Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
PrinsesEnya
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2013, 19:23

Hoi allemaal!

Mijn naam is Enya en ik heb vandaag dit forum voor het eerst gevonden. Ik vind het zo leuk dat ik mij meteen heb aangemeld. Ik ben ook actief op een Engelstalige Disney forum, maar een forum met taalgenoten lijkt me ook heel gezellig (al dan niet gezelliger!).

Ik ben begin deze maand nog in DLRP geweest en ik hoop nog één keertje gebruik te maken van mijn AP voordat die in Augustus afloopt.
Mijn vrienden en familie worden een beetje gek van mijn Disney geklets, ben ik bang, dus ik hoop hier mijn ei een beetje kwijt te kunnen. ;)

Groetjes,
Enya
Laatst gewijzigd door 1 op PrinsesEnya, in totaal 28 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

PrinsesEnya schreefCOLONHoi allemaal!

Mijn naam is Enya en ik heb vandaag dit forum voor het eerst gevonden. Ik vind het zo leuk dat ik mij meteen heb aangemeld. Ik ben ook actief op een Engelstalige Disney forum, maar een forum met landgenoten lijkt me ook heel gezellig (al dan niet gezelliger!).

Ik ben begin deze maand nog in DLRP geweest en ik hoop nog één keertje gebruik te maken van mijn AP voordat die in Augustus afloopt.
Mijn vrienden en familie worden een beetje gek van mijn Disney geklets, ben ik bang, dus ik hoop hier mijn ei een beetje kwijt te kunnen. ;)

Groetjes,
Enya
Welkom, Enya!!! En wees gerust, tussen al deze Disneygekken raak je zeker je ei kwijt :D
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Hartelijk welkom PrinsesEnya!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

PrinsesEnya schreefCOLONHoi allemaal!

Mijn naam is Enya en ik heb vandaag dit forum voor het eerst gevonden. Ik vind het zo leuk dat ik mij meteen heb aangemeld. Ik ben ook actief op een Engelstalige Disney forum, maar een forum met taalgenoten lijkt me ook heel gezellig (al dan niet gezelliger!).

Groetjes,
Enya

Welkom op ons forum!!!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
jolanda
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2013, 08:29

hoi hoi ik ben jolanda ik vraag me eigenlijk af of er nog veel mensen hierop zitten
ik ben een enorme disney gek ons hele huis is ook in disney ,hahahahhah mensen vinden het
of helemaal te gek of je krijgt veel commentaar maar lekker boeien wij vinden het geweldig
ikluister hier elke dag naar de disney radio echt te gek
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596

Ook voor jou een warme welkom Jolanda! Blij dat je dagelijks geniet van onze webradio!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

jolanda schreefCOLONhoi hoi ik ben jolanda ik vraag me eigenlijk af of er nog veel mensen hierop zitten
ik ben een enorme disney gek ons hele huis is ook in disney ,hahahahhah mensen vinden het
of helemaal te gek of je krijgt veel commentaar maar lekker boeien wij vinden het geweldig
Welkom op ons Forum!!

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411

jolanda schreefCOLONhoi hoi ik ben jolanda ik vraag me eigenlijk af of er nog veel mensen hierop zitten

Hoi Jolanda,

Welkom op ons forum!!! En laat de mensen maar praten, zolang jij Disney maar leuk vindt ;) !!

Groetjes,
Kitty
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

Gebruikers-avatar
lady
Member
Member
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2009, 20:41

Hallo Enya en Jolanda, welkom en heel veel Disney plezier in ons Café
Gebruikers-avatar
Mrs.Hercules
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2013, 17:18

Hoihoi,

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Romy en sinds ik mij kan herinneren gek op Disney. Vooral op de 'oudere' films, zoals Hercules, Robin Hood, Peter Pan etc. Ik heb dit forum pas net ontdekt, maar vond het zo leuk dat ik mij gelijk wilde aanmelden! Ik benieuwd.

Liefs,
Romy.
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411

Mrs.Hercules schreefCOLONHoihoi,

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Romy en sinds ik mij kan herinneren gek op Disney. Vooral op de 'oudere' films, zoals Hercules, Robin Hood, Peter Pan etc. Ik heb dit forum pas net ontdekt, maar vond het zo leuk dat ik mij gelijk wilde aanmelden! Ik benieuwd.

Liefs,
Romy.

Welkom, Romy, in ons gezellige Disneycafé! :) ;)

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Mrs.Hercules schreefCOLONHoihoi,

Liefs,
Romy.
Welkom hoor!!

Afbeelding
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596

Een warme welkom, Romy (Mrs.Hercules)!
Gebruikers-avatar
Mrs.Hercules
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2013, 17:18

Bedankt allemaal!
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Welcome nogmaals en mocht je er thuis gaan voelen tussen alle Disney fans hier op het forum.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar