cruise op Disney Magic 2011-2014-2018.
Sinds 1997 elk jaar minstens 1 keer naar Disneyland Paris geweest.
Volgende keer Disneyland Paris is 6-8 juni 2022 (Disney's Sequoia Lodge / Golden Forest Club).
Esther10
Member
Member

Rojean schreef:
Je hoeft geen tol te betalen, en het is super dichtbij (5 min.). Village Nature ligt trouwens naast Davy Crocket Ranch.
Dan ga ik binnenkort boeken. Dank je wel voor jullie antwoorden.
Tess81
Member
Member

Weet er iemand of je in zo’n clan cottage een Senseo hebt staan of een “normale” koffiezetapparaat?
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Ona1991
Member
Member

Tess81 schreef:Weet er iemand of je in zo’n clan cottage een Senseo hebt staan of een “normale” koffiezetapparaat?
https://www.centerparcs.be/be-vl/frankr ... h=1&flex=0

Een gewoon koffieapparaat dus, staat op de website bij de cottage informatie. ;)
Afbeelding
Tess81
Member
Member

Ona1991 schreef:
Tess81 schreef:Weet er iemand of je in zo’n clan cottage een Senseo hebt staan of een “normale” koffiezetapparaat?
https://www.centerparcs.be/be-vl/frankr ... h=1&flex=0

Een gewoon koffieapparaat dus, staat op de website bij de cottage informatie. ;)
Thanks!! Waarschijnlijk overheen gelezen. Maar dank je wel!!
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Plaats reactie