Disney kostuums voor kleine prins(es)jes

Hier vind je alles rond Disney knutselwerkjes en creaties.
Tess81
Member
Member

OMG!!! Wat gaaf!!!!!
Net als Olaflover lover was ik jaloers op meiden die ze wel mochten, maar ik snap mn ouders nu ook, mijn eigen prinsesje krijgt ook alleen maar de kruidvat en aliexpress versies. Ook al zijn de verschillen duidelijk te zien. Maar ja, ik heb het geld gewoon niet, en de papa vind het al helemaal niet nodig. Dus dan maar op deze manier.

Maar super leuk mama!!
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Ja, ik denk ook dat ik hier kapitalen aan jurken heb liggen. En ik had waarschijnlijk niet alles gekocht als het niet gesponsord was. Ik denk dat zeker 80% van de jurken mede mogelijk gemaakt zijn door mijn broer. Die vind het erg leuk om de meisjes te verwennen. Gelukkig heeft ie geen vriendin of vrouw die jaloers kan zijn. :p

De Disney originals zijn echt veel mooier en doen er ook langer mee. Hoe meer in naar de kruidvat-assepoester kijk, hoe meer in geneigd ben deze naar zolder te doen. Of mss wel maar de peuterspeelzaal.

Ik heb ook aliexpress hoor. Maar zal ze later even plaatsen. ;) ow en er hangt een jurk van bol.com tussen.
Volg onze avonturen op instagram
Tess81
Member
Member

Fijn zo'n broer!! Die van mij gaat graag naar Primark voor mijn prinsesje :) Ook leuk, en lief :)
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

:D broers zijn handig.

Sent from my iPhone using Tapatalk
D-Tekenaar
Member
Member

Wel leuk dat de eerste prinsessen jurk die van Belle was ... blijft toch de beste prinses in mijn ogen :)
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

D-Tekenaar schreef:Wel leuk dat de eerste prinsessen jurk die van Belle was ... blijft toch de beste prinses in mijn ogen :)
Puur toeval, melissa kreeg hem van een vriend als souveniertje uit dlp.

Tess81
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef::D broers zijn handig.
Zeker weten :)
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Stitch87
Member
Member

Ik wil ook een broer!!! :o :p

Moet wel zeggen dat ik niet alle originals even mooi vind :p
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Leeftijd van de jurk denk ik. :D
Alles wordt natuurlijj elk seizoen vernieuwd.

olafLover
Moderator
Moderator

Mama van prinsesjes schreef:Ja, ik denk ook dat ik hier kapitalen aan jurken heb liggen. En ik had waarschijnlijk niet alles gekocht als het niet gesponsord was. Ik denk dat zeker 80% van de jurken mede mogelijk gemaakt zijn door mijn broer. Die vind het erg leuk om de meisjes te verwennen. Gelukkig heeft ie geen vriendin of vrouw die jaloers kan zijn. :p

De Disney originals zijn echt veel mooier en doen er ook langer mee. Hoe meer in naar de kruidvat-assepoester kijk, hoe meer in geneigd ben deze naar zolder te doen. Of mss wel maar de peuterspeelzaal.

Ik heb ook aliexpress hoor. Maar zal ze later even plaatsen. ;) ow en er hangt een jurk van bol.com tussen.
Ik bedoel het ook helemaal niet als commentaar hoor :) Gewoon een overweging die iedereen zelf moet maken. En ja, als er dan een oom is die ze wil verwennen is het wel erg leuk ntl ;)
Ik geloof ook wel dat de jurken zelf lang meegaan, maar ze groeien er toch ook uit enzo
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

olafLover schreef:
Mama van prinsesjes schreef:Ja, ik denk ook dat ik hier kapitalen aan jurken heb liggen. En ik had waarschijnlijk niet alles gekocht als het niet gesponsord was. Ik denk dat zeker 80% van de jurken mede mogelijk gemaakt zijn door mijn broer. Die vind het erg leuk om de meisjes te verwennen. Gelukkig heeft ie geen vriendin of vrouw die jaloers kan zijn. :p

Ik bedoel het ook helemaal niet als commentaar hoor :) Gewoon een overweging die iedereen zelf moet maken. En ja, als er dan een oom is die ze wil verwennen is het wel erg leuk ntl ;)
Ik geloof ook wel dat de jurken zelf lang meegaan, maar ze groeien er toch ook uit enzo
ow, ik vatte het ook niet op als commentaar. :oops: of mss heb ik gewoon een dikke huid. :oops:
Maar ik realiseerde me tot gisteren niet echt dat we wel echt voor kapitalen aan prinsessenjurkjes hebben liggen.

meeste jurkjes hebben we 1 of 2 maten te groot gekregen of gekocht. Dan kunnen ze er net iets langer mee en ik ben gewoon gezegend met 2 prinsesjes. :p
Stitch87
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:Leeftijd van de jurk denk ik. :D
Alles wordt natuurlijj elk seizoen vernieuwd.

Denk eerder omdat de ene bombastischer is dan de ander :p. Ik zie graag bombastisch ;). Zo vind ik de jurk van Belle, Rapunzel en Ariel minder. Maar die laatste wrs omdat het een witte (trouwkleed) is :p. Zou daarvan liever de blauwe of roze jurk zien :p
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

De belle komt uit 2011, hahaha, de nieuwe zijn erg mooi. De rapunzel is het design van de oorspronkelijke jurk he. ;) en ik had idd ook liever de roze of blauwe jurk gezien, maar helaas was alleen deze bruidsjurk er van Ariel.

Stitch87
Member
Member

Vraag mij af of ik mij ga kunnen inhouden als ons prinsesje oud genoeg is om er zelf om te vragen :p. Zullen best al beginnen sparen zeker ;)? Ze heeft wel (voorlopig dan toch) een suikernonkel en suikertante maar denk niet dat we daarop gaan mogen rekenen :D
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Vooral niet inhouden. Hahaha.

Plaats reactie

Terug naar “Café Mickey Creatief”