Leuke cases! Kan geen favoriet er zo uitkiezen, vind ze allemaal leuk!
Ik heb zelf die Mickey voor mijn iphone, maar die kreeg ik er bijna niet meer af! Erg strak. Moet er wel bij vermelden dat ik m via een goedkope website had gekocht (andere cases daarvan passen prima!)
Laatste aankopen
Niet meer twijfelen, maar kopen! Ik ben nu halverwege het boek Fairest of All, en ik ben erg blij met de aankoop. Het boek leest makkelijk en snel weg, en de schrijfster heeft echt goed nagedacht over het verhaal van The Queen zelf, en kleine elementen van de film komen er zeker ook in terug (zoals de wensput), meer zeg ik niet! :p Ik denk dat The Beast Within hetzelfde zal zijn, dus positief!Miss Ariel schreef:wauw heel leuk
laat me weten hoe de boeken zijn aub![]()
twijfel over aankopen![]()
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
nope, is goedkope meuk, verwacht dus geen topkwaliteit. maar ik vind dat juist leuk, beetje doorwisselen met hoesjesAnnet schreef:Dan moet je toch invoerrechten betalen? Is dat duur?Monster-E schreef:Miniinthebox...Annet schreef:Tof! Waar heb je die gekocht als ik vragen mag?
- Tinkerbelletje
- Member

Ik heb ook al verschillende iPhone covers besteld bij Miniinthebox... Je hebt er al covers van onder de euro.
Zag laatst ook 2 mooie van Ariel & Belle en het Beest, die waren allebei 3,67. Binnenkort maar eens bestellen.
Je betaald er ook geen verzendkosten, ideaal!
Zag laatst ook 2 mooie van Ariel & Belle en het Beest, die waren allebei 3,67. Binnenkort maar eens bestellen.
Je betaald er ook geen verzendkosten, ideaal!
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Ik bestel af en toe vinylmations via ebay, en dan kom ik ook wel eens boven de €30 aan waarde uit. Wat ik dan doe, is vragen of de verkoper op de buitenkant van het pakketje wil zetten dat het om een 'gift' gaat van $15. Nooit problemen mee gehad.ElsV schreef:Ik bestel nooit voor meer dan 15€ bij mini in the box en nog nooit problemen gehad met invoerrechten! Mijn neef bestelde eens voor meer dan 30€ en moest wel bij betalen aan de postbode ! (Dat was wel hier in België)
DLP: 27x sinds 1994
- Miss Ariel
- Member

Jaco schreef:Leuk! Vooral de shirts van The Little Mermaid
thanksLaura schreef:Miss Ariel, ik ga vandaag beginnen met lezen!
Wow! Jij hebt ook leuke spullen gehaald, vind de shirts erg gaaf!
leuk Eftelier!! waar heb je die gevonden? hadden ze nog andere?
alrightLaura schreef:Niet meer twijfelen, maar kopen! Ik ben nu halverwege het boek Fairest of All, en ik ben erg blij met de aankoop. Het boek leest makkelijk en snel weg, en de schrijfster heeft echt goed nagedacht over het verhaal van The Queen zelf, en kleine elementen van de film komen er zeker ook in terug (zoals de wensput), meer zeg ik niet! :p Ik denk dat The Beast Within hetzelfde zal zijn, dus positief!Miss Ariel schreef:wauw heel leuk
laat me weten hoe de boeken zijn aub![]()
twijfel over aankopen![]()
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
@miss Ariel: die boeken gewoon kopen, fairest of all is mijn favo, boek ooit geschreven en ik ben nu halverwege the beast within echt supermooie verhalen die gwoon sense maken, goed doordacht rekening houdend met de films 
alles klopt!
Neen, dit was de laatste op de site, ze hadden er eentje over maar die limited period is al lang voorbij daarom kon ik deze op de kop tikken
alles klopt!
Neen, dit was de laatste op de site, ze hadden er eentje over maar die limited period is al lang voorbij daarom kon ik deze op de kop tikken
~1000ste lid van caféMickey~
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
- Mouseketeer
- Member

Ik heb drie mokken bij de UK Disney Store website besteld.
Worden naar huis gestuurd, dus ik kan ze zelf pas eind volgende maand zien.
Maar vond ze te mooi en wilde het risico niet nemen dat ze uitverkocht zouden zijn.

Worden naar huis gestuurd, dus ik kan ze zelf pas eind volgende maand zien.
Maar vond ze te mooi en wilde het risico niet nemen dat ze uitverkocht zouden zijn.