Milieuwetgeving Frankrijk (vignet)

Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ik neem aan dat je nummerplaat ook op het vignet staat..
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

olafLover schreefCOLONIk neem aan dat je nummerplaat ook op het vignet staat..
Bij de aanvraag stuur je ook een digitale kopie van je kenteken en autogegevens mee.
Op het vignet staat het kenteken en een QR code met de gegevens van de auto gedrukt (bij de pijl staat het kenteken).
Deze zullen ze vast controleren via de autogegevens die je bij de aanvraag digitaal had meegestuurd voordat ze het vignet afdrukken en opsturen.Afbeelding

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Joepie schreefCOLONIk heb een klein probleempje. Ik weet dat het niet echt nodig is om naar Disney te rijden maar voor alle zekerheid heb ik een vignet aangevraagd. Ondertussen heb ik een bevestiging van de aanvraag in mail gehad met het bericht dat het vignet onderweg is.

Maar.... nu heb ik ondekt dat ik de 1 van het begin van onze nummerplaat ben vergeten in te vullen (in België beginnen de meeste nummerplaten met een 1 dan de letters en dan nog cijfers). Toch is er een vignet onderweg controleren zij dan nooit alle gegevens in mijn aanvraag?

Telefonisch kan je niet op de dienst terecht en per mail zeiden ze mij dat ik opnieuw een aanvraag moet indienen dit terwijl dat ik eigenlijk al een goedkeuring heb gekregen. Wat als ik het vignet nu ontvang en dat op mijn auto plak? Ben ik verplicht van de bevestig van de aanvraag (waar de fout opstaat) ook in mijn auto te hebben?
Als je niet naar Parijs stad rijdt heb je het gewoon niet nodig!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Joepie
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2015, 16:42

Bij de aanvraag stuur je ook een digitale kopie van je kenteken en autogegevens mee.
Op het vignet staat het kenteken en een QR code met de gegevens van de auto gedrukt (bij de pijl staat het kenteken).
Deze zullen ze vast controleren via de autogegevens die je bij de aanvraag digitaal had meegestuurd voordat ze het vignet afdrukken en opsturen.
Ja, zover had ik natuurlijk weer niet nagedacht! Dank je wel!
Als je niet naar Parijs stad rijdt heb je het gewoon niet nodig!
Nee, we rijden alleen naar Val d'Europe en Disney zelf. Ik vind alles nogal onduidelijk en de dienst zelf is telefonisch gewoon niet te bereiken. Ik zal dan maar geen nieuwe aanvraag indienen. Dank je wel voor je antwoord!
Gebruikers-avatar
prinses joluakma
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2018, 11:56

Misschien herhaling, maar voor de zekerheid toch vragen.
Om naar Disneyland, Magny-le-Hongre (Kyriad Disneyland) en Marne-La-Vallee te rijden hebben we geen wegenvignet nodig? Of is er nu in 2018 iets veranderd?
Alvast mercikes!
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

prinses joluakma schreefCOLONMisschien herhaling, maar voor de zekerheid toch vragen.
Om naar Disneyland, Magny-le-Hongre (Kyriad Disneyland) en Marne-La-Vallee te rijden hebben we geen wegenvignet nodig? Of is er nu in 2018 iets veranderd?
Alvast mercikes!
Nee, is niet nodig. Milieuzone is niet uitgebreid, geldt onveranderd voor binnen de ring Parijs. Je kunt dus gewoon tot Disneyland en/of Marne-la-Vallee rijden.
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar