Ratatouille: The Adventure!

Alles over het Walt Disney Studios Park.
Annet
Member
Member

De attractie was afgelopen maandag 's morgens ook weer gesloten ivm storing, dat is wel met regelmaat zeg. Gelukkig zijn de kids allemaal tieners en konden we hem in de middag nog via de single riders queue doen.
Miss Ariel
Member
Member

marc schreef:
Miss Ariel schreef:dat zou zo belachelijk zijn!!! erg hoe sommige mensen kunnen doen!!
Ik vind dat niet belachelijk , ik denk dat niemand het plezant zou vinden als men op zijn/jouw zaken zou hangen of rondlopen

Sommige mensen hebben nu éénmaal geen respect voor andermans zaken en dat mag ook eens gezegd worden.
ik bedoel daarmee dat het belachelijk zou zijn dat men zo'n maatregel moet nemen omdat
men zo respectloos is. dat zijn andermans spullen, heb respect en blijf ervan af!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Asmara1974
Member
Member

Miss Ariel schreef:schandalig dat mensen er zo mee om springen, hou gewoon je kinderen in toom asjeblieft zeg!
Dragy schreef:Het uitgangsbord van Chez Marianne is gearriveerd!

Afbeelding

Foto: DisneylandBerry
is deze al geopend??
Ik zag ergens op Twitter voorbij komen dat de winkel a.s. dinsdag open gaat... Zou dat waar kunnen zijn?
Afbeelding
Annet
Member
Member

Nee 28 november opent de winkel.
Myriam23
Member
Member

de winkel opent aan staande dinsdag inderdaad.:) staat ook op facebook aangegeven
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Annet
Member
Member

Huh wanneer is dat veranderd dan? Nou ja fijn dat ik hem nog kan zien dan voordat mijn jaarkaart afloopt.
Asmara1974
Member
Member

Annet schreef:Nee 28 november opent de winkel.
Hey Annet, ik heb gisteren geen enkel bericht op Twitter gezien dat de winkel open was, dus begin sterk te twijfelen...dan zal het toch wel 28 nov worden vrees ik ;)
Afbeelding
Annet
Member
Member

Ik ook niet, dus geen idee of ie nou open is of niet. We zullen zien! Als ik überhaupt in de Studios kom de komende 2 dagen tenminste.
Asmara1974
Member
Member

Annet schreef:Ik ook niet, dus geen idee of ie nou open is of niet. We zullen zien! Als ik überhaupt in de Studios kom de komende 2 dagen tenminste.
Vanaf morgen zijn wij er ook 3 dagen, maar wij gaan inderdaad alleen even naar de Studio's om 's avonds het plein bij Ratatouille in het donker te bekijken (mooooooiiii!! :thumbs: ), en dus eventueel de winkel. (Verder zullen we alleen in het andere park zijn vanwege Halloween :D )
Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Een kijkje achter de schermen bij het onderhoud van Ratatouille!

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
calimero
Member
Member

Swinkels was van het weekend nog gewoon gesloten.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Monster-E
Member
Member

cool :)
marijndz
Member
Member

die wil ik ook wel hebben :)
Afbeelding
Dmagique
Member
Member

Kortgeleden de nieuwe attractie Ratatouille gedaan. Samen met vriend en moeder (ze zat in een rolstoel) hebben we deze attractie meerdere keren gedaan. Bij aankomst genoten we al van de prachtige omgeving, het plein, de fontein en muziek. Het ziet er zo mooi uit. Het is een schitterende toevoeging aan de Walt Disney Studio’s.

Ondanks de enorme drukte bij de attractie, ongeveer twee uren wachttijd, konden we met behulp van de “gehandicaptenpas” rechtstreeks de fastpass rij in. We voelden ons in de wachtrij al meteen in Ratatouille sferen. Rustige muziek op de achtergrond uit de film. Na ongeveer vijf minuten waren we bij het instap station..deze ziet er schitterend uit en de decors zijn gewoonweg prachtig. De behulpzaamheid van de castmembers was ontzettend goed en ze waren uiterst aardig. Ze namen alle tijd voor ons. De rit zelf was voor ons de eerste keer intens. Dat kwam vooral door de snelheid van sommige beelden. De enorm grote schermen met hun erg duidelijk beeld, geven je het gevoel van bewegen (door iets hoger te kijken, hebben de donkere vloeren ons geen enkele keer gestoord). En wat een geweldige effecten, de kou in het magazijn, de geuren van bijvoorbeeld sinaasappels, de warmte uit de oven enz. De rit neemt je echt mee in de wereld van Ratatouille.
En wat een geweldige ervaring om in wagens te stappen die zonder rails rijden, het rijdt enorm soepel.
We hebben de rit meerdere malen gedaan en wat een enorme herhalingswaarde heeft deze rit voor ons, om eerlijk te zijn vinden we dit de beste attractie uit Disneyland Paris, naast HTH, PotC en PM.
Ik heb veel familieritjes en darkrides gedaan in verschillende attractieparken in Europa (buiten Disneyland Paris), maar geen één heeft me zo kunnen boeien dan deze. De bistro is ook ronduit geweldig, wat een details. Niets voor niets dat de 1e prijs heeft gewonnen voor best gethematiseerde restaurant 2015 Thea Award for Outstanding Achievement.
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney Studios Park”