Ratatouille: The Adventure!
Volgens InsideDLParis zijn de ontbrekende champagneflessen terug bij de Place de Remy-fontein:

Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
-
P-C
Dat is het gemiddelde volk wat door alle acties naar disney komt. Stiekum willen ze dat helemaal niet, maargoed... 
- Miss Ariel
- Member

schandalig dat mensen er zo mee om springen, hou gewoon je kinderen in toom asjeblieft zeg!
is deze al geopend??Dragy schreef:Het uitgangsbord van Chez Marianne is gearriveerd!
Foto: DisneylandBerry
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
nee de opening staat gepland voor 28 november.Miss Ariel schreef:schandalig dat mensen er zo mee om springen, hou gewoon je kinderen in toom asjeblieft zeg!
is deze al geopend??Dragy schreef:Het uitgangsbord van Chez Marianne is gearriveerd!
Foto: DisneylandBerry

Wat betreft die kin deren in de fontein, ik vind dat gewoon de arrogantie van de ouders zolang totdat er iets stuk gaat en ze voor de kosten moeten opdraaien maar dan zijn het altijd de anderen geweest.
Chez Marianne ; prachtig dan kan ik hem in december eens zelf gaan bekijken.
Chez Marianne ; prachtig dan kan ik hem in december eens zelf gaan bekijken.
Vrees zelf ook dat het ooit nog zo ver gaat komen.marijndz schreef:meschien gaar et wel zo ver, dat ze er een hek omheen moeten gaan zetten
Maar wat doe je kunt er nu niet veel aan doen , sommige mensen hebben TOTAAL geen respect voor andere zaken behalve dan hun eigen.
- Miss Ariel
- Member

dat zou zo belachelijk zijn!!! erg hoe sommige mensen kunnen doen!!
ow dat duurt nog effe die opening, ik dacht dat die voor september was, verkeerd gekeken dan
ow dat duurt nog effe die opening, ik dacht dat die voor september was, verkeerd gekeken dan
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
Ik vind dat niet belachelijk , ik denk dat niemand het plezant zou vinden als men op zijn/jouw zaken zou hangen of rondlopenMiss Ariel schreef:dat zou zo belachelijk zijn!!! erg hoe sommige mensen kunnen doen!!
Sommige mensen hebben nu éénmaal geen respect voor andermans zaken en dat mag ook eens gezegd worden.