Disney werkt samen met Lego
Ik ben maandag 2/5 naar Legoland Billund geweest en heb 6 zakjes Disney minifiguren gekocht. Ze kosten 24,95 DKK of 3 zakjes voor 59,95 DKK. De winkelmedewerker vertelde dat als je een dubbele koopt, je ze kan ruilen bij de winkelmedewerkers in het park. Ze dragen een naamkaartje met een legopoppetje erop en er staat een kleine display van ongeveer 12 poppetjes waarmee je kan ruilen. Ik heb er nog geen Disneyfiguurtjes tussen zien staan, maar ze zijn natuurlijk net pas te koop en populair dus zo weg als er eentje staat. Ik heb Kapitein Haak dubbel, en ga morgen nog een dagje naar Legoland, dus hopelijk lukt het om 'm te ruilen
Wij hebben ze ook al binnenMama van prinsesjes schreef:de disney mini fugures zijn te koop:
http://shop.lego.com/en-NL/The-Disney-S ... ng=listing

- PuppyLikesYou
- Member

Ohhh ze zijn zoooo leuk! (nee Glenda houd je in!) ahhaa
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
- Mama van prinsesjes
- Moderator

We hebben de eerste poppetjes binnen.
en uitgerekend ik moet natuurlijk 2 x een villian uitpakken. hahahaha.
en uitgerekend ik moet natuurlijk 2 x een villian uitpakken. hahahaha.
Volg onze avonturen op instagram
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Hier bij de bart smit warenze in geen velden of wegen te bekennen. Bij de intertoys hadden ze het verstopt. Na lang zoeken pas gevonden. Maar ben er blij mee. We hebben nu ariel dubbel. Maar dat vinden de meisjes niet erg.
https://www.bol.com/nl/p/lego-disney-pr ... 055087293/
Geen idee of het in dit topic hoort maar kijk!!!

Geen idee of het in dit topic hoort maar kijk!!!

- Mama van prinsesjes
- Moderator

gaaf! die komt op de volgende verlanglijst. 
- 020amsterdam
- Member

Klopt het dat de minifiguren van disney duurder zijn dan de andere? 3.50 bij intertoys (nl)
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk