[2017] Season of the force @ Disneyland Paris

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Keandra schreefCOLONTja, dan nog, maar ze zijn na dit jaar al zoveel slecht in het nieuws gekomen wegens het vele laattijdige onderhoud. Velen die ik ken blijven weg erdoor. Als ze dit dan doorzetten in 2017, voor het 2e jaar op rij .... Dat met prijzen die mogelijk meer dan verdubbelen (jaarpassen) gaan ze uiteindelijk veel mensen verliezen die liever naar iets anders en goedkoper gaan.
Denk niet dat ze het zich continu kunnen veroorloven.
Heeft daar helemaal niks mee te maken. Januari-maart is laagseizoen bij disney, zij gebruiken deze maanden ALTIJD om zoveel mogelijk van de grote onderhoudsbeurten gedaan te krijgen. Ook als het geen preparatie is op de 25e verjaardag. Vandaar ook de veel lagere prijzen, wie minder betaalt, krijgt dan ook minder.
En de leek weet echt niks van sluitingen af hoor, 75% van de dagdagelijkse bezoeker weet niet eens dat er een lijst met onderhoudsattracties bestaat, laat staan dat er nog een extra is voor de voorbereidingen op 25th anniversary.

@Stitch87: op DLPguide (http://www.dlpguide.com/calendar/closur ... bishments/) vind je de archieven van onderhoudsperiodes in de afgelopen jaren terug. Je kan daar zien welke er in de afgelopen jaren gesloten waren in elke periode. Dit is natuurlijk geen garantie dat het dit jaar hetzelfde loopt, maar vaak zijn het wel ongeveer dezelfde periodes voor dezelfde attracties (preparaties op de 25e verjaardag daargelaten).
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Als ik nu alleen nog maar naar de lijst zie die er nu is, en dit vergelijk met de lijst die er was voor dit jaar april, zal het allemaal nog wel meevallen voor begin volgend jaar.
De eerste 3 maanden zijn de maanden met de minste aantrek, tja het seizoen heeft daar veel mee te maken.
Tuurlijk trekt dat veel minder volk.
Wat gaat er in februari toe zijn: studio tram tours in Studios. Dan in disneyparc zelf: 2 treinstations (geen ramp), Spacemountain (was dit jaar dik tegen gevallen), Pirates of the caribbean (tja, is wel leuk binnen in de winter, geen ramp) en dan star tours.
Geheel discoveryland is wel weer open, wat ook weer fijn is. Wat ik me van dit jaar herinner is dat daar niets open was (zelfs PHantom manor niet door een jammerlijk ongeluk)
Ik ga met deze sluitingen echt niet klagen hoor. Toen we in april dit jaar geweest zijn, was het een heel pak duurder om veel minder te kunnen genieten van het park want heel veel was toe of was gebarricadeerd.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Ona1991 schreefCOLON
@Stitch87: op DLPguide (http://www.dlpguide.com/calendar/closur ... bishments/) vind je de archieven van onderhoudsperiodes in de afgelopen jaren terug. Je kan daar zien welke er in de afgelopen jaren gesloten waren in elke periode. Dit is natuurlijk geen garantie dat het dit jaar hetzelfde loopt, maar vaak zijn het wel ongeveer dezelfde periodes voor dezelfde attracties (preparaties op de 25e verjaardag daargelaten).
Thx! Alleen jammer dat het er pas op staat vanaf mei en niet januari. Ahja, nog een paar maandjes geduld en we weten het zeker wat sluit :)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

ik vind het jammer dat ik pas in April weer in DLP ben ... En dit dus ga missen :(
Zonde voor deze Star Wars Geek :P
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

D-Tekenaar schreefCOLONik vind het jammer dat ik pas in April weer in DLP ben ... En dit dus ga missen :(
Er zullen wel genoeg filmpjes op YouTube komen ;)
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

In dit "seizoen" is wel weer BTM open! Jeej!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Stitch87 schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLONik vind het jammer dat ik pas in April weer in DLP ben ... En dit dus ga missen :(
Er zullen wel genoeg filmpjes op YouTube komen ;)
Ja hahaha daar twijfel ik niet aan ;)
En de fotos zullen me ook wel rond mijn oren vliegen op twitter :P
Gebruikers-avatar
Sparrow
Member
Member
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 18:19

Ben benieuwd
Afbeelding
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Laura schreefCOLONSinds een week of 2 ben ik bezig met de Star Wars films voor het eerst te kijken. Heb nu 4-5-6-1-7 volgorde gedaan (7 moet ik nog 20min van zien :P ). En moet zeggen, ik vind de films best leuk! Ik vind Star Wars leuker dan Frozen, dus voor mij is dit speciale seizoen welkom.
Volledig mee eens, Frozen vind ik dus echt niets he, ik kan er echt niet aan doen, vind dat zo'n teleurstellende film voor mij, maar goed dat niet iedereen dezelfde smaken heeft, maar dan vind ik dit tof, dat Star wars ook aandacht verdient, en niet alles naar Frozen, wat de laatste jaren toch wel zo is!
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

Niets tegen de film zelf van Frozen, maar het gemelkerij mag nu echt wel eens gaan ophouden, ben het zo beu. Hoe lang is dat nu al niet? 3 jaar? Ondertussen zijn er toch nog leuke films uitgekomen, zo jammer dat ze daar dan niets mee doen. Star Wars is hier een beetje helemaal passé (was helemaal 'in' toen I uitkwam maar is dus ook al een eeuwigheid geleden ;) ) en vind het ook niet zo geschikt voor de allerkleinsten, dus had toch iets anders gezien in de plaats. Ahja, je kan niet alles willen zeker ;)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Ik denk persoonlijk dat we volgend jaar weinig frozen in het park gaan hebben door de komst van de 25ste verjaardag van het Disneyland park . Ik verwacht wel dat de hype volledig terugkeert bij de komst van de 2de film . Maar dat is nog wel even hé ....
Aan Star Wars ga je dan weer niet kunnen ontsnappen vrees ik ( voor de niet lovers ) .
Zoiezo hebben we nu 'Season the Force' en met de komst van de nieuwe Star Tours krijgen we ook een nieuwe winkel en Meet & Greet .
En de Jedi Academie zullen we ook behouden veronderstel ik .
yasmine
Member
Member
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2015, 20:50

zo jammer dat wij dan geen kaarten meer hebben. en ik mag van man ook niet meer boeken :-( zou graag een foto hebben met chewie of de storm troopers. en dochterlief denk ik ook. we hebben afgelopen winter alle films gekeken met haar en ze vond ze geweldig.
Afbeelding
Goofycollector
Member
Member
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 18:37

Zelf heb ik ook niet veel met Star Wars, al ben ik van mening dat het altijd goed is om "nieuw leven" te blazen in het WDS park. Waar ik echter bang voor ben, is dat het puur en alleen Star Wars zal zijn, wat ik daarmee bedoel, geef er meer een Disney tintje aan en ook de niet Star Wars liefhebbers willen dolgraag naar dit evenement. Organiseer bijvoorbeeld meet & greets met Disney characters in Stars Wars kleding zoals dat ook gebeurd tijdens de speciale weekenden in Amerika.

vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Goofycollector schreefCOLONZelf heb ik ook niet veel met Star Wars, al ben ik van mening dat het altijd goed is om "nieuw leven" te blazen in het WDS park. Waar ik echter bang voor ben, is dat het puur en alleen Star Wars zal zijn, wat ik daarmee bedoel, geef er meer een Disney tintje aan en ook de niet Star Wars liefhebbers willen dolgraag naar dit evenement. Organiseer bijvoorbeeld meet & greets met Disney characters in Stars Wars kleding zoals dat ook gebeurd tijdens de speciale weekenden in Amerika.

Wie zegt dat dit niet gaat gebeuren, die disney characters in star wars kledij? En dan nog, extra characters is altijd goed!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Star Wars neemt Disneyland Paris over

Afbeelding

Aankomend seizoen, van 14 januari tot en met 26 maart 2017, staat Disneyland Paris geheel in het teken van Star Wars. Hier komen natuurlijk veel Star Wars figuren bij kijken, maar dat niet alleen. Ook zijn er nieuwe fantastische liveshows die in het teken van de populaire film staan.

Disneyland presenteert een groot avondspektakel. Hierin word je meegenomen naar het hart van de Star Wars saga. De show is speciaal voor het pretpark gemaakt en is een combinatie van live-entertainment, speciale effecten en een spectaculaire licht- en geluidshow. Behalve deze avondshows zijn er ook projectieshows. Op het Hollywood Tower Hotel komt een groot productiescherm waar een Star Wars minishow op wordt weergegeven.

Maar degene die niet van zulke shows houdt en alleen van de actiehelden is er ook genoeg te zien. Over dag kom je namelijk oog in oog te staan met de helden en slechteriken uit het Star Wars universum. Kom bijvoorbeeld een patrouille Stormtroopers tijdens de First Order Mars tegen, ontmoet leden van de Dark Side of bestrijdt het kwaad samen met Chewbacca.

Voor kinderen tot en met twaalf jaar is er de speciale Jedi Training Academy. Hier kunnen zij samen met Star Wars figuren een show creëren.

bron : http://www.tripnieuws.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar