Up
Nee inderdaad!Belle @ wo okt 07, 2009 8:47 pm schreefCOLONWat leuk dat jullie ervan genoten hebben, ik heb niks teveel gezegd denk ik he!
Cast Member van Disneyland Paris:
Employé de Service (Disney's Newport Bay Club): 22-12-2012 - 06-01-2013.
Employé de Service (Disney's Newport Bay Club): 02-07-2013 - 15-09-2013.
Vendeur Boutique (Disney Fashion, Disney Village): 21-12-2013 - 04-01-2014.
Employé de Service (Disney's Newport Bay Club): 22-12-2012 - 06-01-2013.
Employé de Service (Disney's Newport Bay Club): 02-07-2013 - 15-09-2013.
Vendeur Boutique (Disney Fashion, Disney Village): 21-12-2013 - 04-01-2014.
Even een weetje tussendoor:
Voor de meeste zwevende scènes gebruikten de makers 10 297 ballonnen en 20 622 ballonnen voor de scène wanneer het huis voor het eerste de aarde verlaat.
Voor de meeste zwevende scènes gebruikten de makers 10 297 ballonnen en 20 622 ballonnen voor de scène wanneer het huis voor het eerste de aarde verlaat.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- Tinkerbelletje
- Member

- BerichtenCOLON 1375
- GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29
Ben ook heeel erg benieuwd... heb m voor 18 oktober op de planning staan (eventjes geduld hebben nog..) 
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
- kaboutertje1
- Member

- BerichtenCOLON 8
- GeregistreerdCOLON 05 Sep 2009, 10:43
Ik vond de film geweldig!!!!
Ook het voor filmpje met de ooievaar was leuk.
Ook het voor filmpje met de ooievaar was leuk.
Bezoeken DLRP: 11
Dagen DLRP 22
Dagen DLRP 22
- bradybrad7
- Member

- BerichtenCOLON 95
- GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2009, 19:27
Ik wil hem gaan zien! 
misschien vanavond?
ik laat je mijn mening weten! :hw_grin:
misschien vanavond?
ik laat je mijn mening weten! :hw_grin:
Ik ben 'm gisteren gaan bekijken en echt, hij is SUPER!!!
Eigenlijk veel beter dan ik verwacht had.
Ik vond de film vooral erg ontroerend (zat na 5 min al te snotteren, zo mooi...) maar ook heel grappig en met momenten best spannend: echt een aanrader dus!
Ik vond de film vooral erg ontroerend (zat na 5 min al te snotteren, zo mooi...) maar ook heel grappig en met momenten best spannend: echt een aanrader dus!
Dat hadden wij ook...gelukkig kwam er toen meteen een grap!*Jess* @ ma okt 12, 2009 1:52 pm schreefCOLONIk ben 'm gisteren gaan bekijken en echt, hij is SUPER!!!
Knallende start voor up:
Na de massale lovende perskritieken sinds het Filmfestival van Cannes in mei en de zeer succesvolle releases in de rest van Europa, kent de allernieuwste Disney Pixar film 'Up' ook in België een vliegende start met het beste openingsdagcijfer ooit voor een animatiefilm van Walt Disney Studios Motion Pictures. Met een record omzetcijfer van € 105.000 klopt 'UP' films als 'Ratatouille' en 'Finding Nemo'.
bron: cinenews
Na de massale lovende perskritieken sinds het Filmfestival van Cannes in mei en de zeer succesvolle releases in de rest van Europa, kent de allernieuwste Disney Pixar film 'Up' ook in België een vliegende start met het beste openingsdagcijfer ooit voor een animatiefilm van Walt Disney Studios Motion Pictures. Met een record omzetcijfer van € 105.000 klopt 'UP' films als 'Ratatouille' en 'Finding Nemo'.
bron: cinenews
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- darthjeroen
- Member

- BerichtenCOLON 7
- GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2009, 21:16
Net naar Up geweest (wilde afgelopen zaterdag gaan, maar de zaal was uitverkocht ... eerste keer dat ik dat mee gemaakt had). Geniale film, prachtige personages, hier en daar een lach, gesnotter (hield het nauwelijks droog aan het begin van de film), en een verhaal wat me erg aansprak. Lijkt wel of Pixar gewoon geen slechte films kan maken.
May the magic be with you!
jij bent vanzelfsprekend naar de echte 3D versie in de grote zaal van het Cinemec geweest? en is het de moeite waard om hem daar met een brilletje op te gaan kijken? misschien dat we dat dan binnenkort ook wel gaan doen... (of kunnen we hem net zo goed zonder 3D bril gaan kijken in de locale bioscoop?)darthjeroen @ wo okt 14, 2009 10:44 pm schreefCOLONNet naar Up geweest (wilde afgelopen zaterdag gaan, maar de zaal was uitverkocht ... eerste keer dat ik dat mee gemaakt had). Geniale film, prachtige personages, hier en daar een lach, gesnotter (hield het nauwelijks droog aan het begin van de film), en een verhaal wat me erg aansprak. Lijkt wel of Pixar gewoon geen slechte films kan maken.
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
- darthjeroen
- Member

- BerichtenCOLON 7
- GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2009, 21:16
Jammergenoeg was de film niet in de grote zaal (afgelopen zaterdag wel). Ik vind het zelf wel de moeite waard om de film met brilletje op te kijken. Je moet geen "in your face" effecten verwachten zoals tijdens de 3D films in de Disney parken (dus geen objecten die naar je toe komen/gegooid worden zoals de slang of de leeuw in Honey, I shrunk the audience). Het 3d gebeuren is wat subtieler en zorgt er meer voor dat alles er wat "gelaagder"/met meer diepte er uit ziet. Personages lijken bijv. net wat voor de achtergrond te zitten.
May the magic be with you!
Morgenavond in Lieve Paul.. Iemand wilt ook graag met een aantal ballonnen de luchtin, geweldig! http://twitpic.com/lpjje
http://twitpic.com/lpo3j
Hmm da's toch knap, we hebben zoiets eens bij Mythbusters gezien en dat lukte eigenlijk nauwelijks. Morgen toch maar even kijken dan!Wezz @ vr okt 16, 2009 12:02 pm schreefCOLONMorgenavond in Lieve Paul.. Iemand wilt ook graag met een aantal ballonnen de luchtin, geweldig! http://twitpic.com/lpjje