Disney Funko Pop! Vinyls

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Uitverkoop bij Zavvi, 2 Funko Pop! voor € 18

Klik hier
Volg onze avonturen op instagram
Tinkerbelletje
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:Uitverkoop bij Zavvi, 2 Funko Pop! voor € 18

Klik hier
Ik had het gezien, hoor alleen over het algemeen niet zo'n hele positieve verhalen over Zavvi. Maar €18 is wel een mooi prijsje!
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Tinkerbelletje schreef:
Mama van prinsesjes schreef:Uitverkoop bij Zavvi, 2 Funko Pop! voor € 18

Klik hier
Ik had het gezien, hoor alleen over het algemeen niet zo'n hele positieve verhalen over Zavvi. Maar €18 is wel een mooi prijsje!
Dat is jammer, het is inderdaad wel een mooi prijsje en er zijn er heel veel. Maar het is natuurlijk wel belangrijk om ook een goed gevoel te hebben bij de webshop.
elke w
Member
Member

Had het ook net gezien en wou hier even vragen of iemand hier de website kende . Blijkbaar geen goed idee dus?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tinkerbelletje
Member
Member

elke w schreef:Had het ook net gezien en wou hier even vragen of iemand hier de website kende . Blijkbaar geen goed idee dus?

Ze schijnen een lange levertijd te hebben en niet altijd even goed verpakt te zijn. Heb er zelf dus geen ervaring mee, maar lees het op de Funko Pop Verzamelaars Facebook groep.
Marieke1978
Member
Member

Ik heb ook een review gelezen dat iemand nog invoer moest betalen, omdat Zavvi het vanuit het buitenland gelijk naar de klant laat sturen. Daarom heb ik er maar niet besteld. Bij de Mighty Collector en Large hebben ze er ook veel.
Tinkerbelletje
Member
Member

Als je bij de Large nu voor een bestelbedrag hebt van minimaal €30, kun je de kortingscode DEVIL666 gebruiken dan krijg je €6,66 korting op je bestelling. De code is geldig t/m 12-08-2016.
Marieke1978
Member
Member

Tinkerbelletje schreef:Als je bij de Large nu voor een bestelbedrag hebt van minimaal €30, kun je de kortingscode DEVIL666 gebruiken dan krijg je €6,66 korting op je bestelling. De code is geldig t/m 12-08-2016.

Moest mijn backstage nog verlengen, gelijk Meeko en een pocket pop van de Cheshire Cat meebesteld. Daardoor kon ik ook nog eens gebruik maken van die €6,66 korting.
BibiTotoLover
Member
Member

Marieke1978 schreef:
Tinkerbelletje schreef:Als je bij de Large nu voor een bestelbedrag hebt van minimaal €30, kun je de kortingscode DEVIL666 gebruiken dan krijg je €6,66 korting op je bestelling. De code is geldig t/m 12-08-2016.

Moest mijn backstage nog verlengen, gelijk Meeko en een pocket pop van de Cheshire Cat meebesteld. Daardoor kon ik ook nog eens gebruik maken van die €6,66 korting.
Ik heb ook Backstage! :D Vind het heerlijk! Maar kan eventjes geen Pops meer kopen, moet eerst afwachten tot mijn zending van Pop In A Box binnen is, zal je anders net zien dat ik dubbel koop. :roll:
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Marieke1978
Member
Member

Zeker heerlijk, geen verzendkosten!

Dubbel kopen is zonde inderdaad. Hopelijk heb je ze snel en kan je weer andere gaan bestellen.
BibiTotoLover
Member
Member

Yaaay! Ik kreeg gisteren mijn Pop In A Box monthly binnen! :D
Ben er super blij mee!! Louis zat erin van Princess and the Frog, dus hoef alleen nog maar Princess Tiana & Naveen en dan heb ik haar set compleet, aangezien ik zelf Dr. Facilier al gekocht had!
En niet Disney gerelateerd, maar heb ook me alle eerste Harry Potter pop, namelijk Albus Dumbledore (#15)

Hier is Louis:
Afbeelding

& voor de liefhebbers die hem alsnog wel willen zien en omdat ik er ook zo blij mee ben, hier is Albus:
Afbeelding
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
elke w
Member
Member

Geweldig!

Tinkerbelletje
Member
Member

Ik kreeg deze 3 Funko's gisteren thuis bezorgd. Besteld bij Pop in a Box UK tijdens de £6,99 per pop actie laatst.
Vind ze alle 3 echt geweldig en de details zijn super gaaf!

Afbeelding
Jack Sparrow, Rumplestilskin & Mad Hatter
Tinkerbelletje
Member
Member

BibiTotoLover schreef:Yaaay! Ik kreeg gisteren mijn Pop In A Box monthly binnen! :D
Ben er super blij mee!! Louis zat erin van Princess and the Frog, dus hoef alleen nog maar Princess Tiana & Naveen en dan heb ik haar set compleet, aangezien ik zelf Dr. Facilier al gekocht had!
En niet Disney gerelateerd, maar heb ook me alle eerste Harry Potter pop, namelijk Albus Dumbledore (#15)

Hier is Louis:
Afbeelding

& voor de liefhebbers die hem alsnog wel willen zien en omdat ik er ook zo blij mee ben, hier is Albus:
Afbeelding
Oooh Louis is zo gaaf! Ik had hem eerst ook op mijn wishlist staan, maar vrees dat hij niet met z'n billen tussen mijn plankje past [FACE WITH TEARS OF JOY]hihi
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Ze zijn allemaal gaaf!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Disney verzamelen & Pin Trading”