Ratatouille: The Adventure!

Alles over het Walt Disney Studios Park.
Monster-E
Member
Member

Star Tours red ik altijd net!
Laatste paar minuten begin ik ook wat ziek te worden,
Met ratatouille nog niet gehad, maar kan het met goed voorstellen idd
stitchie
Member
Member

Nou vandaag dus ratatouille gedaan....

Het begon allemaal aan het begin van de attractie ( 09:45) 7 castmembers hielden de rij tegen en zorgden dat die netjes over het plein liep naar de uitgang van het pleintje waar buzz lightyear stond.

Om klokslag 10 uur begon toch wel de spanning in de rij op te lopen want je zag wat castmembers bezorgd kijken en mensen informeren in het Frans, wat bleek een kleine storing...

Na een klein half uurtje mocht je de wachtrij in, wat niet erg handig was.. want achteraf bleek dat wij nog een uur lang in de rij hebben gestaan zonder enige informatie behalve dat er een kleine technische storing was.

De omroep installatie stond te zacht en je zag mensen toch wel bezorgd kijken .. "Wat zou er aan de hand zijn geweest?"

Maar toen ging de wachtrij toch best snel en was de attractie heel erg leuk, maar wij hadden net het geluk dat we de gehele rit hebben gedaan, want net nadat wij op het eindstation waren knalde die weer in storing.

Gelukkig gaven ze Fast Passes, maar ik zeg eerlijk: "het is een leuke attractie maar de informatie over de storing en het begeleidden van mensen was voor mij toch wel tergend.

Ik ben best een ervaren pretparkbezoeker en heb menig storing meegemaakt, maar dit sloeg alles, ruim anderhalf uur wachten zonder te weten wat er mis is.
Keandra
Member
Member

Wij hebben ons op zondag 18 mei gewaagd om de rij aan te gaan voor Ratatouille.
Ons zoontje kreeg een hanger mee voor de timing van de wachtrij.
Toen we de rij ingingen stond de verwachting op 45 minuten (eerder die dat op 75 min).
Na een dikke 30 minuten de eerste keer dat er heel zachtjes iets werd omgeroepen. De attractie lag stil.
Na 10 minuten ging het weer en dan na 5 minuten lag het weer plat.
na 70 minuten aanschuiven en slechte info zijn we uit de rij gegaan.
Jammer.
verder niks gehoord of zo, waarom?
fastpasses konden ze al lang niet meer uitdelen want die lijn stond zelf met een file tot buiten.
Alien
Member
Member

Tijdens ons verblijf zijn we twee keer in Ratatouille geweest, bij binnenkomst van het park waren we meteen naar de fastpasautomaten gesjeest. En wat is dit een mooie attractie met zoveel details! Het trackless systeem vond ik even apart, nu ken ik Maus au chocolat in Phantasialand, maar dit was wel andere koek. De uitwerking van het 3D-aspect vond ik persoonlijk erg goed.

Ik heb trouwens nog een vraag over het fastpass systeem:
We waren met een gezelschap van 3, de 2e keer hadden ik en een vriend een fastpass kunnen bemachtigen. En toen lag het systeem eruit, of is de eindtijd voor Ratatouille altijd 16.00u?
Gelukkig was de castmember zo lief om hem ook een fastpass voor die tijd te geven zodat we toch met z'n drieën in de attractie konden gaan.
Prince Philip
Member
Member

Eindtijd is afhankelijk van openingstijden van het park maar ook als er speciale events of andere dingen zijn. Toen ik werkte bij rock ´n´ rollercoaster was het zelfs zo dat niet altijd fastpass open ging en ook dat fastpass soms maar tot uur of 16 open was.
littlebelle
Member
Member

eum rare suggestie, maar er bestaan van die brillen met water erin, dat zorgt ervoor dat je evenwichtsorgaan wordt geccorrigeerd als je daar last van heb, misschien werkt dat in deze attracties ?. ziet er raar uit maar als het helpt
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Vandaag een jaar geleden opende Ratatouille in Walt Disney Studio's park

http://disneylandparis-news.com/en/they ... tatouille/
Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Deze is leuk!

@InsideDLParis
A portrait artist has installed herself on Place de Remy. What are your thoughts?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Mouseketeer
Member
Member

Weg ermee!
Leuk in Parijs zelf, maar hiermee ga je een slechte toeristische trekpleister creëren.
Disneyland Paris is een magische bubbel, waarbij we even kunnen ontsnappen aan "de echte wereld".
Op deze wijze wordt dat beeld en gevoel helemaal verpest.
Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Mouseketeer schreef:Weg ermee!
Leuk in Parijs zelf, maar hiermee ga je een slechte toeristische trekpleister creëren.
Disneyland Paris is een magische bubbel, waarbij we even kunnen ontsnappen aan "de echte wereld".
Ik vind dit net leuk! In Parijs gebeurt het en ze willen Ratatouille toch die uitstraling geven?
Dit doen ze ook in WDW zo een dingen, geeft extra sfeer. Begrijp wel dat je het geen Disney sfeer vind, maar ik ben voor :)

Afbeelding
Afbeelding
Prins Erik
Member
Member

Prins Adam schreef:
Mouseketeer schreef:Weg ermee!
Ik vind dit net leuk! In Parijs gebeurt het en ze willen Ratatouille toch die uitstraling geven?
Dit doen ze ook in WDW zo een dingen, geeft extra sfeer. Begrijp wel dat je het geen Disney sfeer vind, maar ik ben voor :)
Dat is ook mijn mening Prins Adam. Je zal deze mensen ook nergens anders vinden als bij de ratatouille attractie. Ze proberen de sfeer van Parijs te creëren en dit hoort er gewoon bij.
Annet
Member
Member

Ik vind het ook prima bij de Parijse sfeer passen. Ik zou er geen last van hebben.
D-Tekenaar
Member
Member

Top idee !

En nu weet ik ook wat ik kan doen in DLP :D
Een portret tekenaar hoort echt thuis in de sfeer van Parijs !
En op deze manier krijg je nog meer het gevoel dat je in de film bent beland.
En wat een heel groot verschil is ! De portret tekenaars in Parijs klampen je aan.
En dat zal deze niet doen denk ik !
juniordisneyfan
Member
Member

Als ze maar nooit van die prullen gaan verkopen wat ze ook aan de ingang/uitgang doen ! Dat is ook typisch Parijs .
Vind de sfeer er meer Parijs dan ratatouille . Hier kan je de ratten helaas ook niet ontmoeten .
Cynderella
Member
Member

juniordisneyfan schreef:Als ze maar nooit van die prullen gaan verkopen wat ze ook aan de ingang/uitgang doen ! Dat is ook typisch Parijs .
Vind de sfeer er meer Parijs dan ratatouille . Hier kan je de ratten helaas ook niet ontmoeten .
1 euro! 1 euro! 1 euro! 1 euro! 1 euro! (En dat op zn Engels heel snel achter elkaar) om gek van die gasten te worden!

Zo'n tekenaar mag er van mij best staan, neem aan dat Disney er goede regels voor op stelt en ze niet opdringerig zijn!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney Studios Park”