Beste Café Mickey-leden,
De kogel is door de kerk! Uit jullie reacties op onze enquête hebben we een datum kunnen prikken voor de volgende Café Mickey-meet! Laten we samen de Efteling onveilig maken, een groepsfoto maken, enkele attracties afschuimen en (eventueel) eindigen met een groepsetentje.
Noteer zaterdag 27 september 2014 in jullie agenda. En laat ons alvast weten of je komt, en met hoeveel personen, via e-mail (kitty@cafemickey.com)! Wij kijken er alvast naar uit!
Tot dan!
Café Mickey
Lijst inschrijvingen tot nu toe:
Lady Levaenen (1 persoon)
Twiggy (3 personen)
Nancke (4 personen)
pinocchio (2 personen)
Yolayo (1 persoon)
Marian Meijer (3 personen)
sofie1977 (4 personen)
Dragy & *Kitty* (2 personen)
Boomerke & Prins Adam (2 personen)
HomuHomu (1 persoon)
ElsV (1 persoon)
Angelique Verbeek (1 persoon)
Café Mickey Meet 2014 in de Efteling
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Dat wordt een leuke bende!!! En er kunnen nog mensen bij...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

De efteling staat al jaren op mijn lijstje, ik ken wel nog niemand in het echt van het forum.
en probleem is dat ik geen auto heb.
en met het openbaar vervoer heel de weg alleen is ook iets, weet niet langs waar allemaal ook.
zijn er nog mensen uit deze buurt eventueel? ik woon in erpe-mere (Oost-Vlaanderen)
en met het openbaar vervoer heel de weg alleen is ook iets, weet niet langs waar allemaal ook.
zijn er nog mensen uit deze buurt eventueel? ik woon in erpe-mere (Oost-Vlaanderen)
Ik kijk er ook al naar uit hoorsofie1977 schreefCOLONLeuk Els!! Dan zien we mekaar eens "in het echt". Ik kijk er al naar uit!ElsV schreefCOLONIk ga komen naar de EftelingElsV schreefCOLONIk ben nog aan het twijfelen ! Zodra ik een besluit genomen heb laat ik het weten!
Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalkik kan logeren bij mijn tante haar vriend in Oud turnhout , dus dan is het niet ver meer hé!
Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
Hey Kristof27, je bent zeker welkom op de meet! Hopelijk vind je vervoer richting Efteling; enkele leden zouden toch aan carpoolen doenKristof27 schreefCOLONDe efteling staat al jaren op mijn lijstje, ik ken wel nog niemand in het echt van het forum.
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Leuk Annet!! Ik zie wel wanneer het bevestigingsmailtje in mijn postvak verschijntAnnet schreefCOLONIk kom denk ik ook wel. Ga waarschijnlijk die zondag ook al, maar ach 2 dagen Efteling is ook leuk
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
[quote="*Kitty]Hey Kristof27, je bent zeker welkom op de meet! Hopelijk vind je vervoer richting Efteling; enkele leden zouden toch aan carpoolen doen
. Volg het hier zeker op!
[/quote]
Hey Kitty, ja daarom ook mijn vraagje, met het openbaar vervoer zou ik zo meteen niet weten hoe eraan te beginnen en langs waar :p
Hey Kitty, ja daarom ook mijn vraagje, met het openbaar vervoer zou ik zo meteen niet weten hoe eraan te beginnen en langs waar :p
@kristof27: HEY MENSEN (ladylevaenen hier, heb men nick veranderd voor verwarring te voorkomen)
IK KAN NOG 3 MENSEN MEENEMEN MET DE AUTO!! (ik vraag enkel kleine bijdrage voor de benzine)
Wie naar Antwerpen-Berchem station of antwerpen centraal kan komen, kan ik daar ophalen met de auto!
graag zou ik wel tegen dan telnr uitwisselen zodat als je er onverwacht niet geraakt, ik niet sta te wachten
(homuhomu rijdt al mee)
IK KAN NOG 3 MENSEN MEENEMEN MET DE AUTO!! (ik vraag enkel kleine bijdrage voor de benzine)
Wie naar Antwerpen-Berchem station of antwerpen centraal kan komen, kan ik daar ophalen met de auto!
graag zou ik wel tegen dan telnr uitwisselen zodat als je er onverwacht niet geraakt, ik niet sta te wachten
(homuhomu rijdt al mee)
~1000ste lid van caféMickey~
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
wanneer moet je je ten laatste inschrijven?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Maakt niet zoveel uit, we weten wel op voorhand graag ongeveer mensen er zijn....Miss Ariel schreefCOLONwanneer moet je je ten laatste inschrijven?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

Kristof27 schreefCOLONdat zou een goede oplossing zijn, tot in antwerpen komen met de trein is geen probleem(als ze rijden :p) :d
Zou super zijn, het enige probleem is dat ik niet aan het station met de auto kan parkeren, dus ik zou julllie daar opwachten en dan nemen we even de tram naar waar mijn auto staat geparkeerd en dan zijn we vertrokken
Kristof27 schreefCOLONdat is een goed voorstel, zie dat we anders in een verkeerde auto stappen :p
then I will lauch victoriously xD