Café Mickey afspreek topic

Regelmatig organiseren we zelf een meeting of kunnen jullie op verschillende plekken afspreken om andere leden te ontmoeten.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

ElsV schreefCOLONIk ben er normaal zaterdag! Buttons hangen op mijn handtas!
Ik ga er toch niet zijn morgen! Kzie het niet zitten door de hoge temperaturen dat ze geven!
we gaan misschien volgend weekend gaan of anders eind september!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Wij komen zondag ook, zie rolo sowieso bij het eten toch?

Wij zijn te herkennen aan het feestvarken, met it's my birthday tshirt. Als hij zo sportief is hem aan te doen.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Mama van prinsesjes schreefCOLONWij komen zondag ook, zie rolo sowieso bij het eten toch?

Wij zijn te herkennen aan het feestvarken, met it's my birthday tshirt. Als hij zo sportief is hem aan te doen.
Gewoon verplichten :D
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57

hey,

vroeg me gewoon af wie er op 12/4/2016 in disneyland is?
het is maar de 24ste. bestaan
benieuwd naar de uitkomst.

groetjes lieve
Gebruikers-avatar
judoka Jol
Member
Member
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57

Wie gaat het weekend van 18 tot 20 november naar Disney. Misschien kunnen we dan soort van kleine meeting houden.
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
Gebruikers-avatar
evelien11
Member
Member
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 19 Sep 2014, 21:20

Hallo iedereen,
ik heb een tijdje niets gepost op het forum, maar ik ben al een paar maanden herstellende van een operatie. Ik heb nog wel enkele weken van revalidatie voor de boeg, maar als een soort 'beloning' voor mezelf na die lastige maanden, ben ik van plan om in september terug enkele dagen naar Disneyland te gaan (mijn geplande trip in juni heb ik door de operatie moeten annuleren).
Waarschijnlijk ga ik van 13 tot 15 september. Ik ben van plan alleen te gaan, ik heb dit vorig jaar ook enkele dagen gedaan. Het enige dat ik er niet zo leuk aan vind om alleen te gaan, is dat je alleen moet zitten eten. Daarom: mocht er iemand gaan die periode die zin heeft om samen iets te eten of iets anders samen te doen, geef me gerust een seintje!
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ik ben er 15 september voor een dagje. Vind het ook niet zo heel erg om alleen rond te lopen, maar alleen eten vind ik soms ook wel "vervelend".
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Veel beterschap met je herstel periode Evelien !
En je zelf zo belonen is idd een goed idee .
Dit geeft ook veel steun hé :)
Ik hoop dat je een paar mensen vind om mee te eten .
En alvast veel plezier in DLP
Gebruikers-avatar
Moula
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 14 Feb 2016, 11:03

17, 18 en 19september ga ik ook alleen naar Disneyland, moest er dan ook iemand zijn, laat maar iets weten.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
evelien11
Member
Member
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 19 Sep 2014, 21:20

Veel beterschap met je herstel periode Evelien !
En je zelf zo belonen is idd een goed idee .
Dit geeft ook veel steun hé :)
Ik hoop dat je een paar mensen vind om mee te eten .
En alvast veel plezier in DLP
Bedankt!
Ja, het geeft me zo wel iets om naar uit te kijken en naar toe te werken. (Ben de laatste tijd niet veel verder dan mijn zetel geweest :| )
Hopelijk zullen alle shows en parades nog te zien zijn aangezien het de laatste dagen van het zomerseizoen zijn.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

evelien11 schreefCOLON Bedankt!
Ja, het geeft me zo wel iets om naar uit te kijken en naar toe te werken. (Ben de laatste tijd niet veel verder dan mijn zetel geweest :| )
Hopelijk zullen alle shows en parades nog te zien zijn aangezien het de laatste dagen van het zomerseizoen zijn.

De Frozen summer fun is nog tot 18 September :)
Je kan dus met een gerust hart hopen op de Frozen Sing a long en de Frozen scene in Disney Dreams !
StijnJ
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 25 Jul 2015, 12:47

ik gaat naar Disneyland Paris Disney's Betoverende Kerst 2016 en Oudejaarsavond Tickets voor 5 persoon
disneyland hotel voor 4 dagen

Mijn adres:
Woonplaats Mol België

Stijn Jans
vos123
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2013, 02:13

1 tot met 4 december ga ik ook alleen naar Disneyland, moest er dan ook iemand zijn, laat maar iets weten
erider
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2016, 10:47

Hoi, helaas kan ik niet bij de wintermeeting van Cafe Mickey zijn begin december, maar ga ik dit weekend van 26 tm 28 november. Ik ga dan alleen. Is er iemand anders die dan wil afspreken toevallig.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Komende zaterdag zijn er heel wat leden in het park! Wil je graag samen naar de nieuwe Disney Stars on Parade kijken? Kom dan tegen 16u30 naar it's a small world naast de gehandicapten plek.
#DisneylandParis25 #CaféMickey

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar