Café Mickey meeting Phantasialand 29/08/15
- Prins Adam
- Beheerder

Ok superleuk dat je komt!Annet schreef:Zoals het er nu uitziet kan ik dat weekend vrij krijgen, dus dan kom ik ook! Wil die zondag ook wel naar de Amsterdam Uitmarkt, dus ik rij op en neer. Fingers crossed dat het nu wel goed gaat
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

Nog even een update, inschrijven kan nog steeds!
Prins Adam schreef:Net terug van een geslaagde Efteling meeting (klik hier) en er zijn al plannen voor een nieuwe....
We zouden deze keer naar Phantasialand in Duitsland gaan op zaterdag 29 augustus 2015!
Iedereen die wilt komen is welkom, het wordt terug een leuke dag (details komen nog) waar we elkaar nog eens ontmoeten of leren kennen.
Wil je graag aanwezig zijn op deze dag, mail dan je gebruikersnaam, echte naam, aantal personen en volledig adres(+gsmnr) naar info@cafemickey.com!
Deze mensen zijn al ingeschreven:
- Prins Adam (1 persoon)
Boomerke200 (1 persoon)
Mich€l (1persoon)
sofie1977 (4 personen)
yolayo (2 personen)
digikleuter (1persoon)
Twiggy (4 personen)
pinocchio (2personen)
Annet (1persoon)
Dory (2personen)

- Prins Adam
- Beheerder

Voila het lijstje tot nu
Prins Adam schreef:Net terug van een geslaagde Efteling meeting (klik hier) en er zijn al plannen voor een nieuwe....
We zouden deze keer naar Phantasialand in Duitsland gaan op zaterdag 29 augustus 2015!
Iedereen die wilt komen is welkom, het wordt terug een leuke dag (details komen nog) waar we elkaar nog eens ontmoeten of leren kennen.
Wil je graag aanwezig zijn op deze dag, mail dan je gebruikersnaam, echte naam, aantal personen en volledig adres(+gsmnr) naar info@cafemickey.com!
- Prins Adam (1 persoon)
Boomerke200 (1 persoon)
Mich€l (1persoon)
sofie1977 (4 personen)
yolayo (2 personen)
digikleuter (1persoon)
Twiggy (4 personen)
pinocchio (2personen)
Annet (1persoon)
Dory (2personen)
pluto71 (1persoon)

- Mouseketeer
- Member

Yes yes yes, ik ben er bij!

Annet, wij weten nog niet zeker of we 's avonds blijven overnachten en ook op zondag teruggaan. we blijven in ieder geval wel mee eten 's avonds.
Als we wel teruggaan dan zouden we wel kunnen carpoolen, daar had ik het met Gonnie al overgehad, omdat we niet zover hoeven om te rijden om je op te kunnen halen. we houden contact via pm of messenger!
Als we wel teruggaan dan zouden we wel kunnen carpoolen, daar had ik het met Gonnie al overgehad, omdat we niet zover hoeven om te rijden om je op te kunnen halen. we houden contact via pm of messenger!
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Bedankt voor de reactie, zou fijn (en gezelliger) zijn om te kunnen carpoolen! Ik hoor het wel van jullie. Ik heb in eerste instantie aangegeven niet mee te eten, maar ik begreep dat er wat extra plekken gereserveerd werden dus mochten we carpoolen is dat geen punt 
- Prins Adam
- Beheerder

- Prins Adam (1 persoon)
Boomerke200 (1 persoon)
Mich€l (1persoon)
sofie1977 (4 personen)
yolayo (2 personen)
digikleuter (1persoon)
Twiggy (4 personen)
pinocchio (2personen)
Annet (1persoon)
Dory (2personen)
pluto71 (1persoon)