runDisney 2017 Disneyland Parijs

BUTTON_POST_REPLY
skivlugt
Member
Member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2012, 11:43

RunningKoen schreefCOLON @Skivlugt: Als je de halve marathon vrij goed kan lopen, vermoed ik dat je het A of B startvak terecht komt. Alleen voor de halve marathon moet je een eindtijd opgeven, dus als ze op snelheid willen indelen dan moeten ze wel die tijd gebruiken.

Als je je echt zorgen maakt; gewoon echt vroeg aanwezig zijn en zorgen dat je voor in het startvak bent. Dan heb je alweer iets extra tijd plus een relatief leeg parcours. Sommige stukken iets versnellen zodat je meer tijd hebt voor de foto is een prima warming up voor de 21KM. Zoveel kwaad kan een 5KM op vrijdagavond toch niet. als je een halve marathon onder 2 uur kan lopen?
Vorig jaar werd ik in B gezet en toen stond ik vooraan. De 5 en de 10 loop ik echter niet alleen en zij kan mijn tempo niet aan nog. Echter willen we wel zo veel mogelijk foto's hebben. Het gaat krap worden als we niet in A of B zitten.
Gebruikers-avatar
kizzy
Member
Member
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014, 11:57

Wij doen dit jaar mee met de 5k. Weet iemand op welke basis ze de onderverdeling van de vakken maken?
We zijn met twee kinderen van 6 (bijna 7) en net 8 (en ikzelf met een zeer zwakke knie) zouden we graag in het eerste vak staan, dat we toch een beetje extra tijd hebben.
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

pinocchio schreefCOLON
Hier is de weblink naar de size chart voor de shirts:
https://my-run.disneylandparis.com/medi ... t_Grid.pdf
Mijn dank is groot!

Heb trouwens antwoord via Facebook Messenger: je mag shirtjes ruilen op de expo, als ze niet passen. Zolang de andere maat op voorraad is natuurlijk.

Edit: Heb het in detail bekeken, ik vind dat ze volgens die tabel aan de grote kant zijn. De maatvoering 'M' voor mannen (borstomvang 104-108) is bij een aantal merken (Nike, Asics, Under Armour) en wedstrijdshirts (zoals Zevenheuvelenloop) een maat L. Het blijft een fitted t-shirt natuurlijk, maar het zal niet zo strak zitten als vorig jaar gelukkig :D :D
skivlugt schreefCOLON Vorig jaar werd ik in B gezet en toen stond ik vooraan. De 5 en de 10 loop ik echter niet alleen en zij kan mijn tempo niet aan nog. Echter willen we wel zo veel mogelijk foto's hebben. Het gaat krap worden als we niet in A of B zitten.
Dan zou ik de hele lange rijen ontwijken, en gewoon hopen dat het meezit! Het scheelt dat je eerst nog ziet dat je in de gevarenzone komt, dus dan hoef je pas te stoppen met foto's te maken.

Ervoor zorgen dat je geen plaspauze hoeft te doen scheelt ook in tijd, zodat je wanneer het nodig is nog even aan een stuk door kan lopen om de bezemwagen voor te blijven.

Ik verwacht hier trouwens geen enorme problemen mee, niet overal staat een rij van 20 minuten en op heel veel plekken kan je prima seflies maken.
Laatst gewijzigd door 1 op RunningKoen, in totaal 8 keer gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

@Kizzy
Vorig jaar leek het erop dat ze op alfabetische volgorde hadden geplaatst, dat ging voor ons wel op, maar niet voor iedereen. Bij ons met de achternaam D zat in A, 2x K in B en V in C. We hebben ons (4 volwassenen) toen opgesplitst en ik ben van B naar C samen met mijn vriend gegaan. We waren er toen een uur voor de start en hadden zo'n 100 man voor ons, maar honderden nog achter ons. Heel veel moesten een startvlak lager om samen te starten met hun familie/vrienden. Wij hebben er toen 1u en 10min over gedaan met character stops.
Ik zag heel veel kindjes van jouw kinderen leeftijd echt genieten van het rennen in Disney, het mogen verkleden en het aanmoedigen van de characters/castmembers en genieten van de omgeving (sommige attracties zoals de carousel en Dombo waren aan het draaien). Ik denk als je ze een beetje instelt op 1 character foto, dat dit zeker wel moet lukken. De eerste 3 characters die wij zagen had er 1 bijna geen wachtrij, dat was kapitein Haak met maar 3-5 mensen voor ons in de wachtrij.
De 5K is echt een family funrun, zolang jullie blijven wandelen/lopen zullen ze je niet van de baan afhalen.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
kizzy
Member
Member
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014, 11:57

Oei, de kinderen en men man zitten dan goed met de letter D , maar ik totaal niet met mij. Letter V
Zou het nog iets uithalen dat ik mijn man's achternaam zou nemen, of kan je dat niet meer veranderen
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

@kizzy het leek erop dat het alfabetisch ging, maar die theorie ging niet voor iederen op! Sommige families hadden dezelfde achternaam, maar zaten ook niet in hetzelfde startvlak.
Gewoon de namen aanhouden die in je legitimatie staan

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321

Voor iedereen die druk aan het trainen is, wat extra motivatie! Gewoon hardop meezing en goed op de tekst letten ;-)

De Engelse tekst is net wat motiverende voor het hardlopen, zo past going the distance beter bij het hardlopen dan 'tot het einde'.

Succes allemaal! :thumbs: :thumbs:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Een paar weken voor de start zal de official Guide beschikaar komen, met daarin alle informatie en ook het parcour!
Bron: runDisney France twitterAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321

Not sure how to get your bib before the race? Don't panic, we tell you how! Click Here

Afbeelding
Source: Facebook Run Disney France
Edit: Nu met Engelse link erbij
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Voor de mensen die net als ik al meer dan 3 weken wachten op goedkeuring van het medische certificaat (die je nodig hebt voor de halve marathon). Ik heb runDisney net gemaild (dlp.run.info@disney.com) een kort mailtje met ons accountnummer en gegevens (naam en geboortedatum) gestuurd en 15min daarna kreeg ik een mail met hun excuses en dat ik een mail kreeg van goedkeuring. Die kwam tegelijk binnen.

Gebruikers-avatar
princess1996
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2016, 18:01

Is er hier iemand die een runphotopass wil delen? Ik ren alleen de 5k dus dan heb ik maar 1 bib voor een pas waar er 3 op mogen. :D
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321

Trainingsupdate: goed! Tempo blijft constant en wordt zelfs iets sneller, aantal trainingskilometers per week gaan ook omhoog.

Outfit update: pffff. Het wordt allemaal wel mooier dan ik gedacht had, maar ik ben gewoon niet super creatief en het kost me zoveel meer tijd dan ik gedacht had. Ben nog niet halverwege en de motivatie zakt wat weg. Ik kan beter hardlopen dan knutselen ;-) Maar, on the bright side, het is wel vet.

Klantenservice update: slecht. Wacht al 1,5 week op een reactie nadat ze vanuit DLP info mijn Proof of Time hebben verpest.

Hebben jullie nog updates?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
mickey71
Member
Member
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2013, 12:17

Wacht ook al 3 en halve week op de goedkeuring van mijn medical certificaat

Verstuurd vanaf mijn SM-T280 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Mijn 5K kostuum is klaar! Heb er alleen meer tijd dan nodig erin gestoken en lig nu nog meer achter schema voor de anderen aangezien ik een paar daagjes vrij aan het nemen ben :')

Ik had mijn medical cert. 7 aug ingeleverd, stuurde een mail op de 11e voor mijn shirtmaat en had subtiel vermeld dat mijn pre-registration nog pending was, kreeg gisteren een mail terug met de verandering en goedkeuring van alles. Ik ben dus klaar op die vlak.

Mijn klasgenoot die voor het eerst meedoet dit jaar heeft me gevonden in een vlog van vorig jaar! :D

Afbeelding
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321

Fijn dat alle registratie dingen nu geregeld zijn!
Bij mij werd de eerste keer ook alles tegelijkertijd gedaan, ik kreeg zo'n zeven mailtjes in vijf minuten.

Daarna een klein ding aanpassen is een stuk lastiger ;p

Heb je echt een schema voor je outfits? Respect!
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar