wie gaat er zaterdag of zondag naar Disney en kan voor vrienden van mij 4 bring a friend tickets aanschaffen.
Of weet iemand anders nog goede aanbiedingen voor dagkaarten. Het gaat om een gezin met 2 volwassenen en 2 kinderen van 5 en 7.
Algemeen toegangstickets
Weet iemand of dit een betrouwbare site is voor aanschaf kaartjes/jaarkaart:
http://www.dlp-kaarten.nl/
Ik heb hier mijn jaarkaart gekocht. Prima site!!!Paula schreefCOLONWeet iemand of dit een betrouwbare site is voor aanschaf kaartjes/jaarkaart:
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
Wij ook, alles prima in orde en goede service!Tess81 schreefCOLONIk heb hier mijn jaarkaart gekocht. Prima site!!!Paula schreefCOLONWeet iemand of dit een betrouwbare site is voor aanschaf kaartjes/jaarkaart:

Yay! mooi:)Ona1991 schreefCOLONWij ook, alles prima in orde en goede service!Tess81 schreefCOLONIk heb hier mijn jaarkaart gekocht. Prima site!!!Paula schreefCOLONWeet iemand of dit een betrouwbare site is voor aanschaf kaartjes/jaarkaart:
Bedankt voor de reacties.
Hallo medeforumers..
Ik heb nog steeds een 3-daags toegangsticket in de aanbieding.
Deze kan gebruikt worden in de week van 25 september t/m 1 oktober.
Zelf ben ik van 25 september t/m 27 september in Disney.
Ben je geïnteresseerd in de tickets, dan kan je deze in die drie dagen ophalen in Disney zelf.
Voor vragen, of het willen kopen van de tickets zie ik graag een PB tegemoet.
Liefs Myriam
Ik heb nog steeds een 3-daags toegangsticket in de aanbieding.
Deze kan gebruikt worden in de week van 25 september t/m 1 oktober.
Zelf ben ik van 25 september t/m 27 september in Disney.
Ben je geïnteresseerd in de tickets, dan kan je deze in die drie dagen ophalen in Disney zelf.
Voor vragen, of het willen kopen van de tickets zie ik graag een PB tegemoet.
Liefs Myriam
It's kind of fun to do the impossible

Op één van de door mij bestelde tickets staat een verkeerde naam. Ik hang telkens minutenlang aan de telefoon, ik bel schijnbaar op de drukste momenten. Ik wil er nu graag een mailtje over sturen. Iemand een e-mailadres?
(voor de duidelijkheid: ik heb een goede naam doorgegeven, staat ook in de bevestiging van de bestelling, maar op de kaartjes die ik heb gekregen staat de naam verkeerd. foutje aan de kant van disney dus)
(voor de duidelijkheid: ik heb een goede naam doorgegeven, staat ook in de bevestiging van de bestelling, maar op de kaartjes die ik heb gekregen staat de naam verkeerd. foutje aan de kant van disney dus)
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Je kan contact opnemen via dit mail adres dlp.communication.visiteurs@disney.comTangled schreefCOLONOp één van de door mij bestelde tickets staat een verkeerde naam. Ik hang telkens minutenlang aan de telefoon, ik bel schijnbaar op de drukste momenten. Ik wil er nu graag een mailtje over sturen. Iemand een e-mailadres?
- Tinkerchell
- Member

- BerichtenCOLON 80
- GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:07
Als iemand 2 kaarten voor 1 dag 2 parken te koop heeft hoor ik het heeel graag!
Dagtocht t/m na dreams voor 2 parken krijg ik helaas niet gevonden..
''for to have faith, is to have wings..''
-
TinkerTati
- Member

- BerichtenCOLON 1
- GeregistreerdCOLON 18 Jun 2012, 21:15
Cinderella wanneer wil je gaan? Mss wel handig om bij te vermelden?Cinderella210 schreefCOLONAls iemand 2 kaarten voor 1 dag 2 parken te koop heeft hoor ik het heeel graag!Dagtocht t/m na dreams voor 2 parken krijg ik helaas niet gevonden..
- Tinkerchell
- Member

- BerichtenCOLON 80
- GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:07
Sorry, helemaal vergeten! We willen in de laatste week van oktober gaan.. liefst woensdag, donderdag of vrijdag. Bedankt voor de tip!TinkerTati schreefCOLONCinderella wanneer wil je gaan? Mss wel handig om bij te vermelden?Cinderella210 schreefCOLONAls iemand 2 kaarten voor 1 dag 2 parken te koop heeft hoor ik het heeel graag!Dagtocht t/m na dreams voor 2 parken krijg ik helaas niet gevonden..
''for to have faith, is to have wings..''
Hoi allemaal
Scenario'ke :p We komen 30 oktober 's avonds aan (overnachten in Santa Fe), en gaan pas de 31ste oktober voor de eerste dag het park binnen. We zijn met drie, waarvan 2 met abonnement en één iemand zonder. Zij gaat de 31ste oktober haar abonnement aankomen.
De 31ste zijn er Extra Magic Hours in de Studios, en die zouden we al graag willen doen. Echter moet de derde persoon dan al een toegangskaart hebben (ze kan de EMH al doen o.w.v. de Hotelkaart) maar dan zijn de ticket balies nog niet open.
Nu is mijn vraag dus; Wordt de prijs van een online aangekocht ticket afgetrokken van de prijs voor een jaarkaart? Zoniet, weten we dat we die dag gewoon de EMH niet doen.
Alvast bedankt!
Scenario'ke :p We komen 30 oktober 's avonds aan (overnachten in Santa Fe), en gaan pas de 31ste oktober voor de eerste dag het park binnen. We zijn met drie, waarvan 2 met abonnement en één iemand zonder. Zij gaat de 31ste oktober haar abonnement aankomen.
De 31ste zijn er Extra Magic Hours in de Studios, en die zouden we al graag willen doen. Echter moet de derde persoon dan al een toegangskaart hebben (ze kan de EMH al doen o.w.v. de Hotelkaart) maar dan zijn de ticket balies nog niet open.
Nu is mijn vraag dus; Wordt de prijs van een online aangekocht ticket afgetrokken van de prijs voor een jaarkaart? Zoniet, weten we dat we die dag gewoon de EMH niet doen.
Alvast bedankt!
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them -Walt Disney-

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Ja hoor de prijs van een online aangekocht dagticket wordt van de prijs van de jaarkaart afgetrokken.... Je kan dat ticket trouwens via ons kopen: http://www.cafemickey.com/forum/promo.phpDLP1204 schreefCOLONHoi allemaal
Alvast bedankt!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Dankjewel!Prins Adam schreefCOLONJa hoor de prijs van een online aangekocht dagticket wordt van de prijs van de jaarkaart afgetrokken.... Je kan dat ticket trouwens via ons kopen: http://www.cafemickey.com/forum/promo.phpDLP1204 schreefCOLONHoi allemaal
Alvast bedankt!
Maar welk ticket hebben we dan nodig? Is dat een ticket voor 1Dag/1 Park of 1 Dag/2Parken?
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them -Walt Disney-