Bedoel je dat je 10€ moet betalen als je niet opdaagt? Ik dacht dat met het dining plan deze maaltijden "gratis" zijn, dus vind het wat vreemd dat je dan je credit card nr moet geven? Dankje voor het anwoord!Prins Adam schreefCOLONJe kan zelfs reserveren zonder Disney hotel verblijf. Je hebt als voordeel als je in een Disneyhotel verblijft dat het paar dagen vroeger kan, kijk hier maar eens: https://disneyworld.disney.go.com/dinin ... s-accepted
Ook moet je bij restaurant reserveringen een credit kaartnr geven, dit omdat er vroeger veel mensen niet kwamen opdagen. Als je dit nu doet kost het je 10 dollar per persoon. Je kan volledig gratis je reservering annuleren tot dag ervoor. En overal in Wdw is goede gratis wifi.
FAQ Walt Disney World.
- DisneyLover
- Member

- BerichtenCOLON 68
- GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2015, 20:04
"Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it" - Merida
★ Al 27 Disneyland Parijs bezoeken achter de rug en eerste keer WDW 2017! ★

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Bij de a la carte en buffet restaurants waar je kan reserveren moet je een credit kaart garantie geven. Als je niet komt opdagen halen ze 10 euro van je kaart per persoon inderdaad. Zo is het nu eenmaal. Komt doordat er veel misbruik was en mensen niet kwamen.DisneyLover schreefCOLONBedoel je dat je 10€ moet betalen als je niet opdaagt? Ik dacht dat met het dining plan deze maaltijden "gratis" zijn, dus vind het wat vreemd dat je dan je credit card nr moet geven? Dankje voor het anwoord!Prins Adam schreefCOLONJe kan zelfs reserveren zonder Disney hotel verblijf. Je hebt als voordeel als je in een Disneyhotel verblijft dat het paar dagen vroeger kan, kijk hier maar eens: https://disneyworld.disney.go.com/dinin ... s-accepted
Ook moet je bij restaurant reserveringen een credit kaartnr geven, dit omdat er vroeger veel mensen niet kwamen opdagen. Als je dit nu doet kost het je 10 dollar per persoon. Je kan volledig gratis je reservering annuleren tot dag ervoor. En overal in Wdw is goede gratis wifi.
Bij a la carte restaurants moet je met dining plan ook nog de fooi betalen, deze is 18% op de totale rekening.
Je vind veel antwoorden op je vragen in het topic: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =13&t=1620
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Restaurantreserveringen kan je als je onsite verblijft 180 dagen van te voren maken.en dan voor 10 dagen tegelijk.
of dite 180 dagen van te voren voor 1 dag tegelijk.dus de dagen erna kan je elke dag 1 restaurant reserveren.
Fastpass onsite 60 dagen van te voren.
off site 30 dagen.
Zodra je geboekt hebt kan je my disney experience linken..zelfs als je alleen tickets koopt.
Je krijgt mail wanneer je restaurants of fastpassen kan reserveren.
of dite 180 dagen van te voren voor 1 dag tegelijk.dus de dagen erna kan je elke dag 1 restaurant reserveren.
off site 30 dagen.
Zodra je geboekt hebt kan je my disney experience linken..zelfs als je alleen tickets koopt.
Je krijgt mail wanneer je restaurants of fastpassen kan reserveren.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Thx voor de data ik moest het terug gaan opzoeken en nu niet echt tijdboogschutter schreefCOLONRestaurantreserveringen kan je als je onsite verblijft 180 dagen van te voren maken.en dan voor 10 dagen tegelijk.
off site 30 dagen.
Je krijgt mail wanneer je restaurants op fastpassen kan reserveren.

- DisneyLover
- Member

- BerichtenCOLON 68
Dankje voor de info!! Was bang dat ik dit alles zou mislopen met die reservering van £150Prins Adam schreefCOLONThx voor de data ik moest het terug gaan opzoeken en nu niet echt tijdboogschutter schreefCOLONRestaurantreserveringen kan je als je onsite verblijft 180 dagen van te voren maken.en dan voor 10 dagen tegelijk.
off site 30 dagen.
Je krijgt mail wanneer je restaurants op fastpassen kan reserveren.

- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Heb toevallig vorige week donderdag zelf fastpassen kunnen reserveren.dus zit er bovenop.
vraag maar raak.
ik kijk ook vaak op het orlandoforum van tripadvisor.kom je ook veel aan de weet.
vraag maar raak.
ik kijk ook vaak op het orlandoforum van tripadvisor.kom je ook veel aan de weet.
- DisneyLover
- Member

- BerichtenCOLON 68
Ok ga ik zeker daar ook eens kijken! Eigenlijk gewoon hoe het werkt en vooral het reserveren want alles lijkt zo ingewikkeld tov dlp! Wij zouden gaan voor 14 dagen onsite met de 2017 aanbieding maar hoeveel fastpassen krijg je op een dag? Kan je ook voor shows en parades fastpassen nemen? En hoe heb jij het plannen aangepakt, waar hou jij rekening mee met het inplannen van deze (zoals tijd tussen attracties enz)?boogschutter schreefCOLONHeb toevallig vorige week donderdag zelf fastpassen kunnen reserveren.dus zit er bovenop.
vraag maar raak.
Nog eens super bedankt voor alle hulp en info die je steeds geeft!!

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Het lijkt ingewikkelder dan het is hoor.

- DisneyLover
- Member

- BerichtenCOLON 68
Waarschijnlijk wel maar omdat we dan voor de eerste keer gaan en men ouders ook graag alles goed gepland hebben ben ik een beetje aan het panikerenPrins Adam schreefCOLONHet lijkt ingewikkelder dan het is hoor.
Even een vraagje wat je mening is: wij zouden van 1-15 september 2017 gaan in Carribean Beach Resort in een Preferred Room met 3 volwassenen en het disney dining plan (upgrade) bijnemen.
Klikt dit ok of raad je september als periode af? En als ik gewoon de stapjes via de aanbieding volg, is er dan iets essentieels wat ik kan vergeten?
(Nogmaals sorry voor de vele vragen en dankje voor de antwoorden!!)

- DisneyLover
- Member

- BerichtenCOLON 68
Super om te horen! Willen inderdaad geen drukke periode omdat men vader rugproblemen heeft en hij echt niet van 's morgens tot 's avonds kan rechtstaanIejoortje schreefCOLONVolgens mij is qua drukte september een prima periode, maar heb je wel meer kans/risico op tornado's.Maar goed, de zomers in Nederland wordt je ook niet vrolijk van.

- DisneyLover
- Member

- BerichtenCOLON 68
Weet iemand of er een speciaal seizoen is in WDW in september? Want zag net hier http://allears.net/pl/events.htm dat ze heel september en oktober die MNSSHP hebben? Beginnen ze zo vroeg al met Halloween daar?! Zo ja, kan ik de tickets dan daar ter plaatse kopen?

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Wij zijn eens in oktober geweest en weer was toen perfect. Denk dat september nog wat te warm kan zijn? Je zit er in heel ander klimaat als wat wij gewoon zijn.

- DisneyLover
- Member

- BerichtenCOLON 68
Ok, maar dat is het enige nadeel? Want ik studeer nog dus kan niet zo maar 14 dagen missenPrins Adam schreefCOLONWij zijn eens in oktober geweest en weer was toen perfect. Denk dat september nog wat te warm kan zijn? Je zit er in heel ander klimaat als wat wij gewoon zijn.

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Als je vast zit aan data zal september ook wel meevallenDisneyLover schreefCOLONOk, maar dat is het enige nadeel? Want ik studeer nog dus kan niet zo maar 14 dagen missenPrins Adam schreefCOLONWij zijn eens in oktober geweest en weer was toen perfect. Denk dat september nog wat te warm kan zijn? Je zit er in heel ander klimaat als wat wij gewoon zijn.En hoge school start pas 3 week van september dus zou net uitkomen