Miss Café Mickey 2017

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Heb de vrijheid genomen om jouw oortjes in het reclamefilmpje te stoppen van cafe mickey voor de grote opdracht ;) #mistercafemickey
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Myriam23 schreefCOLONDank je. Vond ook erg leuk om te maken. Kregen ook leuke reacties in disney. Zelfs iemand die vroeg waar ik de skellington oortjes had gekocht
En terecht. ;) ze zouden het zo in productie moeten nemen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

Japperboy schreefCOLONHeb de vrijheid genomen om jouw oortjes in het reclamefilmpje te stoppen van cafe mickey voor de grote opdracht ;) #mistercafemickey
Dat had ik inderdaad gezien, leuk filmpje :) en bedankt haha
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam?
Fairy staat voor een elfje dat eigenlijk verwijst naar sprookjes. Tale staat voor verhaal. Dus eigenlijk sprookjes verhaal.
2. Wat is je favoriete onderdeel op het forum?
Toch wel de disney trip reports. Dit omdat ik het altijd leuk vind om te zien of lezen hoe blij mensen zijn om in disney te zijn net als ik.
3. Wat voor forumbezoeker ben je? Ben je juist een forumfreak en zit je meerdere keren per dag op dit (en andere) forums of ben je juist iemand die graag eens in de zoveel tijd weer helemaal bijleest op een forum of ben je juist een hele andere forumbezoeker?
Ik kom iedere dag altijd even op het forum kijken of er nieuwtjes zijn, maar ik ben dan niet altijd online. Ik reageer ook niet altijd overal op dit omdat ik eigenlijk een heel verlegen persoon ben en ik meestal de kat uit de boom kijk. Hier en daar reageer ik wel op sommige dingen.
4. Ben je nog lid van andere (Disney)forums? Zo ja, wat zijn dan andere forums die je graag bezoekt?
Nee, ik ben alleen lid van dit forum. al leest ik ook wel nieuwtjes op andere site's
5. Wat maakt jou nu de beste Miss Café Mickey 2017?
Dit vind ik een moeilijke vraag. Eigenlijk vind ik dat iedereen met een hart voor disney de naam miss of mister cafe mickey kan verdienen.
6. Wat is je favoriete Disneyfilm? En waarom?
Pff deze is moeilijk. Ik heb zo veel films van disney die een speciaal plekje hebben in mijn hart om verschillende redenen. Ik denk dat belle en het beest, bambi en the lion king wel de films zijn die een gezamenlijk 1e plaats mogen delen. Bambi omdat ik die honderde keren met mijn vader heb gekeken en we nu nog af en toe teksten van de film na doen. Belle en het beest omdat de film me gewoon betoverd is en the lion king is het de muziek en het verhaal .
7. Wie is je favoriete Disneyfiguur? En waarom?
Elsa, mulan en belle omdat ik mezelf zoveel in hun herken. elsa de onzekerheid om jezelf te laten zien vroeger die nu bij me weg is( grotendeels). Belle die graag leest. Mulan die eerst niet weet wie ze is.
Bij de dieren is het toch wel bambi
8. wat vind je de leukste nieuwigheid tijdens de 25ste verjaardag van Disneyland paris ? en waarom ?
de parade. Er zitten heel veel figuren in, de wagens hebben allenmaal iets unieks, de draak die vuur spuugt is toch wel mijn favoriet. Dan heb je nog de muziek die er mooi op aan sluit.
9. Wat is je favoriete Disneypark? En waarom?
Disneyland parijs. Ik ben tot nu toe alleen nog is dit park geweest dus over de andere parken kan ik helaas niet oordelen.
10. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis? En waarom?
Main street en voor het kasteel. Dit is omdat als je het park in komt en je main street op loopt je het mooie prachtige rose kasteel ziet en je een heel warm gevoel krijgt van binnen en je weet dat je bent aangekomen op je 2e thuis. Dit gevoel blijft tot ik voor het kasteel sta.
11. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris? En waarom?
Kerst it’s the most wonderful time of the year. Dit geld voor mij ook in Disneyland. Alle lampjes, de muziek, de neppe sneeuw. Wat ook wel een beetje mee telt is dat ik in de maand december jarig ben.
12. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (We willen de foto graag zien, deze mag je uploaden via een website en de link meesturen. Indien nodig kun je me altijd om hulp vragen )
Origineel wil ik deze foto niet noemen maar ik ben er wel zo blij mee. Ik ben sind november 2014 (ik ga sinds dat moment 2 a 3 keer per jaar na disney) op zoek geweest naar peter pan. Maar iedere keer als ik daar was was hij er niet ik liep hem gewoon iedere keer mis. Terwijl volgens sommige dit karakter gewoon tevoorschijn leek te springen. Maar ik heb hem eindelijk gekregen en wat was ik blij.

Afbeelding

13. Stel je krijgt de kans om zelf Mickey/Minnie oortjes te ontwerpen voor verkoop in het park . hoe zou jij willen dat deze eruit zagen ?
Ik zou niet standaard oortjes gaan verkopen maar een kraampje of een winkeltje maken in Disneyland met een paar mensen er in die laten zien hoe ze bezig zijn met de oortjes te maken of nieuwe zijn aant ontwerpen die ze verkopen in het park, dit zijn dan oortjes van ALLE figuren. Want niet iedereen heeft een en de zelfde liefde voor een figuur. hier onder een voorbeeld. Van tiana en elsa al zou daar nog haar kroontje bij moeten.

Afbeelding

14. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke?
Ik doe erg graag lezen al moet ik toe geven dat ik vroeger binnen 2 dagen een boek van 500 a 700 bladzijdes uit had. Nu doe ik er een stuk langer over om er meer van te genieten. Verder bak en kook ik graag. Koken eerst niet zo graag, maar de afgelopen 2 jaar is er eigenlijk wel een liefde voor ontstaan.
15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?
Verder wil ik nog even vertellen dat ik Disney beeldjes spaar, maar nu alleen de wdcc, wdac, de grand jesters en de snow globes. Er moet een beetje een grens zijn :P.
Verder stroop ik altijd graag het park door opzoek naar Disney figuren die ik nog niet in mijn zelfgemaakte handtekeningen boekje heb laten tekenen.
Laatst gewijzigd door 2 op fairy tale, in totaal 2 keer gewijzigd.
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Lol wdcc, wdac, grand jester En Snowglobes, nja je moet ergens de grens trekken :lol: wat een grappige foto trouwens met Peter Pan, vind ik wel zeer origineel :thumbs:

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Beste missen binnen een week loopt opdracht 1 af en moet alles afgeleverd zijn . Nog veel succes :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam?
Mijn gebruikersnaam is hetzelfde als mijn echte naam: Laura. Meestal is deze naam al gebruikt, en moet ik er wat bij aan toevoegen. Ik was aangenaam verrast toen ik bij aanmelding ontdekte dat mijn eigen naam nog beschikbaar was!
2. Wat is je favoriete onderdeel op het forum?
Tripreports! Ik vind het heerlijk om even thuis te kunnen wegdromen naar Disney door verhalen en beelden van anderen. Zo heb ik ook veel tips kunnen gebruiken voor volgende tripjes! De meest bijzondere reports vind ik wel van een Disney cruise en de Aziastische parken, juist omdat dat voor mij er niet in zit. Mijn tweede favoriete onderwerp is een topic waar ik zelf veel in plaats: alles over runDisney! Ik houd het al een aantal jaar in de gaten, en ik heb het zelf al een keer mogen meemaken in Parijs (en andere volgen nog!).
3. Wat voor forumbezoeker ben je? Ben je juist een forumfreak en zit je meerdere keren per dag op dit (en andere) forums of ben je juist iemand die graag eens in de zoveel tijd weer helemaal bijleest op een forum of ben je juist een hele andere forumbezoeker?
Ik bezoek het forum dagelijks. De ene keer scan ik snel de onderwerpen die ik interessant vind en de andere keer ga ik de hele lijst ongelezen berichten door. Ik antwoord of plaats niet altijd wat.
4. Ben je nog lid van andere (Disney)forums? Zo ja, wat zijn dan andere forums die je graag bezoekt?
Nee, alleen cafe Mickey! Ik ben wel lid van meerdere runDisney Facebook groepen en haal heel veel informatie weg over de Amerikaanse resorts en runDisney.
5. Wat maakt jou nu de beste Miss Café Mickey 2017?
Ik heb een groot Disney hart! Ik kan altijd enthousiast vertellen over Disney, en al meerdere mensen kunnen besmetten met het Disney virus. Al vind ik dan alle deelnemers dit jaar een hele goeie Miss Cafe Mickey zullen zijn!
6. Wat is je favoriete Disneyfilm? En waarom?
Lilo & Stitch. Een film die alweer bijna 15 jaar oud is! Ik werd helemaal verliefd op dat ondeugende blauwe monstertje van een andere planeet. En ik vind het geweldig dat er Elvis liefjes in worden gespeeld! Lilo heeft een eigen wil en familie staat op een belangrijke plaats.
7. Wie is je favoriete Disneyfiguur? En waarom?
No big suprise: Stitch! Ik heb veel knuffels en pins van hem. Stitch heeft 2 kanten: een goede en een slechte kant. Ik vind de Disney villains ook altijd erg tof. Donald Duck heeft ook een speciaal plekje in mijn hart, we hebben onze labrador naar hem vernoemd!
8. wat vind je de leukste nieuwigheid tijdens de 25ste verjaardag van Disneyland paris ? en waarom ?
De algehele beleving! Om wat specifieker te zijn, de mooie nieuwe aankleding en de nieuwe shows. Er is zoveel sfeer in het park en zoveel moois te zien. Het kasteel straalt als vanouds en ik kan zelf niet wachten om de nieuwe parade, avondshow en andere shows te zien! Ik doe mijn uiterste best om nog geen filmpjes op internet te kijken, maar dat is soms best moeilijk!
9. Wat is je favoriete Disneypark? En waarom?
Het Disneyland Park. Daar is waar het allemaal voor mij begon. In 1992 ging ik als kleine ukkie voor het eerst met mijn familie mee. Niet wetende dat dit als een tweede thuis ging voelen en we jaarlijks terug zouden keren! Van de Amerikaanse parken vind ik Animal Kingdom erg gaaf, het voelt zo als een andere wereld! Het mooie weer doet ook veel goed, en ik ben gek op dieren!
10. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis? En waarom?
Mainstreet USA. Zodra we de poorten door zijn, de muziek horen en het kasteel zien, voelt het echt als thuiskomen! Yes, we mogen er weer zijn!
11. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris? En waarom?
Ik ben zelf helaas nog maar 1x tijdens dit seizoen in Disneyland Parijs geweest, maar toch is Halloween mijn favoriete seizoen! Ik hou van de pompoenen die je overal ziet, de mooiste oranje herfstkleuren en het sfeertje! Frontierland is dan ook mijn favoriete gedeelte. Ik hoop dat Disneyland Parijs ooit meerdere speciale Halloweenavonden in oktober gaan organiseren, een beetje afgekeken bij grote broer Walt Disney World.
12. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken?
Ik noem deze de “awkward Spidy hug”! Even ter uitleg: deze foto is gemaakt tijdens runDisney 2016. Bij characters stonden fotografen, en je startnummer moest zichtbaar zijn, zodat deze werd gelinkt aan je foto’s en je deze op je photopass account kreeg. Heel lief dat Spiderman mij een knuffel wilde geven, ik dacht alleen maar “ze kunnen mijn startnummer niet zien, zo krijg ik mijn foto niet”! Maar het startnummer was toch nog te lezen, en tadaa: een akward spidy hug!
Afbeelding
13. Stel je krijgt de kans om zelf Mickey/Minnie oortjes te ontwerpen voor verkoop in het park . hoe zou jij willen dat deze eruit zagen ?
Dit is mijn eigen idee, en het is al uitgevoerd. Ik vind het niet eerlijk om de uiteindelijke oortjes te laten zien, omdat ik deze niet zelf heb gemaakt (zo creatief ben ik niet). Dit plaatje heb ik wel helemaal zelf in elkaar gezet en het idee komt dus wel helemaal van mij, en ze bestaan ook al. Eventueel na de puntentelling wil ik ze in het echt wel laten zien, indien er interesse is! Voor en achterkant!
Afbeelding
Afbeelding

14. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke?
Hardlopen! Vandaar ook een grote interesse voor runDisney, die combineert twee hobbies perfect! Soms heb ik tijdens mijn rondje hardlopen ook wel eens ontzettend vrolijk Disney muziek op. Ik doe maandelijks mee aan wedstrijden, en loop zo’n 3x in de week hard. Een andere hobby is lekker wandelen met mijn hond Donald.
15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?
De mooiste quote van Walt Disney vind ik: “If you can dream it, you can do it!” Zo heb ik al verschillende dromen uit mogen laten komen, maar genoeg dromen nog over! :D
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Oh die stitch!! Gaaf! Dat rode, is dat gekochte stof? En zo ja, waar? Wij willen de grootste stitch knuffel en hem dan een shirtje aangeven, de stof van Lilo zou helemaal tof zijn ntl
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Laura schreefCOLON De mooiste quote van Walt Disney vind ik: “If you can dream it, you can do it!” Zo heb ik al verschillende dromen uit mogen laten komen, maar genoeg dromen nog over! :D
Deze mooiste quote van Walt Disney is helaas geen quote van Walt Disney, maar van imagineer Marty Sklar. Kwam ik zelf achter nadat deze spreuk in grote letters op mijn slaapkamermuur plakt ( variant: all our dreams can come true if we have the courage to persue them) :P maar blijft wel mooie uitspraak.

Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

olafLover schreefCOLONOh die stitch!! Gaaf! Dat rode, is dat gekochte stof? En zo ja, waar? Wij willen de grootste stitch knuffel en hem dan een shirtje aangeven, de stof van Lilo zou helemaal tof zijn ntl
Heb geen stof gevonden, de oortjes zijn in glitter stijl gemaakt. Dat is wel een cute idee wat je hebt!

Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Japperboy schreefCOLON
Laura schreefCOLON De mooiste quote van Walt Disney vind ik: “If you can dream it, you can do it!” Zo heb ik al verschillende dromen uit mogen laten komen, maar genoeg dromen nog over! :D
Deze mooiste quote van Walt Disney is helaas geen quote van Walt Disney, maar van imagineer Marty Sklar. Kwam ik zelf achter nadat deze spreuk in grote letters op mijn slaapkamermuur plakt ( variant: all our dreams can come true if we have the courage to persue them) Afbeelding maar blijft wel mooie uitspraak.
Oei, hopelijk krijg ik geen strafpunten ;-)

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Laura schreefCOLON
Japperboy schreefCOLON
Deze mooiste quote van Walt Disney is helaas geen quote van Walt Disney, maar van imagineer Marty Sklar. Kwam ik zelf achter nadat deze spreuk in grote letters op mijn slaapkamermuur plakt ( variant: all our dreams can come true if we have the courage to persue them) Afbeelding maar blijft wel mooie uitspraak.
Oei, hopelijk krijg ik geen strafpunten ;-)
Kan je niet weten, t internet staat er vol van met steeds onderaan Walt Disney. T is pas met boek van Dave Smith ' Disney facts revealed' te lezen, dat ik hier achter kwam.

Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Laura schreefCOLON
olafLover schreefCOLONOh die stitch!! Gaaf! Dat rode, is dat gekochte stof? En zo ja, waar? Wij willen de grootste stitch knuffel en hem dan een shirtje aangeven, de stof van Lilo zou helemaal tof zijn ntl
Heb geen stof gevonden, de oortjes zijn in glitter stijl gemaakt. Dat is wel een cute idee wat je hebt!
He jammer! Dan moeten we toch voor de rode stof met bloemen gaan die we al hadden gevonden op Etsy.
Ik zal een foto plaatsen als hij klaar is :), al duurt dat nog wel even, voor stitch vonden we het wel de moeite om hem door iemand anders te laten kopen met jaarkaartkorting (dat wordt wss juli) en de stof heeft erg hoge verzendkosten naar Nederland, dus we hopen daar met onze cruise iets te kunnen regelen (of naar een opvarende uit Amerika sturen of naar onze host in New York), dus voor oktober is hij niet af
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Morgen om 10 uur sluiten we deze opdracht en volgt meteen de nieuwe !!!
Nog veel succes :)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

ronde 2 - De zoektocht

In deze ronde gaan we op zoek naar een naam van een Disney figuur .
wie als eerste alle letters gevonden heeft en de naam kan doorgeven via PB .
Krijgt uiteindelijk de meeste punten . en de laatste krijgt natuurlijk de minste punten .
Gebruik je hoofd en het forum goed !! en lees alles na … Dan weetje vast hoe het moet !!

Hij is een detective en bevriend met een konijn ..maar wat zou zijn naam toch zijn ?
Neem de eerste letter van zijn voornaam .

Op zondag 23 April om 12:24 stelde een nieuw lid zich voor .
Neem de eerste letter van zijn nickname .
En de eerste letter van zijn hobby buiten star wars en Disney .

Baymax komt op Disney XD !!! Vind jij de letter ? dan is het ok :)

Binnenkort begint Disney aan de opnames van een nieuwe live action film .
En wie weet speelt Will Smith wel mee . Wat is de eerste letter in naam van de grote held in deze film ?

Hij is de beer van onze favoriete muis !!! Hij heeft een letter voor jou :) Dus zoek hem maar gauw

Wat is de eerste letter in de naam van de roodharige zeemeermin uit de kleine zeemeermin ?

Ga in de Disney Store opzoek naar de Moana Animator Doll .
En vind ook daar weer een letter of 2
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar