Geweldig idee Japperboy!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mister en Miss café Mickey (De grote opdracht)
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Volg onze avonturen op instagram
- fairy tale
- Member

Oh wat een mooi taart ontwerp.
Second star to the right and straight on until morning,
ik vrees dat het bij een idee zal blijvenMama van prinsesjes schreef:Geweldig idee Japperboy!

mocht ik weten hoe je met een gewone beamer aan mapping kunt doen, deed ik het direct
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Dit is ook al wen leuk idee.Japperboy schreef:ik vrees dat het bij een idee zal blijvenMama van prinsesjes schreef:Geweldig idee Japperboy!
Sent from my iPhone using Tapatalkzou wel de max zijn kon ik dit zelf doen! we hebben voor onze trouw 15 juli ook een 'naked cake' die we versieren met wat bloemen en daarboven zetten we silhouette van Mickey en Minnie die kussen
mocht ik weten hoe je met een gewone beamer aan mapping kunt doen, deed ik het direct
- D-Tekenaar
- Member

Eigenlijk wou ik de taarten gewoon laten verschijnen in het Miss/ Mister topic .
Maar ik vind het pisma zoals Japperboy deed .
Dus bij deze zijn alle taarten hier welkom
Maar ik vind het pisma zoals Japperboy deed .
Dus bij deze zijn alle taarten hier welkom
- D-Tekenaar
- Member

Misschien heb je hier iets aanJapperboy schreef:ik vrees dat het bij een idee zal blijvenMama van prinsesjes schreef:Geweldig idee Japperboy!
Sent from my iPhone using Tapatalkzou wel de max zijn kon ik dit zelf doen! we hebben voor onze trouw 15 juli ook een 'naked cake' die we versieren met wat bloemen en daarboven zetten we silhouette van Mickey en Minnie die kussen
wow dat is inderdaad niet zo moeilijk! misschien moet ik dit toch eens proberen voor de taart opdracht :p doe het dan wel met dozen aangezien ik niet zo'n goede bakker ben! D-tekenaar bedankt voor m'n nieuwe project
(dit zorgt ervoor dat thuis in de zetel liggen niet saai wordt
)
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Mss kun je iemand strikken om de taart voor je te bakken en bekleden.Japperboy schreef:wow dat is inderdaad niet zo moeilijk! misschien moet ik dit toch eens proberen voor de taart opdracht :p doe het dan wel met dozen aangezien ik niet zo'n goede bakker ben! D-tekenaar bedankt voor m'n nieuwe project(dit zorgt ervoor dat thuis in de zetel liggen niet saai wordt
)
Nou, aangezien je een virtuele taart nog steeds niet kunt eten, hoe mooi hij ook is.... (een excuus om te zeggen dat ik niet van de computers ben ...) .... ga ik creatief lopen wezen in de keuken.....
Dat heet .... voor de taartenopdracht 4 althans...
Dat heet .... voor de taartenopdracht 4 althans...

Ben heel benieuwd naar de creatiesLars1978 schreef:Nou, aangezien je een virtuele taart nog steeds niet kunt eten, hoe mooi hij ook is.... (een excuus om te zeggen dat ik niet van de computers ben ...) .... ga ik creatief lopen wezen in de keuken.....
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Nou, ik was bijna van plan de taartspullen weg te doen. Maar dit wordt wel een leuke uitdaging.
- fairy tale
- Member

Dat geloof ik. Ik kan niks van pc jah aan en uit zetten en iets invoudigs.Japperboy schreef:
Best moeilijk! Moeilijker dan ik had verwacht
Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat worden.
Second star to the right and straight on until morning,