Café Mickey Meet 2014 in de Efteling

Regelmatig organiseren we zelf een meeting of kunnen jullie op verschillende plekken afspreken om andere leden te ontmoeten.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Dat wordt een leuke bende!!! En er kunnen nog mensen bij...
Beste Café Mickey-leden,

De kogel is door de kerk! Uit jullie reacties op onze enquête hebben we een datum kunnen prikken voor de volgende Café Mickey-meet! Laten we samen de Efteling onveilig maken, een groepsfoto maken, enkele attracties afschuimen en (eventueel) eindigen met een groepsetentje.

Noteer zaterdag 27 september 2014 in jullie agenda. En laat ons alvast weten of je komt, en met hoeveel personen, via e-mail (kitty@cafemickey.com)! Wij kijken er alvast naar uit!

Tot dan!
Café Mickey

Lijst inschrijvingen tot nu toe:

Lady Levaenen (1 persoon)
Twiggy (3 personen)
Nancke (4 personen)
pinocchio (2 personen)
Yolayo (1 persoon)
Marian Meijer (3 personen)
sofie1977 (4 personen)
Dragy & *Kitty* (2 personen)
Boomerke & Prins Adam (2 personen)
HomuHomu (1 persoon)
ElsV (1 persoon)
Angelique Verbeek (1 persoon)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik kom denk ik ook wel. Ga waarschijnlijk die zondag ook al, maar ach 2 dagen Efteling is ook leuk :)
Gebruikers-avatar
Kristof27
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2009, 14:47

De efteling staat al jaren op mijn lijstje, ik ken wel nog niemand in het echt van het forum.
en probleem is dat ik geen auto heb.
en met het openbaar vervoer heel de weg alleen is ook iets, weet niet langs waar allemaal ook.
zijn er nog mensen uit deze buurt eventueel? ik woon in erpe-mere (Oost-Vlaanderen)
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

sofie1977 schreefCOLON
ElsV schreefCOLON
ElsV schreefCOLONIk ben nog aan het twijfelen ! Zodra ik een besluit genomen heb laat ik het weten!

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
Ik ga komen naar de Efteling :-) ik kan logeren bij mijn tante haar vriend in Oud turnhout , dus dan is het niet ver meer hé!

Leuk Els!! Dan zien we mekaar eens "in het echt". Ik kijk er al naar uit!
Ik kijk er ook al naar uit hoor ;-)

Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

Kristof27 schreefCOLONDe efteling staat al jaren op mijn lijstje, ik ken wel nog niemand in het echt van het forum.
en probleem is dat ik geen auto heb.
en met het openbaar vervoer heel de weg alleen is ook iets, weet niet langs waar allemaal ook.
zijn er nog mensen uit deze buurt eventueel? ik woon in erpe-mere (Oost-Vlaanderen)
Hey Kristof27, je bent zeker welkom op de meet! Hopelijk vind je vervoer richting Efteling; enkele leden zouden toch aan carpoolen doen :). Volg het hier zeker op! :)
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

Annet schreefCOLONIk kom denk ik ook wel. Ga waarschijnlijk die zondag ook al, maar ach 2 dagen Efteling is ook leuk :)
Leuk Annet!! Ik zie wel wanneer het bevestigingsmailtje in mijn postvak verschijnt :). Twee dagen Efteling is zeker leuk om te doen; wij doen dit ook al verschillende meets zo :).
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Gebruikers-avatar
Kristof27
Member
Member
BerichtenCOLON 64

[quote="*Kitty]Hey Kristof27, je bent zeker welkom op de meet! Hopelijk vind je vervoer richting Efteling; enkele leden zouden toch aan carpoolen doen :). Volg het hier zeker op! :)[/quote]

Hey Kitty, ja daarom ook mijn vraagje, met het openbaar vervoer zou ik zo meteen niet weten hoe eraan te beginnen en langs waar :p
Gebruikers-avatar
Eftelier
Member
Member
BerichtenCOLON 254
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2014, 17:15

@kristof27: HEY MENSEN (ladylevaenen hier, heb men nick veranderd voor verwarring te voorkomen)

IK KAN NOG 3 MENSEN MEENEMEN MET DE AUTO!! (ik vraag enkel kleine bijdrage voor de benzine)

Wie naar Antwerpen-Berchem station of antwerpen centraal kan komen, kan ik daar ophalen met de auto!

graag zou ik wel tegen dan telnr uitwisselen zodat als je er onverwacht niet geraakt, ik niet sta te wachten :)

(homuhomu rijdt al mee) :)
~1000ste lid van caféMickey~
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

wanneer moet je je ten laatste inschrijven?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Miss Ariel schreefCOLONwanneer moet je je ten laatste inschrijven?
Maakt niet zoveel uit, we weten wel op voorhand graag ongeveer mensen er zijn....
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Kristof27
Member
Member
BerichtenCOLON 64

dat zou een goede oplossing zijn, tot in antwerpen komen met de trein is geen probleem(als ze rijden :p) :d
Gebruikers-avatar
Eftelier
Member
Member
BerichtenCOLON 254

Kristof27 schreefCOLONdat zou een goede oplossing zijn, tot in antwerpen komen met de trein is geen probleem(als ze rijden :p) :d

Zou super zijn, het enige probleem is dat ik niet aan het station met de auto kan parkeren, dus ik zou julllie daar opwachten en dan nemen we even de tram naar waar mijn auto staat geparkeerd en dan zijn we vertrokken :)
Gebruikers-avatar
Kristof27
Member
Member
BerichtenCOLON 64

dat is een goed voorstel, zie dat we anders in een verkeerde auto stappen :p
Gebruikers-avatar
Eftelier
Member
Member
BerichtenCOLON 254

Kristof27 schreefCOLONdat is een goed voorstel, zie dat we anders in een verkeerde auto stappen :p

then I will lauch victoriously xD

:D
Gebruikers-avatar
Kristof27
Member
Member
BerichtenCOLON 64

hehe lijkt me super xD
heb ondertussen een mailtje gestuurd naar Kitty om in te schrijven, maar sta er nog niet bij :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar