Disney's Beauty and The Beast Musical

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Anouk Maas hoofdrol in Beauty and the Beast

Stage Entertainment presenteert dit seizoen één van de meest succesvolle en geliefde musicals aller tijden; Disney’s Beauty and the Beast. Gebaseerd op de legendarische Disney animatiefilm, met de prachtige muziek van Oscar-winnaar Alan Menken. De rol van de mooie Belle in deze grootste reizende musical van dit seizoen, gaat vertolkt worden door Anouk Maas. Anouk heeft al vele musicalrollen op haar naam staan. Op dit moment is ze zien als Maria in deSound of Music die nog de hele zomer te zien is in de theaters. Eerder speelde ze de hoofdrol van Alex in Flashdance en de hoofdrol van Fiona in Shrek de musical. Daarvoor was ze onder andere te zien in Miss Saigon, La Cage aux Folles en Cats. Wie kent het verhaal niet van de mooie Belle die terechtkomt in het duistere kasteel van een jonge prins die door een vloek is veranderd in een verschrikkelijk beest?

Gesteund door het voltallige personeel dat door de vloek in huisraad is veranderd, stort Belle zich in een avontuurlijke zoektocht naar de ware liefde om uiteindelijk in de innerlijke schoonheid van het afzichtelijke beest te leren geloven. Alleen dan kan de betovering verbroken worden.

Vanaf november is deze unieke theater ervaring te zien in verschillende theaters door Nederland.

Bron: http://musicalvibes.eu/2015/05/06/nieuw ... the-beast/
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Leuk, Anouk is ook een van mijn favoriete musical actrices. Ik heb mijn kaartje al voor juni volgend jaar, dan staat ie hier in de buurt.
Gebruikers-avatar
sanderz
Member
Member
BerichtenCOLON 136
GeregistreerdCOLON 05 Nov 2011, 22:50

Ik wacht denk nog even tot de rest van de cast bekend is
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

Kaartjes kopen voor de cast doe ik nooit, want de keren dat ik dat deed had ik standaard de alternates :P
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Bij de vorige Beauty and the Beast in Vlaanderen had ik graag een alternate gehad !
Toen zat één van mijn favoriete acteurs in het ensemble en deed de understudy of alternate ( ken het verschil niet goed)
Van Tickens . Toch was ik op het einde blij dat de originele Tickens 'Marc Lauryrs' erbij was . Ik wist echt niet hoe goed die man was :)
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

Understudy zit inderdaad in het ensemble en neemt dan de rol over. Alternate heeft verder geen rol in de musical en is echt alleen vervanger.
Ik heb ook weleens meegemaakt dat de understudy / alternate beter was dan de hoofdrolspeler.
De vorige Beauty & The Beast heb ik niet gezien, dus wil deze graag zien!
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Heb ook vorige niet gezien, 18 t/m 24 mei Heerlen, dat wordt zeker weten gaan! :thumbs:
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

Freek Bartels is nu ook officieel bevestigd als Gaston. Benieuwd hoe hij het doet als villain...
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Nou ik ben ook erg benieuwd.. snap de keuze niet helemaal. Hoop dat hij hoge plateauzolen aankrijgt en flink naar de sportschool gaat ;)
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Suus
Member
Member
BerichtenCOLON 495
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2009, 09:39

Tinkerbelletje schreefCOLONNou ik ben ook erg benieuwd.. snap de keuze niet helemaal. Hoop dat hij hoge plateauzolen aankrijgt en flink naar de sportschool gaat ;)
Mee eens!!!! :sorc:
Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
Onze avonturen:
BLOG

Disneyland Paris: Ontelbare keren
Walt Disney World; 2x, 2014, 2018
Disneyland Resort California: 4x, 2004, 2006-2007, 2015, 2019
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Het kan aan mij liggen . Maar allee hij heeft toch wel de looks van Gaston.
Ok het is niet René van Kooten ( top Gaston) maar ja hij zal heus wel zijn best doen .
Afbeelding
René heeft trouwens al goede tips gegeven aan Freek :D
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

Anouk is ook klein, dus dat scheelt :P
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

hihi :lol:

is er al meer bekend ivm tickets te krijgen voor nederland?
zou wel naar het chasse in breda willen gaan, heb ik ooit grease gezien die was top gedaan
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Loeki Knol gaat de rol spelen van Mevrouw Tuit
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

Dan moet je de kaartverkoop van het Chasse in de gaten houden. Daar is 15 november de première.
In Nijmegen in de schouwburg is de kaartverkoop van het komende seizoen al gestart, dus daar heb ik mijn kaartje al voor.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar