Algemeen Vragen Topic
Tea time bestaat inderdaad al enkele jaren niet meer. Enigste manier om met eten characthers te ontmoeten is in Cafe mickey of Inventions in Disneyland hotel.
Dan ben je ook verplicht van daar te eten zeker? Je kan wrs niet gewoon ff binnenwippen voor op de foto?calimero schreef:Tea time bestaat inderdaad al enkele jaren niet meer. Enigste manier om met eten characthers te ontmoeten is in Cafe mickey of Inventions in Disneyland hotel.
Nee hoor doe maar. Al die mensen betalen voor de lol zoveel geld om er te eten...Stitch87 schreef:Dan ben je ook verplicht van daar te eten zeker? Je kan wrs niet gewoon ff binnenwippen voor op de foto?calimero schreef:Tea time bestaat inderdaad al enkele jaren niet meer. Enigste manier om met eten characthers te ontmoeten is in Cafe mickey of Inventions in Disneyland hotel.

Kon het maar vragen zeker? Jeetje ... Heb nog nooit een meet en greet gedaan (zowel gewoon in het park als in een restaurant) dus heb geen idee hoe het eraan toe gaat. Weet wel dat je gewoon kan binnenwandelen in het Disney hotel dus mss stonden ze daar gewoon ergens ...Ona1991 schreef:Nee hoor doe maar. Al die mensen betalen voor de lol zoveel geld om er te eten...Stitch87 schreef:Dan ben je ook verplicht van daar te eten zeker? Je kan wrs niet gewoon ff binnenwippen voor op de foto?calimero schreef:Tea time bestaat inderdaad al enkele jaren niet meer. Enigste manier om met eten characthers te ontmoeten is in Cafe mickey of Inventions in Disneyland hotel.Wat dacht je nou zelf? Of je eet er en BETAALT of je gaat in het park in de rij staan bij de meet en greets.
De restaurants Café Mickey en Inventions zitten de character meets echt inbegrepen bij het eten. Zomaar even binnenwandelen mag dus niet en eerlijk gezegd lukt dat je ook niet zonder reservering. Het is bij die 2 altijd hartstikke druk.
Dus of het is fiks betalen voor eten met wat relaxte character meets of het is (soms erg lang) in de rij staan. Mocht je besloten voor een maaltijd met characters, dan adviseer ik Inventions. Wel wat duurder, maar het eten is heerlijk, het is rustiger en wat ik heb gehoord ook meer tijd met de characters.
Dus of het is fiks betalen voor eten met wat relaxte character meets of het is (soms erg lang) in de rij staan. Mocht je besloten voor een maaltijd met characters, dan adviseer ik Inventions. Wel wat duurder, maar het eten is heerlijk, het is rustiger en wat ik heb gehoord ook meer tijd met de characters.
Top!
Nog een vraagje. Iemand ervaring met de baby switch? Als ik het opzoek kom ik enkel oude berichten (2008)tegen. Hoe gaat dat precies in zijn werk? Ik lees dat je het aan een cm moet vragen, maar ik kan mij dus niet herinneren dat die altijd aan de ingang van elke attractie staan. En mag je dan bij attracties met een single line in die rij of moet je dan de lange weg (ookal ben je dan alleen) volgen? Want blijkbaar staat de partner met baby/kind aan de uitgang te wachten ofzo om daar dan te wisselen?
Nog een vraagje. Iemand ervaring met de baby switch? Als ik het opzoek kom ik enkel oude berichten (2008)tegen. Hoe gaat dat precies in zijn werk? Ik lees dat je het aan een cm moet vragen, maar ik kan mij dus niet herinneren dat die altijd aan de ingang van elke attractie staan. En mag je dan bij attracties met een single line in die rij of moet je dan de lange weg (ookal ben je dan alleen) volgen? Want blijkbaar staat de partner met baby/kind aan de uitgang te wachten ofzo om daar dan te wisselen?
Bij de ingang van een attractie geef je bij de CM aan dat je babyswitch wil. Je krijgt dan een ticket/papiertje mee. 1 van de ouders gaat daarna de wachtrij in, terwijl de ander met kleine wat anders gaat doen. (In ons geval: Moeders gaat effe shoppen
) Nadat ouder 1 door de gewone wachtrij is geweest en de attractie heeft gedaan, kan ouder 2 daarna via uitgang dezelfde attractie doen en hoeft dus niet nog een keer de wachtrij door.
Ja hoor, geen enkel probleem.
Ik dacht alleen dat het papiertje wel nt voor het instappen nog even getekend moet worden door een CM als bewijs dat ouder 1 echt de hele wachtrij dooe is geweest, maar dat leggen ze vast wel ter plaatse even uit.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
- Mama van prinsesjes
- Moderator

wij redden ons meestal ook goed in het engels hoor.
het zal geen probleem zijn.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram

[/u