Ik hoop dat je wint
Disney COSplay!
- Miss Ariel
- Member

ziet er al goed uit!!! ik duim mee
laat weten hoe het was en nog wat foto's zien he
laat weten hoe het was en nog wat foto's zien he
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- PuppyLikesYou
- Member

Thanks! Het duurt nog een week tot de wedstrijd, de jurk is bijna af. Helaas erg druk met werk, morgen nog een vrijgezellefeest van mn zus en maandag de bruidloft :p Heb gelukkig 1 dag voor de wedstrijd vrij, dus moet goedkomen!
Inmiddels eergister wel nog haar gescheurde jurk afgemaakt voor de act
(moest alleen nog ff gestreken worden :p)
Inmiddels eergister wel nog haar gescheurde jurk afgemaakt voor de act
(moest alleen nog ff gestreken worden :p)
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Heey!
Ik ben nieuw hier, ben ook een Disney cosplayer. Ik doe Anna en Rapunzel, maar jammer genoeg heeft mijn Rapunzel-pruik er aan moeten geloven, dus ben nog op zoek naar een nieuwe.
Heb vandaag even een zelfportretje gemaakt van mijn Anna cosplay, jammer genoeg wel alleen mijn gezicht omdat een overzicht het juist scherpstellen wat moeilijker maakte, en heb er ook geen mooie achtergrond voor. Ik vraag nog wel eens iemand om foto's te maken.
Dit is de foto
-foto weg-
Ik ben nieuw hier, ben ook een Disney cosplayer. Ik doe Anna en Rapunzel, maar jammer genoeg heeft mijn Rapunzel-pruik er aan moeten geloven, dus ben nog op zoek naar een nieuwe.
Heb vandaag even een zelfportretje gemaakt van mijn Anna cosplay, jammer genoeg wel alleen mijn gezicht omdat een overzicht het juist scherpstellen wat moeilijker maakte, en heb er ook geen mooie achtergrond voor. Ik vraag nog wel eens iemand om foto's te maken.
Dit is de foto
-foto weg-
Laatst gewijzigd door Magical op 16 jan 2016, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- D-Tekenaar
- Member

Welkom ! En veel Disney plezier
Je bent al de tweede goede cosplayer die ik zie vandaag .
In de krant stond er ook al een artikel van Anna en Elsa die naar een kinderafdeling in een ziekenhuis gingen.
Je bent al de tweede goede cosplayer die ik zie vandaag .
In de krant stond er ook al een artikel van Anna en Elsa die naar een kinderafdeling in een ziekenhuis gingen.
Bedankt
Ja, ik heb dat ook gezien!
Haar kostuum zag er echt heel mooi uit, ik vraag me af of het een gekocht of zelfgemaakt kostuum is.
Dat van mij is wel zelf gemaakt en daarmee ook niet compleet hetzelfde (zoals het donker paarse boordje op de mantel) Het allereerste kostuum dat ik zelf gemaakt heb, ik zorg nog wel eens voor een foto ervan
Ja, ik heb dat ook gezien!
Dat van mij is wel zelf gemaakt en daarmee ook niet compleet hetzelfde (zoals het donker paarse boordje op de mantel) Het allereerste kostuum dat ik zelf gemaakt heb, ik zorg nog wel eens voor een foto ervan
- PuppyLikesYou
- Member

Kan iemand dat artikel laten zien? Ik ken er namelijk wel een aantal die dat als werk doen 
Inmiddels was de conventie/wedstrijd al weer een tijdje voorbij, niet gewonnen, wel hoog geeindigd en zulke lieve complimentjes gehad!
Hier mijn optreden:
Hier nog wat foto's!

Inmiddels was de conventie/wedstrijd al weer een tijdje voorbij, niet gewonnen, wel hoog geeindigd en zulke lieve complimentjes gehad!
Hier mijn optreden:
Hier nog wat foto's!

Laatst gewijzigd door PuppyLikesYou op 03 okt 2016, 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
- D-Tekenaar
- Member

@ PuppyLikesYou
Je filmpje is echt heel erg leuk gemaakt !
Je filmpje is echt heel erg leuk gemaakt !
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Beeldschoon. 
Volg onze avonturen op instagram
- Miss Ariel
- Member

@magical : mooie close up! ik zie graag meer van je verschijnen
@puppylikesyou: prachtig gedaan!!!
en wat een snelle kledingwissel! 
@puppylikesyou: prachtig gedaan!!!
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- Miss Ariel
- Member

ik zag dat elfia dit jaar in april wordt gehouden, klopt dit?
http://www.elfia.com/events/elfia-haarzuilens-2016/
wie heeft er al plannen om te gaan?
ik denk erover om eens een kijkje te komen nemen 1 dagje
wie kan mij vertellen wat er te zien en te doen is en ivm de tickets etc
alvast bedankt!
alvast bedankt!
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- PuppyLikesYou
- Member

De elfia wordt altijd 2x per jaar gehouden. In april in Haarzuilens en in september in Arcen.Miss Ariel schreef:ik zag dat elfia dit jaar in april wordt gehouden, klopt dit?
alvast bedankt!
Het is groot, onwijs gezellig en veel te doen!
Je kunt er van alles zien kwa shows en workshops, er zijn veel kramen dus je kan veel leuke spullen kopen en heerlijk eten.
Ik ga al jaren en het is echt een aanrader! Tickets raken altijd wel uitverkocht maand voor de fair. Dus als je zeker wilt gaan zou ik niet wachten met de aanschaf, ze worden ook steeds duurder naarmate het evenement dichterbij komt.