Run Disney algemeen

Hier vind je alles terug over de Rundisney events, Disneyland Paris heeft zijn eigen forum in verband met Rundisney: klik hier
Stijneke
Member
Member

Vandaag ontvangen!!! Hup hup!
Afbeelding
Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

erg leuk :)
Laura
Member
Member

10K Marvel weekend Hong Kong

Enkele foto's van het hardloopweekend in Disneyland Hong Kong. Het weekend is pas in september 2017, maar deze foto's komen van een fangroup.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bron: https://www.hongkongdisneyland.com/marvel-weekend/
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Laura
Member
Member

Een beter foto's van de medailles en merchandise van Hong Kong Marvel 10K Weekend, aanstaande 16 en 17 september:
Afbeelding
Kids races, Thor 5K, Captain America 10K en Spiderman 3K.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bron: runDisneyrun

Afbeelding

Laura
Member
Member

Medal Monday: de medailles van de Disneyland Half Marathon (Anaheim) zijn bekend gemaakt

Het thema is veranderd in Pixar! In het weekend van 31 augustus - 3 september vindt het Disneyland Half Marathon Weekend plaats.
Afbeelding

Halve Marathon
Afbeelding

10K
Afbeelding

5K
Afbeelding

Pixar Double Dare Challenge (wanneer je de 10K en HM rent, voorheen Dumbo Double Dare)
Afbeelding

Kids Race
Afbeelding
Fun fact! Featured on the medallion is a shoe badge, which was created exclusively for runDisney by Disney•Pixar graphic artist, Paul Conrad, who designed all of the badges for the film!
Bron: Disneyparks Blog

MagieDeDisney
Member
Member

Heel veel mensen zijn teleurgesteld vanwege de verandering van de thema, wat ik ook wel snap, maar als grote Pixar fan zou ik graag mee hebben willen doen! Zou leuk zijn als het een apart weekend wordt, dan zou ik zeker overwegen mee te doen en zijn de klassieke runners ook tevreden.
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
RunningKoen
Member
Member

Hey allemaal,

Ik heb een account aangemaakt om met jullie mee te kunnen praten over deze run, want er staat veel informatie hier!

Ik heb vorig jaar meegedaan (5 + 21 km) en kom dit jaar terug om 5 medailles op te halen. Jep, 5 stuks: afgelopen januari 42.195 meter door WDW gelopen.

Tussen alle stress van de trage organisatie door ben ik erg benieuwd naar jullie verhalen, outfits, voorbereidingen en ervaringen! :)

Groet!
Afbeelding
Laura
Member
Member

RunningKoen schreef:Hey allemaal,

Ik heb een account aangemaakt om met jullie mee te kunnen praten over deze run, want er staat veel informatie hier!

Ik heb vorig jaar meegedaan (5 + 21 km) en kom dit jaar terug om 5 medailles op te halen. Jep, 5 stuks: afgelopen januari 42.195 meter door WDW gelopen.

Tussen alle stress van de trage organisatie door ben ik erg benieuwd naar jullie verhalen, outfits, voorbereidingen en ervaringen! :)

Groet!
Oh, jaloers! Staat hoog op mijn bucket list om de WDW marathon te doen (en eigenlijk meteen de Dopey challenge :) )
Welkom op het forum! Zojuist via Facebook een bericht gekregen van rD France "Don't worry, you will receive an email when it (medical certificate) has been reviewed". Dus, hakuna matata, we wachten nog weer even ongeduldig af.

Je brengt me wel op een idee. Misschien leuk om het eens te hebben over outfits? Wat gaan jullie dragen?
Wij gaan voor:
5K: captain America
10: Woody & Jessie
HM: Prince Charming & Cinderella

RunningKoen
Member
Member

Haha, mijn WDW avontuur is een verhaal apart! Vorig jaar de losse bib sale gemist van Parijs, maar had me zo erop verheugd om door Disney te rennen dat ik gewoon Orlando hebt geboekt om het van mijn bucket list te kunnen halen. Alsnog door Parijs gelopen, last minute package deal gescoord :D

Vervolgens helemaal alleen naar USA geweest; de halve marathon werd gecancelled door onweer, ik heb om 3 uur 's nachts mezelf in een dixi opgesloten en mijn keuze toch even goed heroverwegen omdat het 2 graden was en enorm hard waaide (ik had niet getraind ..) Maar uiteindelijk gefinisht en zo blij ermee.

Alhoewel ik door alle mensen wel ben gaan twijfelen of ik ooit Dopey wil doen. Dopey zit meer in de achievement dan echt het lopen nog, omdat het zo'n gek/zwaar programma is. Ik ben daar denk ik te competitief voor. Het moet je liggen om dat te doen. Er waren ook mensen die zonder enige voorbereiding gewoon Dopey deden (en daar 500+ dollar voor betaalden)

Mijn outfit is nog even afwachten of het verven/bewerken van de kleren goed lukt. De echte sportmaterialen zijn onmogelijk en te duur, dus ik hoop nu met een onderlaag te lopen er erover een katoenen outfit. Nog even kijken welke wedstrijden ik serieuzer loop en hoeveel 'onzin' ik dan aandoe.

Edit: @Laura: ik heb je blog even gelezen, superleuk! Wel een dingetje: vorig jaar was voor coral A geen eindtijd van 1:30 nodig; ik heb 1:45 opgegeven zonder Proof of Time (volgens mij was bij niemand dat nodig) en werd coral A geplaatst. Er was vorig jaar een superklein atleten startvak voor A met mensen die een aparte bib ervoor hadden en als allereerste weg gingen ;-)

Edti 2: Mijn challenge, proof of time en certificate zijn zojuist goedgekeurd. Alles in orde :D
Afbeelding
Bump
Member
Member

Ik ben ook druk bezig met het plannen van de kostuums. Elke dag verander ik op dit moment van idee, dus ik ben benieuwd waar ik uiteindelijk op uit kom :P De 5K ren ik alleen en de 10K samen, dus ik hoop op een duo kostuum als ik mijn vriend overgehaald krijg.
Ik zie de Parijs runs ook als een test voor de Dark Side die ik ga lopen. Dus ik kijk voor de 5K of een tutu fijn is om mee te rennen en de 10K gewoon sportkleding wat opgeleukt is. Ik begin er ook steeds meer zin in te hebben!
RunningKoen
Member
Member

Oh Bump, wat leuk! Volgend jaar naar WDW dus. Ga je daar de halve doen? Of de challenge ook? (Van de Dark Side is ten minste al info bekend .. ;p) Plus, nu moet je in 2018 wel meedoen weer aan Parijs (C2C medaille!)

Mijn outfit ziet er superleuk uit, al zeg ik het zelf. Maar het zit echt verschrikkelijk. Ik ben aan het twijfelen geslagen. De 5K voor de fun lopen en veel foto's maken is prima, maar de 10K wordt al een grote twijfel. De 21K daarin lopen wordt onmogelijk.

Eventueel kan ik wat items weglaten en/of aanpassen/openknippen, maar dan krijg je een halve outfit. What to do, what to do ...

Tips? Suggesties?

En wat verwachten jullie qua eindtijd? Welke doelen willen jullie halen?
Afbeelding
Laura
Member
Member

Medailles van het runDisney Wine and Dine Half Marathon weekend zijn bekend gemaakt! Omdat Epcot 35 jaar bestaat, hebben ze de medailles in een nieuw jasje gestoken.
Bron: Disney parks blogAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

RunningKoen
Member
Member

Reactie via Facebook:
Het is op de expo mogelijk om wedstrijd shirtjes te ruilen wanneer de maat toch tegenvalt. Mits de maat op voorraad is natuurlijk.

Dit is een klein beetje off topic, maar zeker de moeite waard!
De medailles voor Wine & Dine zijn vandaag bekend gemaakt, en de challenge van dat weekend heeft een medaille die de strijd aankan met de DLP 2017 medailles als het gaat om mooiste runDisney medaille

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laura
Member
Member

De eventguide van Disneyland Half Marathon Weekend (Anaheim) staat online.

http://rodale-usa.instantmagazine.com/r ... 17#!/cover

31 augustus - 3 september

Laura
Member
Member

Merchandise van de Disneyland Half Marathon Weekend (Anaheim), 31 augustus - 3 september

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bron: https://disneyparks.disney.go.com