Gefeliciteerd!!! Ik wens jullie heel veel geluk en magie samen toe!
Jullie zagen er prachtig uit!!
Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!
- Esther-Disney
- Member

Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!
Joehooooeeewwww, net een aangetekende zending op het postkantoor gaan afhalen....De postbode was gisteren hier geweest terwijl ik aan het werk was, dus het was even spannend wat het zou zijn.
Gelukkig goed nieuws(en geen vervelende rekening ofzo): post uit Frankrijk
Onze verlengde Dream jaarpassen zijn eindelijk aangekomen. Het heeft zo'n 4 weken geduurd van het moment dat onze aanvraag bij hen aankwam dus valt eigenlijk nog mee. We hebben ze nu per uitzondering via maandelijkse betaling genomen omdat we ze toch nog graag wouden verlengen met 6 maanden extra voordat de nieuwe passen te koop waren maar we hadden op dat moment even het budget niet om ze meteen ter plekke te gaan verlengen dus dan maar zo.
Ben zo blij, vooral ook omwille van de 6 maanden extra, want daar was heel wat onduidelijkheid over. Volgens de voorwaarden op de website was het niet meer mogelijk voor ons om de 6 maanden nog te krijgen, maar heb het tot 3 maal toe gevraagd aan Disneyland zelf via twitter en mail en kreeg telkens toch positief antwoord. Eindelijk valt die stress ook weer weg want ze zijn geldig tot 28/10/2018 ipv 18/04/2018
Gelukkig goed nieuws(en geen vervelende rekening ofzo): post uit Frankrijk
Ben zo blij, vooral ook omwille van de 6 maanden extra, want daar was heel wat onduidelijkheid over. Volgens de voorwaarden op de website was het niet meer mogelijk voor ons om de 6 maanden nog te krijgen, maar heb het tot 3 maal toe gevraagd aan Disneyland zelf via twitter en mail en kreeg telkens toch positief antwoord. Eindelijk valt die stress ook weer weg want ze zijn geldig tot 28/10/2018 ipv 18/04/2018
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Ik zat echt de hele tijd met een big smile! 20 jarige viering is ook wel op internet te vinden, was bij lange na niet zo uitgebreid! 25 jaar is ook wel een bijzonder getal natuurlijk. Mijn eerste gedachte was ook: bij 30 jaar wil ik erbij zijn! Maar daarna bedacht ik dat het nooit de 25 jaar zal evenaren waarschijnlijk... Nu de foto's op internet in de gaten houden hoe de rest van de dag eruit zietStitch87 schreef:Echt hé! Heb hier zitten janken van geluk. Mss toch overwegen om er binnen 5j ook bij te zijn :p. Was het met 20j ook zoiets of minder?
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Ja ewel, die bedenking heb ik dus ook. Maar zou wel jammer zijn als het echt minder zou zijn :p. Maar aan de andere kant, die drukte ... Denk dat dat mij extreem zou enerveren. Hoewel de wachtrijen erg meevallen op de app. Benieuwd hoe het de rest van de dag zal zijn. Met de run was het ook extreem druk zeker? Veel attracties kunnen doen?
Ik denk dat als je vandaag gaat, je niet voor de attracties moet gaan, maar voor de sfeer. Daar zijn wij sowieso meer op over gegaan (wachtrij meer dan een half uur, mwa, laat maar zitten dan). Als je vaak genoeg gaat is dat ook prima
.
Maar ik denk dat deze drukte voor mij niet goed is en dat ik me daar erg onprettig bij zou gaan voelen.
Maar ik denk dat deze drukte voor mij niet goed is en dat ik me daar erg onprettig bij zou gaan voelen.
Ik denk wel dat ik het nu via de live uitzending veel beter heb kunnen zien, dan wanneer ik er in het echt bij was.Stitch87 schreef:Ja ewel, die bedenking heb ik dus ook. Maar zou wel jammer zijn als het echt minder zou zijn :p. Maar aan de andere kant, die drukte ... Denk dat dat mij extreem zou enerveren. Hoewel de wachtrijen erg meevallen op de app. Benieuwd hoe het de rest van de dag zal zijn. Met de run was het ook extreem druk zeker? Veel attracties kunnen doen?
Met de run, bedoel je runDisney? Ik vond het toen niet super druk, alleen de zaterdag wel, maar het was toen ook super mooi weer (25 graden) wat veel dagjes mensen/lokale mensen opleverde.
En wat Olaflover zegt, ik zou op een dag als vandaag voor de shows/sfeer gaan, hooguit een attractie of 2-3.
DLP: 27x sinds 1994
Mja, is ook wel waar, hoewel ik nog graag zoveel mogelijk attracties doe. Zal mss minderen eens we onze jaarkaart gaan verzilveren. En idd, wij zijn ook gewend om altijd in laagseizoen of kalme dagen te gaan, dan zijn lange wachtrijen echt wel TE lang :p. Zeker met een peuter :/. Kan ook niet goed tegen drukte. En de beelden die we via pc zagen zal je ook niet allemaal in het echt kunnen aanschouwen. Vind het wel jammer dat ze de toer aan het kasteel niet hebben gedaan naar het einde toe. Heb nu zo het gevoel dat ik maar de helft van de figuren gezien heb. Maar als je daar in die meute staat zie je wrs nog minder. Ahja, nog 5j de tijd om over na te denken 
Ja, wij merkten dat dat heel erg veranderde toen we een jaarkaart hadden. De eerste twee, drie keer ging we ook van attractie naar attractie, maar daarna echt niet meer, gewoon lekker slenteren, sfeer opnemen, een attractie doen als de rij niet te lang is, heerlijk! Onze mindset is er zo door veranderd dat we het afgelopen januari in de Efteling ook zo deden. We zijn heel erg fan van achtbanen en attracties, maar genieten op deze manier zoveel meer! Alleen al daardoor was de jaarkaart het waard wat mij betreft 
Ligt dat nu aan mij of gaan ze bij die eerste vraag al meteen de mist in?
Sinds wanneer is er een Disneyland in Sydney?
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.