De grote uitbreiding van de Walt Disney Studios

Alles over het Walt Disney Studios Park.
Goofytrooper
Member
Member

Lars1978 schreef:
Stitch87 schreef:
Lars1978 schreef:Voor kleine(re) kinderen zijn Disney Junior en Stitch Live toch wel erg leuk...
Niet alleen voor kleine kinderen ;) (vooral Stitch dan)
Ja dat is waar... Stitch Live is ook leuk voor grotere kinderen én héle grote kinderen (lees: volwassenen) haha
Het zal mij niks verbazen als ze stitch live verplaatsen naar Discoveryland, ze hebben nog genoeg ruimte over in het oude "Captain EO/Honey i shrunk" theater en preshow gebouw.
marc
Member
Member

D-Tekenaar schreef:Van deze dingen moeten we afscheid gaan nemen tijdens de grote uitbreidingswerken !!!

Afbeelding

De komst van de nieuwe werelden in de Walt Disney studios . Moeten we ook afscheid gaan nemen van een paar attracties en decoraties binnen het park . Officieel heeft Disney nog niet gesproken over eventuele verdwijningen binnen het park . Maar een blik op de kaart leert ons dat er wel een paar dingen ontbreken op de kaart .

Zo ontbreekt stuntshow Moteurs... Action! Stunt Show Spectacular en ook de Studio Tram Tour: Behind the Magic valt nergens meer te bespeuren . En ook Armageddon: les Effets Spéciaux lijkt volledig verdwenen te zijn . Waarschijnlijk zullen ook de fotolocatie van Lightning Mcqueen en het voertuig van Armageddon verdwijnen in het park .

Verder is het al een tijdje bekend dat Rock 'n' Roller Coaster starring Aerosmith plaats gaat moeten maken voor een attractie rond Iron Man . En Cinemagique krijgt vanaf deze zomer ook al een nieuw levezn als marvel show . Er zijn ook geruchten dat Stitch Live en de Disney Junior show gaan verdwijnen . Maar voorlopig is het voor alles een beetje gissen .

In mijn persoonlijke ogen toch wel een paar attracties die veel volk trekken die verdwijnen .
Verdwijnen die nadat de nieuwe delen openen of verdwijnen die al als men aan de werken begint , als dit zo is zal er gedurende die periode niet veel te beleven zijn in het Studio's park :cry: :?: :cry: :?:
marc
Member
Member

Scar666 schreef:Niets dat we gaan missen denk ik.
Dan heb ik wel een andere mening en voor mij wel een paar zaken die ik zal missen.
Maar goed dat we niet allemaal dezelfde mening hebben.
Japperboy
Moderator
Moderator

Lars1978 schreef:Voor kleine(re) kinderen zijn Disney Junior en Stitch Live toch wel erg leuk...
Probleem met Disney jr is dat de show niet meer up to date is (handy many, pooh, ...) bovendien sprak het seppe laatste keer weinig aan doordat de taal zeer belangrijk ook is in deze soort shows. Als mn iets wil behouden v disney jr ben ik meer voorstander van meetlocatie met Jake of sofia
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Steven78
Member
Member

marc schreef:
D-Tekenaar schreef:Van deze dingen moeten we afscheid gaan nemen tijdens de grote uitbreidingswerken !!!

Afbeelding

De komst van de nieuwe werelden in de Walt Disney studios . Moeten we ook afscheid gaan nemen van een paar attracties en decoraties binnen het park . Officieel heeft Disney nog niet gesproken over eventuele verdwijningen binnen het park . Maar een blik op de kaart leert ons dat er wel een paar dingen ontbreken op de kaart .

Zo ontbreekt stuntshow Moteurs... Action! Stunt Show Spectacular en ook de Studio Tram Tour: Behind the Magic valt nergens meer te bespeuren . En ook Armageddon: les Effets Spéciaux lijkt volledig verdwenen te zijn . Waarschijnlijk zullen ook de fotolocatie van Lightning Mcqueen en het voertuig van Armageddon verdwijnen in het park .

Verder is het al een tijdje bekend dat Rock 'n' Roller Coaster starring Aerosmith plaats gaat moeten maken voor een attractie rond Iron Man . En Cinemagique krijgt vanaf deze zomer ook al een nieuw levezn als marvel show . Er zijn ook geruchten dat Stitch Live en de Disney Junior show gaan verdwijnen . Maar voorlopig is het voor alles een beetje gissen .

In mijn persoonlijke ogen toch wel een paar attracties die veel volk trekken die verdwijnen .
Verdwijnen die nadat de nieuwe delen openen of verdwijnen die al als men aan de werken begint , als dit zo is zal er gedurende die periode niet veel te beleven zijn in het Studio's park :cry: :?: :cry: :?:
De vernieuwde rock 'n' rollercoaster en cinemagique zullen klaar zijn voor de werken starten.
Zodra de werken starten lijken de andere idd te sluiten maar het blijft natuurlijk wachten op de exacte planning.

Enkele jaren wat minder attracties lijkt me geen probleem als we nadien een toppark krijgen! 8-)
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
Stitch87
Member
Member

Japperboy schreef:
Probleem met Disney jr is dat de show niet meer up to date is (handy many, pooh, ...) bovendien sprak het seppe laatste keer weinig aan doordat de taal zeer belangrijk ook is in deze soort shows. Als mn iets wil behouden v disney jr ben ik meer voorstander van meetlocatie met Jake of sofia
Helemaal mee eens. Onze dochter kent enkel Mickey en z'n vrienden, al die van de tussenstukjes niet. Taal is ook niet onbelangrijk maar snap wel dat ze niet alle talen kunnen doen. Zou al blij zijn moest het de versie zijn van in de vs. Maar een meet met Jake, Sofia, Doc, Elena ea. zou ook al leuk zijn. Hebben die nog nooit gezien bij aanvang, ookal zijn we ruim op tijd :(
paterdave2
Member
Member

Tja het talen probleem zal je altijd houden met dit soort shows. Dat vind ik niet een reden om de show te stoppen. Een update zou wel weer goed zijn natuurlijk.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
gftbak
Member
Member

Afbeelding

-> is dit niet gewoon Moteurs... Action! Stunt Show Spectacular?
Het lijkt er mij toch wel een beetje op!? Tribunes enzo?
D-Tekenaar
Member
Member

Dat is idd de arena .
Maar de kans is groot dat we hier met de komst van Marvel een andere show krijgen .
paterdave2
Member
Member

Was toch al bekend dat ze de show gingen aanpassen naar een Marvel Stunt Show??
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
D-Tekenaar
Member
Member

Hier waren logishe geruchten van
The Duck Rider
Member
Member

Wat mij leuk lijkt is gaat als volgt
-Frozenland mij lijkt het dat er 2/3 attracties komen 1 soort frozen ever after/splash mountain en de laaste 2 een darkride in anna haar kasteel of een flatride van oaken

-Star wars land dit is het meest onduidelijke stuk denk meteen toch dat dit land nog gaat groeien naar het complete star wars galaxy edge zoals in amerika

-marvel land
Iron man coaster lijkt me duidelijk
de stuntshow ziet er naar uit dat dit de e ticket attractie uit hkdl is en armagadon is denk ik een ant man/guardians of the galaxy
en dan nog stitch live/disney junior duidelijk een meet and greet

dit is mijn idee van de studios
(sorry van leestekens heb dislexie dus let daar mee niet op)
dit is een eigen invulling dus het kan nog veranderen
D-Tekenaar
Member
Member

FROZEN - STAR WARS - MARVEL LANDS EXPANSION at Disneyland Paris - EXPLORED !

paterdave2
Member
Member

D-Tekenaar schreef:FROZEN - STAR WARS - MARVEL LANDS EXPANSION at Disneyland Paris - EXPLORED !
Leuk filmpje alleen word er 1 ding vergeten. De kosten om te bouwen zijn in europa een heeeeel stuk duurder dan in Amerika. Als je kijkt naar bv Rattatouille welke al een kleine 70miljoen koste(als ik me goed herinner) dan is het natuurlijk al een heel ander verhaal als je 2 hele nieuwe grote gebieden wil gaan maken.
Ik verwacht wel dat er meer bij zal zitten als wat we op de concept hebben gezien en zoals ook op Disneyandmore stond is er een grote kans dat er bv nog geld over is voor een ride in DLP en een hotel of de village. We gaan het allemaal beleven.
D-Tekenaar
Member
Member

Veel kosten gaan natuurlijk ook nog gestopt worden in de shows .
In mijn ogen is dat ook heel belangrijk .
De echte Disney animatie geeft de ultieme sfeer .
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney Studios Park”