Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Myriam23 schreefCOLONHoe zit het eigenlijk met die vouchers..
Wij gaan in oktober naar hotel new york en hebben de plus vouchers bij het arrangement.
En nu dacht ik misschien is het leuk weer een keer een ontbijtje te doen bij cafe mickey.
Maar kost dit dan evengoed rond de 20 euro extra??
Het ontbijt kost 17 euro extra bij cafe mickey, is bij elk hotel evenveel bijbetalen.
Dit staat los van de vouchers, deze zijn niet om te gaan ontbijten
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

oke dank je wel.

Vind 17 euro toch best wel prijzig om bij te betalen. maar wie weet is me zusje er voor in.
We gaan zien
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Myriam23 schreefCOLONoke dank je wel.

Vind 17 euro toch best wel prijzig om bij te betalen. maar wie weet is me zusje er voor in.
We gaan zien
Bij het ny hotel zou ik het zelf niet doen omdat er daar een goed ontbijt is.
Bij santa fe of cheyenne zou ik het wel eens doen

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

Ja daarom vind ik het best prijzig.
vorige keer hebben we het gedaan maar toen was het het ook wel waard toen zaten wij in davy crockett..
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34

Debby schreefCOLONShips bel ik net om te reserveren zegt ze dat chez Rémy geen diners doet in april alleen maar lunches.. Café Mickey is wel gelukt :) wel raar ik dacht dat die ook voor diner kon. Nou nog even doorzoeken voor de laatste avond
Wij gaan op 7 april eten bij Remy. We hebben gereserveerd om 16:30 uur. Is zo'n tijd geen optie?
Joepie
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2015, 16:42

Ik wil op 6 april gaan eten bij Chez Rémy maar was eigenlijk nog aan het wachten op de openingsuren. Tot hoe laat is het dan open?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Joepie schreefCOLONIk wil op 6 april gaan eten bij Chez Rémy maar was eigenlijk nog aan het wachten op de openingsuren. Tot hoe laat is het dan open?
Kan je momenteel enkel te weten komen door naar de restaurant reserveringslijn te bellen vrees ik

Afbeelding
Afbeelding
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34

Joepie schreefCOLONIk wil op 6 april gaan eten bij Chez Rémy maar was eigenlijk nog aan het wachten op de openingsuren. Tot hoe laat is het dan open?
Ik kon op 7 april kiezen tot 17:00 uur. Ik ga ervan uit dat dat dan voor een dag eerder ook zal gelden. Restaurant is als het goed is tot 17:30 uur open.
Gebruikers-avatar
Debby
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 13 Mrt 2016, 08:48

16:30 uur is voor ons een beetje te vroeg om te gaan eten helaas.

Maar ik heb net weer gebeld en ik heb die vrijdag gereserveerd voor inventions whoehoee ik ben helemaal blij.
Werd weer keurig te woord gestaan en ik heb gevraagd of hij even wilde checken of mijn reserveren van gisteren goed vas gegaan en hij kon het zo opnoemen en garandeerde me dat het goed was gegaan!
Hij vertelde er ook netjes bij dat we het verschil van de waarde van de plus vouchers en de prijs van inventions moeten bij betalen of dat een probleem was.
Nou keurig dus, helemaal niet nodig dus om zenuwachtig te zijn voor het bellen hahaha ik had wel een papier volgeschreven met spellen en alles wat ik wil :thumbs:

Nu nog even zo'n fotokaart zien te regelen en ik kan rustig gaan aftellen :sorc:
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

fotokaart kan je ter plekke kopen, gewoon bij de eerste attractie ofzo
Joepie
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2015, 16:42

Ik heb pech belde zojuist om Chez Remy te reserveer op 6 april om 17u maar volgeboekt. Juist op de dag dat we 25 jaar samen zijn. Iemand een tip een toch een plaatsje te versieren?
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

Regelmatig bellen en vragen of er plek is vrijgekomen.
Dag zelf op goed geluk naar binnen lopen en hopen dat er iemand niet is op komen dagen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
peanut
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2016, 10:15

Hallo allemaal,

Over 3 weken gaan we voor het eerst naar Disneyland Parijs. We verblijven op de ranch. Nu willen we ook een keer gaan zwemmen. In Frankrijk gelden er soms zwemregels m.b.t. zwemkleding, badmuts. Is dit in Disneyland Parijs ook het geval?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

peanut schreefCOLONHallo allemaal,

Over 3 weken gaan we voor het eerst naar Disneyland Parijs. We verblijven op de ranch. Nu willen we ook een keer gaan zwemmen. In Frankrijk gelden er soms zwemregels m.b.t. zwemkleding, badmuts. Is dit in Disneyland Parijs ook het geval?
Volgens mij zijn er geen speciale regels gewoon zwembroek of short is ok

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Moula
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 14 Feb 2016, 11:03

Vorig jaar hebben we op 3 oktober onze jaarpas geactiveerd, vraag is of ik dit jaar op 3 oktober nog het park binnen mag met mijn jaarpaspoort?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar