runDisney 2017 Disneyland Parijs

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ga je als een Muse? Briljant!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

Hahahahaha! Die onthoud ik voor volgend jaar!

Nope, hercules himself. Ik heb de atletische bouw een beetje mee, dus zo'n outfit zou goed moeten werken. Heb wat test foto's die ik misschien nog kan uploaden.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Aaaaah nu snap ik je rokje, haha. Leuk man, origineel ook! Stiekem vindt ik het themaloze wel leuk aan Parijs, zo zie je veel meer verschillende outfits

Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321

Ja, Hercules zie je sowieso als char al weinig in de parken, laat staan als outfit. Terwijl het sowieso een top klassieker is, en misschien wel mijn all-time favorite.

Hij was aanwezig bij de grote parade van het 25 jarig bestaan, verder geen hercules gezien.

Om het nog leuker te maken pak ik twee pakkende songteksten uit de film die perfect bij runDisney horen. (ik wilde een 3e doen maar weet nog niet waar ik die kwijt kan)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

I can go the distance? 1 van mijn favorieten! Succes nog met de laatste voorbereidingen!

Vraagje aan de anderen ook, gaan jullie alleen verkleed tijdens de run of heb je een matchende outfit met je hardloopmaatje?

Gebruikers-avatar
mickey71
Member
Member
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2013, 12:17

Heb ook 2 nummers van hercules op mijn playlist staan, heerlijke nummers. Ik loop de 5 en de 10 samen met mijn man, maar we hebben geen matchen outfits.

Verstuurd vanaf mijn SM-T280 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
mickey71
Member
Member
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2013, 12:17

Het T-shirt van mijn man. Zoals te zien, niet zo'n fanatieke loper als ik.....AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-T280 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321

Prachtige T-shirts! Ik krijg zoveel inspiratie voor volgende outfits als ik dat zo zie!

Zoals het er nu naar uitziet wordt het 'Go the distance!' op mijn ingekorte cape. I can go the distance is minder motiverend voor de mensen achter mij, go the distance is juist op hen gericht.

Eventueel nog ' a star is born' voor als de medailles binnen zijn. Misschien de riem.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Echt leuk om te zien hoe iedereen bezig is met hun outfits.
En om te lezen hoe ver iedereen is met trainen.

Ik heb dinsdag en gisteren 10 km gelopen met de avond 4 daagse bij ons in de stad. Vandaag en morgen ook nog. Ik heb eigenlijk rustig gelopen want kennissen die mee gingen kunnen niet zo hard en ik was binnen 2 uur binnen. Dus als ik op mijn eigen tempo loop gaat er nog dik een half uur af.
Als ik ren en loop afwisselend misschien nog sneller. Met anderen woorden. Dit gaat goed komen :D
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Geweldige vooruitgang iedereen! :D Jammer genoeg vorige week ziek geworden, en met 16 uur per dag aan andere activiteiten hou ik niet veel over om een rondje te maken of te knutselen :( Vanaf 12 september heb ik het weer een beetje rustiger dus hoop dan door te kunnen knallen met de kostuums, ben een klein beetje in tijdnood :lol: Hardlopen wordt zwaar maar komt allemaal goed als ik het rustig aan doe.

Heb geen vaste hardloopmaatje (wel meerdere vrienden in de races) dus ook geen matchende kostuums. Beetje jammer aangezien mijn 5k leuk zou zijn met zijn tweeën en halve met 4 of 5 personen. Het is ook teveel knutselwerk :') Hopelijk ben ik in de raceweek klaar en dan kan ik ze ook posten!

Ik ga ervan uit dat er geen officiële Cafe Mickey meet-up komt? Misschien met zijn allen meeten als het voor iedereen uitkomt? :P
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Hier wat betreft trainen sta ik al 2,5e week stil door blessure. Het gaat nu eindelijk wel iets beter. Dit weekend weer eens een rondje hardlopen, ik mis het wel!

MagieDeDisney, ik kan wel een apart topic aanmaken voor een meet tijdens de runDisney? Misschien bij de Expo waar toch iedereen wel naar toe moet? Even afwachten of er nog meer animo voor is. Ik vermoed dat het dan de vrijdag wordt, gezien dan de meesten arriveren of er al zijn.

Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Een meet zou me heel leuk lijken. Vind het altijd leuk om mede Disney fans te ontmoeten. Maar ben wel altijd heel verlegen
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =59&t=3130
Heb hier een meeting topic aangemaakt.

Fairytale, gaat helemaal goed komen! Gelukkig zijn alle mensen verschillend, als iedereen het hoogste woord heeft is ook niet gezellig ;-)

Bump
Member
Member
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2016, 17:38

De outfits komen als het goed is bij mij morgen aan. De 5k als Ariel en de 10k samen met mijn vriend en ik als de incredibles. Niet heel origineel, maar ik heb 'm overgehaald om verkleed te gaan en het is beter dan niets.

Qua rennen ga ik vanavond met een loopgroep beginnen. Hoop dat het ook doordeweeks wat meer motiveert om te trainen, soms vind ik namelijk alleen trainen vrij saai worden. Dus ik ben benieuwd.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Nieuw filmpje over runDisney

Zit alleen een foutje in, de party begint vrijdag om 21uur, niet 22uur.

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar