De tijd van de halve marathon kun je hier vinden!
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
runDisney/Magic Run Weekend 2018 DLP
Mijn allereerst medaille bij mijn allereerste Disney Run. Toch wel een beetje trots dat ik hem binnen heb. Volgend jaar zeker weer de 5k en heel misschien ook de 10.

38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
- RunningKoen
- Member

- BerichtenCOLON 321
- GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16
@Laura: ik ga een uitgebreide klacht schrijven over corral placement. runDisney moet over naar het systeem dat alles onder de 2:45 met een PoT wordt aangetoond. Dat kan makkelijk met 5 startvakken. Mijn grooste minpunt is dat ik in B was gezet, en dat met veel moeite kon herstellen vanwege eerdere mailwisseling waarin A was toegezegd. Ik heb mensen in A gezien die echt geen halve kunnen lopen onder de 2 uur. Of het uberhaupt wilde proberen: ik heb teveel wandelaars ingehaald in de eerste KM en ik zat in startwave 2 (10k) en 3 (21k)
Verder heb ik als minpunten:geen KM borden bij de 5KM en bezuinigd op andere borden (geen race specifieke finish borden voor foto's, op de Expo geen fotoplekken speciaal voor race afstanden of challenges). Daarnaast veel minder photo stops dan vorig jaar. Ben maar 2 keer gestopt, de rest sprak me niet aan of enorm lange rij tijdens de 5K (Tijdens de halve heb ik Hades, Pain en Panic dus gemist omdat toen ik er voorbij kwam Kronk en Yzma er stonden).
Maaar. Ik heb superveel pluspunten. De thema's spreken me enorm aan, en ze zijn zo goed uitgewerkt. unieke warming ups, start momenten, finish zones. goeie medailles en de race shirtjes zien er prachtig uit. ook al vind je ze niet mooi, het design zit in het shirt zelf en niet meer als plastic print erop.
Challenges verliepen soepel. Ophalen van bib ging snel, je kreeg 1 pakket met shirtjes ipv alle losse shirtjes ophalen. Medailles bij de expo ging georganiseerd en goede controle. De start gebieden waren prachtig en praktisch, en 5 vakken werkt veel beter! Bochtje na de start was tricky, maar verder vond ik de routes ook beter! De 5K vooral, door beide parken en flink verlicht. Kritiek van vorige keer is echt verbeterd. Van de kids run weet ik niks, maar ik ben echt positief. Bijna de beste editie denk ik, alhoewel het niet te vergelijken is met de allereerste.
Ik ga volgend jaar sowieso.
Daarnaast was het echt heel leuk en gezellig om even met Anja & Casper te kletsen na de finish.

Verder heb ik als minpunten:geen KM borden bij de 5KM en bezuinigd op andere borden (geen race specifieke finish borden voor foto's, op de Expo geen fotoplekken speciaal voor race afstanden of challenges). Daarnaast veel minder photo stops dan vorig jaar. Ben maar 2 keer gestopt, de rest sprak me niet aan of enorm lange rij tijdens de 5K (Tijdens de halve heb ik Hades, Pain en Panic dus gemist omdat toen ik er voorbij kwam Kronk en Yzma er stonden).
Maaar. Ik heb superveel pluspunten. De thema's spreken me enorm aan, en ze zijn zo goed uitgewerkt. unieke warming ups, start momenten, finish zones. goeie medailles en de race shirtjes zien er prachtig uit. ook al vind je ze niet mooi, het design zit in het shirt zelf en niet meer als plastic print erop.
Challenges verliepen soepel. Ophalen van bib ging snel, je kreeg 1 pakket met shirtjes ipv alle losse shirtjes ophalen. Medailles bij de expo ging georganiseerd en goede controle. De start gebieden waren prachtig en praktisch, en 5 vakken werkt veel beter! Bochtje na de start was tricky, maar verder vond ik de routes ook beter! De 5K vooral, door beide parken en flink verlicht. Kritiek van vorige keer is echt verbeterd. Van de kids run weet ik niks, maar ik ben echt positief. Bijna de beste editie denk ik, alhoewel het niet te vergelijken is met de allereerste.
Ik ga volgend jaar sowieso.
Daarnaast was het echt heel leuk en gezellig om even met Anja & Casper te kletsen na de finish.

Wij hebben enkel de 5 km gedaan als gezin. En vonden het ook een veel beter parcour als vorig jaar, beter verlicht, meer 'aangekleed' (al was het maar met licht).
Volgens mij was er idd 1 fotostop minder dan vorig jaar. Wat me wel opviel dat er meer photopasplaatsen waren als vorig jaar.
Dit jaar hebben we geen photopas gekocht, omdat dit vorig jaar enorm was tegengevallen. Dus nu een beetje een wrang gevoel, vooral omdat de foto's die cm trokken met men gsm totaal onscherp zijn
Wat ik me wel afvraag of de 5k nog meer deelnemers aankan, want nu was het op verschillende plaatsen toch wel enorm druk.
Wij proberen volgend jaar er allesinds opnieuw bij te zijn
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Volgens mij was er idd 1 fotostop minder dan vorig jaar. Wat me wel opviel dat er meer photopasplaatsen waren als vorig jaar.
Dit jaar hebben we geen photopas gekocht, omdat dit vorig jaar enorm was tegengevallen. Dus nu een beetje een wrang gevoel, vooral omdat de foto's die cm trokken met men gsm totaal onscherp zijn

Wat ik me wel afvraag of de 5k nog meer deelnemers aankan, want nu was het op verschillende plaatsen toch wel enorm druk.
Wij proberen volgend jaar er allesinds opnieuw bij te zijn
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
JIHAA: De PhotoPass-problemen zijn er alweer... Ook op dat punt moeten ze nog wel wat leren...
Is de melding die ik krijg na het ingeven van mijn PhotoPass+ Just Run-kaart.No match found between the name Mr Stijn Vermeulen and the bib number 42252.

- Tinkerbelletje
- Member

- BerichtenCOLON 1375
- GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29
Wij vonden het ook leuk om jou te ontmoeten en even gekletst te hebbenRunningKoen schreefCOLON Daarnaast was het echt heel leuk en gezellig om even met Anja & Casper te kletsen na de finish.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Ja, dat kwam ik net vragen! Ik dacht dat mij man gezegd had dat ze zijn bid als eerste gescand hadden bij het kopen, dus eerst dacht ik dat het daarom niet werkte. Maar ook met zijn naam werkt het niet, dus maar even gekeken wie het bid nummer in de melding eik had, dat was ik dus wel zelf. Krijg de pas dus niet gekoppeld...
Is het iemand al gelukt?
Is het iemand al gelukt?
Vanochtend heel veel medaille foto's geschoten!
We zijn nu op de terugweg naar huis, ik ga morgen de reacties lezen en zelf ook mijn plus en minpunten hier benoemen.
Ik moedig zeker aan om de enquete in te vullen die jullie binnenkort van RunDisney France kunnen ontvangen. Indien deze geen open commentaar optie heeft, stuur dan zeker een mail naar ze.
De eerste geruchten voor volgend jaar gaan ook al: een marathon toevoeging, een 42K challenge = 36K plus 6K obstacle run en een obstakel run toevoeging. Tijd zal het leren, deze vragen zijn al eerder gesteld via enquête of hier animo voor was, maar goed, de vraag is ook al eens gesteld naar een star wars of prinsessenthema in Parijs. We shall see.
Wil zeggen dat ik supertrots ben op iedereen die mee heeft gedaan! Was het je eerste 5K, smaakt het nu naar meer?! Wie is er volgend jaar weer bij? Heb je nu 1 race gedaan, ga je volgend jaar voor een challenge? Heb je een challenge gedaan, hoe ging het? Hoe gaat het met de beentjes the day after?
Zal morgen een topic maken voor de editie van 2019, de data zijn al bekend: 19 t/m 22 september 2019!
We zijn nu op de terugweg naar huis, ik ga morgen de reacties lezen en zelf ook mijn plus en minpunten hier benoemen.
Ik moedig zeker aan om de enquete in te vullen die jullie binnenkort van RunDisney France kunnen ontvangen. Indien deze geen open commentaar optie heeft, stuur dan zeker een mail naar ze.
De eerste geruchten voor volgend jaar gaan ook al: een marathon toevoeging, een 42K challenge = 36K plus 6K obstacle run en een obstakel run toevoeging. Tijd zal het leren, deze vragen zijn al eerder gesteld via enquête of hier animo voor was, maar goed, de vraag is ook al eens gesteld naar een star wars of prinsessenthema in Parijs. We shall see.
Wil zeggen dat ik supertrots ben op iedereen die mee heeft gedaan! Was het je eerste 5K, smaakt het nu naar meer?! Wie is er volgend jaar weer bij? Heb je nu 1 race gedaan, ga je volgend jaar voor een challenge? Heb je een challenge gedaan, hoe ging het? Hoe gaat het met de beentjes the day after?
Zal morgen een topic maken voor de editie van 2019, de data zijn al bekend: 19 t/m 22 september 2019!

DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Ik heb alvast een contactformulier ingevuld.olafLover schreefCOLONJa, dat kwam ik net vragen! Ik dacht dat mij man gezegd had dat ze zijn bid als eerste gescand hadden bij het kopen, dus eerst dacht ik dat het daarom niet werkte. Maar ook met zijn naam werkt het niet, dus maar even gekeken wie het bid nummer in de melding eik had, dat was ik dus wel zelf. Krijg de pas dus niet gekoppeld...
Is het iemand al gelukt?

Dit jaar voor het eerst meegedaan met de 10 kilometer. En ik vond het fantastisch! Ik had erg veel geluk dat ik in corral A mocht starten. Zaterdagochtend was ik al er vroeg bij de expo omdat ik graag zo vooraan mogelijk wilde starten wat uiteindelijk ook gelukt is. Ik heb alle meets kunnen doen zonder te wachten en was binnen 55 minuten al binnen. Waar ik oprecht heel erg verbaasd over was. Volgend jaar wil ik zeker weer mee doen en zit te denken aan de 31K challenge. Maar voor nu nog heel erg aan het nagenieten van dit weekend en wachten op alle photopass foto’s!
It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Officiële video van het Disneyland Paris Magic Run weekend 2018
Afgelopen weekend was de 3e editie van Run Disney, Magic Run weekend. Onder het toeziend oog van de Marvelhelden en Disney's grootste schurken en hun handlangers, namen ruim 26.000 mensen deel aan de verschillende races.
Afgelopen weekend was de 3e editie van Run Disney, Magic Run weekend. Onder het toeziend oog van de Marvelhelden en Disney's grootste schurken en hun handlangers, namen ruim 26.000 mensen deel aan de verschillende races.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Haha, wij zitten in het filmpje! Onze 2 seconds of fame, ongeveer bij 7:11

Ik heb tot nu toe 32 foto's op mijn fotopas staan!
Je moet een account aanmaken met de naam die gelinkt is aan de eerste bib die is gescand bij het kopen van de fotopas. Ik had eerst naam voornaam ingevuld ipv voornaam naam! En met de eerste bleef die een foutmelding geven
Je moet een account aanmaken met de naam die gelinkt is aan de eerste bib die is gescand bij het kopen van de fotopas. Ik had eerst naam voornaam ingevuld ipv voornaam naam! En met de eerste bleef die een foutmelding geven
- RunningKoen
- Member

- BerichtenCOLON 321
- GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16
- MarjoleinART
- Member

- BerichtenCOLON 49
- GeregistreerdCOLON 15 Feb 2016, 16:06
Zouden alle photopass foto’s er al op staan? Hier heb ik er al een boel, maar weet niet of ze dat allemaal al zijn!?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk