FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

monsterdoll schreef:Ik ga morgen boeken! jeej! Alleen wel via de telefoon omdat ik meerdere kamers moet boeken. Weet iemand hoe je dan de betaling regelt en hoeveel je precies gelijk moet betalen?
Als je 1 kamer berekend en doorklikt zie je het voorschot. Je zou ook online je kamers kunnen boeken en dan ff bellen om ze te koppelen zoals in dlp. Daar kan dit normaal ook.
Enkel erop letten dat je zelfde type kamers boekt.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
collectcoins
Member
Member

Prins Adam schreef:
boogschutter schreef:is er al eens iemand van wdw naar tampa gereden?
is dit te doen voor een dagje.
en is daar wat te zien.
we hadden het er eerst over een dagje naar downtown orlando te gaan, maar dat schijnt meer een zakencenter en shoppingcenter te zijn, en 'savonds voor nightlife. niet echt voor sightseeing.
dus we zijn eens aant het rondneuzen voor iets wat geen attactiepark is.
Je hebt er Bush Gardens een pretpark in combinatie met wilde dieren. Er zijn enkele speciale rollercoasters.
Wij zijn hier geweest voor het Hardrock Cafe. Verder vond ik Tampa weinig aan.
Suus
Member
Member

Prins Adam schreef:
boogschutter schreef:is er al eens iemand van wdw naar tampa gereden?
is dit te doen voor een dagje.
en is daar wat te zien.
we hadden het er eerst over een dagje naar downtown orlando te gaan, maar dat schijnt meer een zakencenter en shoppingcenter te zijn, en 'savonds voor nightlife. niet echt voor sightseeing.
dus we zijn eens aant het rondneuzen voor iets wat geen attactiepark is.
Je hebt er Bush Gardens een pretpark in combinatie met wilde dieren. Er zijn enkele speciale rollercoasters.
Voor onze volgende reis zijn we ook aan het kijken.
Busch Gardens schijnt echt een toppark te zijn. (is ook van dezelfde eigenaren als SeaWorld meen ik).
Combinatie dierentuin/pretpark met enkele topattracties (Cobra's Curse is net geopend).

Wat wij hebben berekend tussen de 1,5 en 2 uur rijden.
Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
Onze avonturen:
BLOG

Disneyland Paris: Ontelbare keren
Walt Disney World; 2x, 2014, 2018
Disneyland Resort California: 4x, 2004, 2006-2007, 2015, 2019
BayMax
Member
Member

Hallo,

Wij dromen ook al een tijdje van WDW, maar vermits onze jongste nog maar 2 jaar is stel ik het nog best enkele jaartjes uit. Misschien wel al een idee om te beginnen met sparen, maar ik heb geen idee hoeveel ik moet bijeen gaan sparen... veel lijkt mij. :)
Wij zijn met z'n vijven, 3 kids (nu 9-7-2) en 2vw
Als we gaan, gaat dat waarschijnlijk in de periode juli zijn, zodat we het rustig kunnen spreiden. En dan vermoed ik dat een periode van 2 weken wel een minimum is!
En er wordt ons aangeraden om de kosten te drukken een huis te huren.
Is er ergens een site of post op het forum waar ik een overzicht kan vinden met kosten?
Zodat ik een totaalplaatje kan opmaken... zou handig zijn!
Dank je!
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

BayMax schreef:Hallo,

Wij dromen ook al een tijdje van WDW, maar vermits onze jongste nog maar 2 jaar is stel ik het nog best enkele jaartjes uit. Misschien wel al een idee om te beginnen met sparen, maar ik heb geen idee hoeveel ik moet bijeen gaan sparen... veel lijkt mij. :)
Wij zijn met z'n vijven, 3 kids (nu 9-7-2) en 2vw
Als we gaan, gaat dat waarschijnlijk in de periode juli zijn, zodat we het rustig kunnen spreiden. En dan vermoed ik dat een periode van 2 weken wel een minimum is!
En er wordt ons aangeraden om de kosten te drukken een huis te huren.
Is er ergens een site of post op het forum waar ik een overzicht kan vinden met kosten?
Zodat ik een totaalplaatje kan opmaken... zou handig zijn!
Dank je!
Je kan via Expedia een pakket kopen, vliegtuigtickets en verblijfplaats. Als je zo een pakket koopt krijg je extra korting! De tickets zelf koop je best via de UK site voor 14 dagen.
Expedia: klik hier
WDW tickets: klik hier of klik hier

Het duurste zullen volgens mij de vliegtuigtickets worden, deze zijn nog duurder in de vakantiemaand.
Je kan tickets het goedkoopste kopen in september of januari en tot 11 maand voor ongeveer.
Als ik nu kijk kom ik op 1000 euro ongeveer per persoon voor vlucht en hotel en WDW 2 weken kost ongeveer 300 pond per persoon (kinderen wat goedkoper)

Afbeelding
Afbeelding
BayMax
Member
Member

Dankjewel, daar kan ik al wat mee!
Ga ik eens beginnen met uitpluizen!
Hopelijk blijft het zo dan via de UK nu ze uit de EU stappen :)
boogschutter
Member
Member

Iemand vraagt net aan me als je nu boekt met actie voor volgend jaar, of je dan ook in meerdere keren kan betalen.bijv elke maand een deel.
of is het in 2x.
heb daar vorig jaar ook eens achter gezocht maar kan op uksite niks vinden.
calimero
Member
Member

Online kan je alleen 2 x betalen. Aanbetaling en rest van bedrag. Maar als je belt naar Disney UK dan kan je het wel in delen doen.
boogschutter
Member
Member

Dank je.ik dacht zelf ook zo iets.ik zei via hun site heb ik het niet zien staan.misschien als je belt.
ga het doorgeven.
DisneyLover
Member
Member

Hallo iedereen,

weet iemand of je met je Dream jaarpas van DLP ergens kortingen en voordelen krijgt in WDW? Zou iemand me ook die Fastpass+ kunnen uitleggen want gaan waarschijnlijk met de 2017 actie voor de eerste keer naar WDW en het is me allemaal wat onduidelijk! :p
Bedankt!!!
"Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it" - Merida

★ Al 27 Disneyland Parijs bezoeken achter de rug en eerste keer WDW 2017! ★

Afbeelding
Iejoortje
Member
Member

Luister eens op www.d-log.nl naar de podcast. Ik dacht aflevering 6 gaat heel veel over de magic bands en de Fastpass reserveringen. ;)

http://www.d-log.nl/podcast/d-tales-006 ... je-op-weg/

Hier staat 'ie. Hoewel het voor ons nog wel even zal duren, heb ik uit deze podcast al heel veel informatie gehaald. :D

Ik denk trouwens niet dat er voordelen zijn voor Dream jaarpas houders van DLP. Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Een Dreampas geeft geen voordelen in de VS.
Een paar dagen na je geboekt hebt kan je online inloggen en restaurants en fp+ online reserveren als bepaalde datums voorbij zijn. Deze zijn x aantal dagen voor aankomst, ken het aantal nu niet zo het moeten opzoeken maar dacht dat voor restaurants 190 dagen is voor Disney hotelgasten en zo een 2 maand voor de fp+.

Afbeelding
Afbeelding
DisneyLover
Member
Member

Prins Adam schreef:Een Dreampas geeft geen voordelen in de VS.
Een paar dagen na je geboekt hebt kan je online inloggen en restaurants en fp+ online reserveren als bepaalde datums voorbij zijn. Deze zijn x aantal dagen voor aankomst, ken het aantal nu niet zo het moeten opzoeken maar dacht dat voor restaurants 190 dagen is voor Disney hotelgasten en zo een 2 maand voor de fp+.
En kan je dit allemaal (inloggen en reserveren enz) ook al heb je het hele bedrag nog niet betaald en enkel die £150 voorschot? :) Super bedankt voor de info alleszins!! :thumbs:
"Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it" - Merida

★ Al 27 Disneyland Parijs bezoeken achter de rug en eerste keer WDW 2017! ★

Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Je kan zelfs reserveren zonder Disney hotel verblijf. Je hebt als voordeel als je in een Disneyhotel verblijft dat het paar dagen vroeger kan, kijk hier maar eens: https://disneyworld.disney.go.com/dinin ... s-accepted
Ook moet je bij restaurant reserveringen een credit kaartnr geven, dit omdat er vroeger veel mensen niet kwamen opdagen. Als je dit nu doet kost het je 10 dollar per persoon. Je kan volledig gratis je reservering annuleren tot dag ervoor. En overal in Wdw is goede gratis wifi.

Afbeelding
Afbeelding
calimero
Member
Member

Vrienden hebben vorig jaar wel jaarkaart meegenomen en getoont. Af en toe kregen ze dan de gewone korting die usa abbo houders ook kregen. En ze mocht speciale alleen voor kaarthouders pins kopen. Mij is gezegt hem gewoon mee te nemen. Nee heb je ja kan je krijgen.
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney World Resort”