Character nieuwtjes
Morgen met Valentijnsdag komt in ieder geval Quasimodo ook weer naar buiten! Bron: Charactersphotosblog
-
Prince Charming
Naast Quasimodo zijn ook Jack en Gus buiten geweest. Zelfs Bernard en Bianca van de Reddertjes, maar die zijn na 1 set geschrapt, aangezien de pakken nogal pijnlijk schijnen te zijn.Wezz @ za feb 13, 2010 9:14 pm schreef:Morgen met Valentijnsdag komt in ieder geval Quasimodo ook weer naar buiten! Bron: Charactersphotosblog
Woww de reddertjes!
Zonde dat het bij ons gewoon niet kan he.. in Tokyo komen ze dagelijks buiten! :duh:
Grrrr! En wij natuurlijk net terug thuis. Waren echt super aan het twijfelen om nog nachtje extra ergens te boeken. Hebben het dan maar niet gedaan, vonden het niet echt de moeite om speciaal voor characters te blijven :bleh: Ben toch benieuwd naar de foto's!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- Disneymaniacus
- Member

Hi iedereen, ben net terug uit DLP en heb alle speciale character mooi op de foto gezet. Ik zal later vandaag een klein trip report maken met foto's erin. Naast Bernard & Bianca, Jack & Gus en Quasimodo heb ik ook Mickey & Minnie in maar liefst 3 verschillende outfits kunnen fotograferen. Foto's komen dus later in het trip report.
Goed joh, zo zie je maar; het ene moment wordt er aangekondigd dat er niets bijzonders valt te beleven en het andere moment gooien ze een handjevol speciale characters naar buiten.
Ik ben benieuwd naar je TR en je foto's !
Ik ben benieuwd naar je TR en je foto's !
11 t/m 13 april Hotel New York
DLP counter: 65
DLP counter: 65
Grrrrrrr!!
. Vind het nu toch wel verdomd jammer dat we er niet waren zondag. Maarja, eigen schuld zeker
. Hebben ons wel goed geamuseerd de andere dagen, dus daar hou ik me maar aan vast :bleh: . Hopelijk moeten we niet lang wachten naar enkele van je foto's Disneymaniacus!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Als je dit filmpje bekijkt en stop zet op 16 sec, dan ie je een bord met een aantal foto's. Happy met z'n gitaar uit de Snowwhite happening, High School Musical Mickey & Minnie. Maar de bovenste foto is een foto van Roe, zouden we deze binnenkort als character kunnen verwachten? In de parken of als toevoeging in de Winnie the Pooh show ?!
Wow, ben zeer benieuwd :appl:Disneymaniacus @ ma feb 15, 2010 2:55 pm schreef:Hi iedereen, ben net terug uit DLP en heb alle speciale character mooi op de foto gezet. Ik zal later vandaag een klein trip report maken met foto's erin. Naast Bernard & Bianca, Jack & Gus en Quasimodo heb ik ook Mickey & Minnie in maar liefst 3 verschillende outfits kunnen fotograferen. Foto's komen dus later in het trip report.
Hé, wij waren erbij toen Maleficent van de float viel... Wij moeten ergens in die massa op de foto staan... Was best wel akelig om te zien, eerst was ze daar maar ondersteboven aan het bengelen, want ze viel niet door... Wel professioneel van de rest, deze bleven allemaal voortdansen. Jelle en ik kregen er zelf kippenvel van, we waren er zelf niet goed van! Blijkbaar is het frame, waaraan ze bevestigd zat, doorgeschoten. De volgende dag was de float uit de parade gehaald...
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
-
Prince Charming
Intern wordt gezocht naar mannen tussen de 2.03 en 2.05. Dit ivm (de terugkeer van) Star Wars character Chewbacca in DLP.

Leuk!! Misschien is dit een voorteken om star tours 2.0 ? :bleh: .
Als Star Wars fan zou ik het gewoon al fantastisch vinden om met hem op de foto te gaan!
Als Star Wars fan zou ik het gewoon al fantastisch vinden om met hem op de foto te gaan!