Bedankt voor de reacties alvast!
Disney voor mindervaliden
- Princess Sas
- Member

- BerichtenCOLON 87
- GeregistreerdCOLON 01 Jun 2017, 07:45
Ondertussen hebben we besloten dat we toch maar voor zo'n kaart gaan, mijn mama kan niet meer langer dan 10 minuten rechtstaan of wandelen, het is snel achteruit gegaan
Hopelijk kan ze nog mee volgende week, zou anders wel heel erg jammer zijn. We zullen dan bijna wel nergens met ze'n allen in kunnen gaan want we zijn met 6 maar mijn mama gaat zowiso niet in de "wildere" attracties dus we zien wel wat het geeft.
Ik heb autisme etc en dus een groene kaart en een dreampas en twijfel nog over verlengen naar de infinty of toch de magic plus.. Maar mijn vraag: ik ga altijd met mijn moeder en we hebben allebei zelfde abbo. Maar nu heb ik de (voor mij) heftige beslissing genomen dat ik met een vriendin heen wil. Zij gaat dan op de gratis begeleiderskaart omdat ze maar eenmalig 3 dagen met mij mee gaat. Als ik dan de magic plus of infinity heb, mag zij dan met mij mee om 9 uur naar de EMH of moeten we tot 10 uur wachten? Dit zijn voor mij juist de beste uren in het park en zou jammer zijn als ik die niet met haar kan doen... En mogen we dan allebei door de speciale ingang van de infinity want tja anders moet ik in de rij en daar wordt niemand vrolijk van hihi
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Ze mag met jou mee naar binnen. Om te onthouden waar de kaarthouder gaat gaat de begeleider.
Wel vragen of ze een stempeltje op het kaartje zetten dat je gratis krijgt, want heb het ooit voorgehad dat die CM me niet door wou laten, want er stond geen stempel "EMH" op, nu let ik er altijd op en vraag ik er naarcalimero schreefCOLONZe mag met jou mee naar binnen. Om te onthouden waar de kaarthouder gaat gaat de begeleider.
Goede tip! Bedankt voor de antwoordenvdbemdsa schreefCOLONWel vragen of ze een stempeltje op het kaartje zetten dat je gratis krijgt, want heb het ooit voorgehad dat die CM me niet door wou laten, want er stond geen stempel "EMH" op, nu let ik er altijd op en vraag ik er naarcalimero schreefCOLONZe mag met jou mee naar binnen. Om te onthouden waar de kaarthouder gaat gaat de begeleider.
Dec 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Is niet helemaal waar, je moet met je rolstoel en je Infinitypas maar eens een begeleider mee door het Infinitypoortje zien te krijgen ( die de rolstoel duwt)en dan praat ik al helemaal niet over de Infinity plaatsen voor de parade en Illuminations want daar mag de begeleider dus niet mee en word je gewoon weg gestuurd met de woorden ga maar op het gehandicaptenvak staan, wil ik niet ik betaal tenslotte ook vol voor de Infinitypas hecalimero schreefCOLONZe mag met jou mee naar binnen. Om te onthouden waar de kaarthouder gaat gaat de begeleider.

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Heb het ook niet over de infinitypass extra's. Daar betaal je voor per persoon dus snap dat ze daar dan moeilijk over doen. Dat is geen gratis service maar betaald.yolayo schreefCOLONIs niet helemaal waar, je moet met je rolstoel en je Infinitypas maar eens een begeleider mee door het Infinitypoortje zien te krijgen ( die de rolstoel duwt)en dan praat ik al helemaal niet over de Infinity plaatsen voor de parade en Illuminations want daar mag de begeleider dus niet mee en word je gewoon weg gestuurd met de woorden ga maar op het gehandicaptenvak staan, wil ik niet ik betaal tenslotte ook vol voor de Infinitypas hecalimero schreefCOLONZe mag met jou mee naar binnen. Om te onthouden waar de kaarthouder gaat gaat de begeleider.
nee maar het gaat bij sabina om de vraag of de begeleider mee door magic plus/infinity poortje mag en als antwoord op de vraag van Sabina haha :)om verwarring te voorkomen! dat dit nog wel eens voor een probleem zorgen hoor, daarom zeg ik dus dat je begeleider gaat echt niet altijd waar jij gaat betalend of niet maakt daarbij niets uit.
Het binnenkomen via een gewone toegangspoort is indd geen enkel probleem uiteraard.
Het binnenkomen via een gewone toegangspoort is indd geen enkel probleem uiteraard.

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
De andere infinity extra's ga ik geen gebruik van maken dat weekend, maar de EMH wel graag. Dus als jullie zeggen dat dat geen probleem is, dan ben ik gerustgesteld. Bedankt voor de antwoorden!yolayo schreefCOLONnee maar het gaat bij sabina om de vraag of de begeleider mee door magic plus/infinity poortje mag en als antwoord op de vraag van Sabina haha :)om verwarring te voorkomen! dat dit nog wel eens voor een probleem zorgen hoor, daarom zeg ik dus dat je begeleider gaat echt niet altijd waar jij gaat betalend of niet maakt daarbij niets uit.
Dec 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
Zijn terug van 2 magische dagen waarvan ik er één dag alleen was met kids.
Ik moet zeggen dat ik maar op één plaats problemen ondervonden heb met de groene kaart. Bij de piratenbootjes. De CM zei dat ik afspraak moest maken omdat ik als enige volwassene was met 2 kinderen... Ik heb dit niet gedaan want vroeg mij af wat het verschil zou maken? Blijf nog altijd alleen met mijn 2 kids op de attractie.
Alle andere attracties kon ik zonder problemen alleen op met de kindjes, ook A Small world.
Ik moet zeggen dat ik maar op één plaats problemen ondervonden heb met de groene kaart. Bij de piratenbootjes. De CM zei dat ik afspraak moest maken omdat ik als enige volwassene was met 2 kinderen... Ik heb dit niet gedaan want vroeg mij af wat het verschil zou maken? Blijf nog altijd alleen met mijn 2 kids op de attractie.
Alle andere attracties kon ik zonder problemen alleen op met de kindjes, ook A Small world.

- Maria-Anna
- Member

- BerichtenCOLON 440
- GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04
Bij Pirates, krijg je daar niet altijd een briefje met een tijd om terug te komen met de groene kaart?Minnie1979 schreefCOLON Ik moet zeggen dat ik maar op één plaats problemen ondervonden heb met de groene kaart. Bij de piratenbootjes. De CM zei dat ik afspraak moest maken omdat ik als enige volwassene was met 2 kinderen... Ik heb dit niet gedaan want vroeg mij af wat het verschil zou maken?
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
Dag ervoor met mijn man geen afspraak gehad. En die voor ons ook geen afspraak.Maria-Anna schreefCOLONBij Pirates, krijg je daar niet altijd een briefje met een tijd om terug te komen met de groene kaart?Minnie1979 schreefCOLON Ik moet zeggen dat ik maar op één plaats problemen ondervonden heb met de groene kaart. Bij de piratenbootjes. De CM zei dat ik afspraak moest maken omdat ik als enige volwassene was met 2 kinderen... Ik heb dit niet gedaan want vroeg mij af wat het verschil zou maken?

Is te zien welk icoon er op de groene kaart aangeduid staat, dat was alleszins voor de remake zo. Bij onze jongste zijn kaart kunnen we direct binnen, met de kaart van mijn man (rolstoel), krijgen we een uur.Maria-Anna schreefCOLONBij Pirates, krijg je daar niet altijd een briefje met een tijd om terug te komen met de groene kaart?Minnie1979 schreefCOLON Ik moet zeggen dat ik maar op één plaats problemen ondervonden heb met de groene kaart. Bij de piratenbootjes. De CM zei dat ik afspraak moest maken omdat ik als enige volwassene was met 2 kinderen... Ik heb dit niet gedaan want vroeg mij af wat het verschil zou maken?
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
Was louter omdat ik alleen met kids was. Dag ervoor met man geen uur.

Tijd om terug te komen bij welke ride ook kan je krijgen als er voor jou icoon groep veel mensen zijn die die ride willen doen. Om te voorkomen dat de uitgang vast loopt met wachtende mindervalide geven te terug kom tijden. Kan dus zijn dta iemand die in rolstoel is later terug moet komen en iemand die slecht kan staan meteen er in mag. Heeft met de regels te maken waar cm zich aan moeten houden zoals bv max 2 boten met een rolstoeler er in.

[/u