Disney's Hotel Santa Fe

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Myriam23
Member
Member

oke top.. geen warm dus zoals een roerei ofzo? dat vind ik dan wel weer erg jammer haha
Wij gaan eerste week oktober door de weeks, dus verwacht geen grote drukte in die tijd.
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Myriam23 schreef:oke top.. geen warm dus zoals een roerei ofzo? dat vind ik dan wel weer erg jammer haha
Wij gaan eerste week oktober door de weeks, dus verwacht geen grote drukte in die tijd.
Warme dingen zoals spek en ei is er pas vanaf Standaad kamers NY hotel volgens mij en nu ook de nieuwe speciale kamers van SQ Lodge (Golden Forest) en Newport Bay (Compass Club). Alles eronder heeft geen warm ontbijt...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Myriam23
Member
Member

oh oke.. mijn zusje en ik zijn namelijk beetje orienteren wat we leuk vinden en niet al te duur, dus kwamen eigenlijk uit op santa fe, want sequia lodge scheelde bijna 150 euro p.p.. maar nu zie ik dat new york niet heel veel duurder is als santa fe.. best apart

Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Myriam23 schreef:oh oke.. mijn zusje en ik zijn namelijk beetje orienteren wat we leuk vinden en niet al te duur, dus kwamen eigenlijk uit op santa fe, want sequia lodge scheelde bijna 150 euro p.p.. maar nu zie ik dat new york niet heel veel duurder is als santa fe.. best apart
Hangt van de aanbiedingen af Santa Fe is soms meer 15% korting terwijl NY meestal meer korting heeft...
Dan zou ik NY kiezen een echte aanrader!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Jo_
Member
Member

Myriam23 schreef:oh oke.. mijn zusje en ik zijn namelijk beetje orienteren wat we leuk vinden en niet al te duur, dus kwamen eigenlijk uit op santa fe, want sequia lodge scheelde bijna 150 euro p.p.. maar nu zie ik dat new york niet heel veel duurder is als santa fe.. best apart
Mocht je niet per se een disneyhotel willen maar wel een warm ontbijt kun je ook prima bij hotel Kyriad terecht. Erg uitgebreid warm buffet :D Weet alleen niet hoe het daar met de aanbiedingen op dit moment zit dus ik wens je succes met alles uitzoeken :)
Myriam23
Member
Member

Prins Adam, daar is onze keuze nu ook opgevallen. scheelt voor het totaal plaatje voor ons maar 60 euro p,p tussen santa fe en new york.
Dus die keuze was niet zo moeilijk..

Haha en Jo_ Kyriad word voor ons een losse overnachting.
Vorig jaar voor het eerst weer op disney terrein geslapen in Davy crocktett.. en willen nu toch echt graag in een hotel van disney terug zijn.
Dus met de aanbieding van nu is het erg aantrekkelijk om te doen.

Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Bekijk hier de menukaart van Rio grande

moorhunhe
Member
Member

Mijn eerste ervaring met Santa Fe was gelijk geen goede.
Ik ben sinds ik in de US geweest ben heel erg vatbaar voor luchtwegeninfecties geworden, en toen we de eerste avond op de kamer terecht kwamen, stond de verwarming maar liefst op 25 graden! Om te stikken was het in de kamer! Combinatie van die verschrikkelijke warme lucht, en het gelijk afkoelen (want heb dat ding gelijk moeten afzetten) zat heel m'n kop dicht de volgende morgen, en kan ik morgen lekker naar de dokter, want gisteravond met koorts op de TGV naar huis (al was die gelukkig wel weer weg dankzij dafalgans).

Kwa wifi, we zaten in "Mater" gebouw 21, geweldige verbinding.

De kamer op zich vond ik wel heel erg leuk ingekleed.
magicmama
Member
Member

We zijn gisterenavond terug gekomen van ons verblijf in santa fe. Hadden room only geboekt. 181 voor 2 nachten. We zaten in gebouw nummer 40. Lekker dicht bij alle faciliteiten. De kamer was wel oke. Het ontbijt een drama. De eerste ochtend zijn we eerst naar de studio's gegaan omdat er een rij totaan buiten stond. Toen we er rond 10.45 waren was er al heel veel opgeruimd(ook de borden) Wel was het lekker rustig. De 2e ochtend zijn we expres rond 10uur gegaan zodat we alvast de spullen hadden ingepakt. Er stond geen rij maar het was echt ontzettend druk, vechten voor een tafel en deze zelf schoongemaakt. Ook nu was er al heel veel opgeruimd en moest je echt vragen om iets te krijgen. Ontbijt vonden wij wat karig. Er was wit brood, pistoletjes, chocolade brood en croissants. Aan beleg boterham worst, ham, blokjes kaas en zoet beleg. Wat ik echt miste was yoghurt. Voor ons was het de eerste en gelijk ook de laatste keer santa fe.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
moorhunhe
Member
Member

10.45 nog ontbijten? Volgens mij wordt het meeste ook al wel opgeruimd vanaf 10.30 zoiets?
magicmama
Member
Member

Je kon tot 11uur binnenlopen. 11.30 was alles opgeruimd

Ze begonnen voor 10uur al wel met opruimen

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
moorhunhe
Member
Member

Dan zouden ze toch moeten bijvullen tot het laatste, maar je merkt dat echt (bijna) "overal".
Dik half uur voor het einde: geen/weinig volk? Kom, we ruimen al op ...

Kwamen een keertje bij een Lunchgarden binnen, open tot 21h, keuken tot 20h30.
20.10 = sorry, keuken is al gesloten, want kwam geen nieuw volk meer binnen.
D-Tekenaar
Member
Member

Disney hotel restaurant menu's Disney's Hotel Santa Fe

Afbeelding
vdbemdsa
Member
Member

D-Tekenaar schreef:Disney hotel restaurant menu's Disney's Hotel Santa Fe

Afbeelding

Moet zeggen, het was lang geleden dat we dit buffet nog gedaan hadden, maar is gelijk weer terug ons favorietje geworden, zoveel keuze voor deze prijs, en ook nog lekker ook!
Mich€l
Member
Member

Plaats reactie

Terug naar “Disney Hotels & Partner Hotels”