FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
Artemis
Member
Member

Ja ik zie het Tigerlily, ik dacht al...ik ga nooit voor 190 dollar eten! Maar als dit een soort beveiliging is, dan kan ik daar prima mee leven. Heb al wel bedacht wat ik daar ga eten! De Frech Toast met appel klinkt wel erg lekker. Voor Hollywood Studios heb ik 2 restaurants (beiden voor diner - en ook omdat ik nog niet helemaal uit mijn keuze ben) dus heb Sci-Fi dine in theater en de Hollywood Brown Derby alvast gereserveerd. Ik kan er altijd nog zaken uitgooien.
stitchie
Member
Member

Ik had even een vraagje, ergens had ik ooit gehoord dat als je naar de waterparken gaat met een Disney ultimate 21 days je niet meer kan wisselen naar een disney park omdat je dan twee dagen verbruikt.

Bijvoorbeeld: Je gaat naar Typhoon Lagoon, 1 dag verbruikt, daarna ga je naar Epcot, 2 dagen verbruikt, klopt dit? Of is het echt zo dat je onbeperkt mag wisselen tussen water en attractiepark?

Ik weet wel dat je met die ultimate pas alle 4 de disney parken af mag onbeperkt.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

stitchie schreef:Ik had even een vraagje, ergens had ik ooit gehoord dat als je naar de waterparken gaat met een Disney ultimate 21 days je niet meer kan wisselen naar een disney park omdat je dan twee dagen verbruikt.

Bijvoorbeeld: Je gaat naar Typhoon Lagoon, 1 dag verbruikt, daarna ga je naar Epcot, 2 dagen verbruikt, klopt dit? Of is het echt zo dat je onbeperkt mag wisselen tussen water en attractiepark?

Ik weet wel dat je met die ultimate pas alle 4 de disney parken af mag onbeperkt.
Je mag onbeperkt hoppen tussen alle parken volgens mij.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
boogschutter
Member
Member

Dacht ik ook.
was vorige x toch zo dat we na blizzard beach nog naar mk konden.
calimero
Member
Member

De zwemparken gaan niet af van je toegang voor de overige parken. Je kan gewoon hoppen zo veel als je wilt. En je kan ook zo vaak als je wilt naar bb of tl
Jess
Member
Member

Weet iemand hier toevallig hoe het openbaar vervoer is binnen Kissimmee?

Wij zijn van plan om in november te gaan, we boeken dan een accommodatie in Kissimmee incl. huurauto.
We willen dan uiteraard een aantal dagen naar Walt Disney World. De accommodatie die we op het oog hebben ligt 7,5 km van het Disney resort. Als er bijv. een pendelbus voor de parken/lokale busdienst is wat veel minder kost scheelt me dat weer 20 dollar per dag (x7 dagen ofzo) aan parkeerkosten.

Edit Dragy: verplaatst
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
2019: Santa Fe (DLP)
Tigerlily
Member
Member

Jaaaaa! Ik keek vandaag nog eens of er nog geen vrije plaatsjes waren voor diner in Be Our Guest en ik heb een plaatsje kunnen bemachtigen! We waren zowiezo van plan om die dag naar de Mickey's Not So Scary Halloween Party te gaan dus kon ik perfect reserveren voor 's avonds. Ik heb diezelfde dag ook wel de lunch staan bij Be Our Guest (had ik vorige keer kunnen reserveren) en twijfel nu om die te laten vallen.. Maar aangezien Beauty and the Beast mijn alltime favourite is en het eten verschillend is denk ik dat ik toch maar 2x daar zal eten op dezelfde dag =)

- Sorry voor de overenthousiaste reactie!-
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
Laura
Member
Member

@Tigerlily gaaf! Ik vond de Halloween Party fantastisch! Als we weer een keer in oktober gaan, wordt dat zeker een keer weer meegenomen. Tof dat Be Our Guest is gelukt :)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Tigerlily
Member
Member

Laura schreef:@Tigerlily gaaf! Ik vond de Halloween Party fantastisch! Als we weer een keer in oktober gaan, wordt dat zeker een keer weer meegenomen. Tof dat Be Our Guest is gelukt :)
Dankje!
Ik had eens aan iemand gevraagd of het de moeite was de Party omdat het toch wel rond de $75 per persoon is. Maar inderdaad ze raadde me aan om hem zeker te doen en zeker omdat het de eerste keer is.
Enja Be Our Guest had ik al voor lunch maar ik wou heel graag Beast meeten en The Grey Stuff proeven dus ik weet met m'n enthousiasme even geen blijf :)
boogschutter
Member
Member

leuk dat het toch gelukt is, diner in be our gast.

halloweenparty is zeker een aanrader :)
collectcoins
Member
Member

stitchie schreef:Ik had even een vraagje, ergens had ik ooit gehoord dat als je naar de waterparken gaat met een Disney ultimate 21 days je niet meer kan wisselen naar een disney park omdat je dan twee dagen verbruikt.

Yes, je mag zoveel hoppen als je wilt.
Overigens zijn de waterparken gratis parkeren. Vaak mag je in de avond ook gratis de parkeerplaats oprijden :).
Tigerlily
Member
Member

Heb ondertussen de tickets voor de Mickey's Not So Scary Halloween Party ook gekocht. Suuuperbenieuwd! Kan al niet meer wachten [PARTY POPPER][GRINNING FACE WITH SMILING EYES][GRINNING FACE WITH SMILING EYES]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Artemis
Member
Member

Wow @tigerlily, bofkont! Ik probeer ook nog steeds een diner in BoG te scoren, lunch heb ik daar al staan, maar wil eigenlijk ook diner. Vooralsnog kijk ik op z'n tijd of er plaatsen vrijkomen, maar echt goed dat het je gelukt is.
Laatst gewijzigd door Artemis op 11 mei 2016, 05:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Tigerlily
Member
Member

Ja! Denk dat het er wel mee te maken heeft dat er die dag een Halloween Party is en je dus zowiezo daarvoor tickets zal moeten hebben om na 19:00u in het park te zijn. De data hiervan zijn nog niet zo lang gekend dus denk dat er wel mensen zullen zijn die annuleren omdat ze niet die extra tickets willen kopen ..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
calimero
Member
Member

Heb ook voor op de dag van onze mnsshp om 19:00 uur reservering bog kunnen te pakken krijgen. Hoop stiekum voor een iets vroegere tijd maar voorlopig hebben we deze al staan. Party begint nl ook om 19:00 uur en wil zo min mogelijk er van missen. Vooral van de character meets. Iemand idee hoe lang het duurt voor je je eten hebt? Amerikaanse snelheid? Dus hup voor je boe kan zeggen heb je het al voor je neus en voor je kwart op hebt staan ze al met rekenimg. Of rustig an alle tijd?
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney World Resort”