Op het aanvraagformulier staan de betaalwijzen: http://nl-jaarpassen.disneylandparis.be ... _light.pdfSabrina_12 schreef:Kan ik, als ik via de post een jaarkaart koop ook met bankafschrijving betalen of alleen credit card?
Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen
- Prins Adam
- Beheerder

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Janneke_kersten
- Member

Iemand die dit al heeft geprobeerd?Annet schreef:Ik ga eens uitzoeken of dit kan, want dat klinkt dan inderdaad als de oplossing waarbij je maximaal profiteert.Minnie1979 schreef:Ik denk dat je gewoon best eerst je 6 maand gratis verlening neemt en daarna jaarkaart verlengt voor 16 maand voor de prijs van 12 maand.Annet schreef:Dus technisch gezien krijg je met je peterschap maar 2 maanden cadeau? Want die 4 krijg je dus sowieso al wanneer je verlengt. Dat was de moeite.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- D-Tekenaar
- Member

Mijn Jaarkaart zit steeds in een zakje aan mijn landyard 
Bedankt voor je antwoord.D-Tekenaar schreef:Mijn Jaarkaart zit steeds in een zakje aan mijn landyard
Je hebt er nog nooit problemen mee gehad? (vb. dat het los was gekomen.)
En wat voor soort zakje heb je?
Omdat ik zelf een groene kaart heb moet ik redelijk vaak mijn kaarten tonen. Daarom dat ik naar een goede oplossing op zoek ben waarmee ik niet veel tijd verlies.
Ik neem gewoonlijk mijn kaarten op voorhand al klaar, maar heb soms door de drukte schrik om deze te laten vallen. (Tot nu toe hebben enkel CM's ze laten vallen
Ik heb de mijne ook steeds aan een mapje aan een lanyard om mijn nek. Maar let op: niet alle mapjes zijn even betrouwbaar. Ligt helemaal aan de wijze waarop ze gesealed zijn. Mijn dochter had maar liefst drie stuks van Star Wars versleten; telkens het mapje eraf en alleen het lipje nog aan de lanyard. Kijk even naar de foto's wat ik bedoel:
Bij de 1e foto zie je duidelijk dat het lipje is mee gesealed. Die zijn zeer goed. Bij de tweede foto zit het gewoon niet goed vast. Daarmee zou ik geen hele dagen gaan lopen....

Bij de 1e foto zie je duidelijk dat het lipje is mee gesealed. Die zijn zeer goed. Bij de tweede foto zit het gewoon niet goed vast. Daarmee zou ik geen hele dagen gaan lopen....

Onze fantasypassen vervallen binnenkort. We zijn aan het twijfelen om te verlengen. Ik weet dat de vraag al eens gesteld is geweest maar ben niet zeker of er toen antwoord is op gegeven. Kan je een fantasy verlengen naar een discovery? En zo niet, kan je dan wel kiezen welke magic (flex of plus)?
Stitch87 schreef:Onze fantasypassen vervallen binnenkort. We zijn aan het twijfelen om te verlengen. Ik weet dat de vraag al eens gesteld is geweest maar ben niet zeker of er toen antwoord is op gegeven. Kan je een fantasy verlengen naar een discovery? En zo niet, kan je dan wel kiezen welke magic (flex of plus)?
Je kan alles kiezen. Alleen met stempels krijg je automatisch de nieuwe opvolger.
-
Manuela510
- Member

Kun je een jaarpas gespreid betalen zonder creditcard en wat voor bewijs van je bank heb je nodig?
- Prins Adam
- Beheerder

Denk het wel!Manuela510 schreef:Kun je een jaarpas gespreid betalen zonder creditcard en wat voor bewijs van je bank heb je nodig?
Bron tekst: http://nl-jaarpassen.disneylandparis.be/magic-plus.htmlMaandelijkse betaling
Met maandelijkse betaling kan je het bedrag van je Jaarpassen in 11 gelijke termijnen betalen, zonder administratiekosten of extra kosten. Deze betaalwijze is dus helemaal GRATIS. We vragen voor elke Jaarpas een eerste storting van €55*.
Om gebruik te kunnen maken van deze betaalwijze, dien je een bankrekening in een van de SEPA-landen te hebben. Deze bank moet ook de zogeheten « SEPA Direct Debit Core (SDD Core) » incasso’s accepteren.
Let op: als je een bankrekening hebt in een SEPA-land dat geen deel uitmaakt van het Eurogebied: controleer eerst bij je bank of voldaan is aan de eerder beschreven voorwaarden en of je geen specifieke documenten hoeft te verstrekken om incasso’s te autoriseren. Er kunnen overigens bankkosten verbonden zijn aan incasso’s buiten het Eurogebied. Vraag dit na bij je bank.
Bekijk de lijst van de landen. (354KB, PDF)
Deze betaalwijze is beschikbaar:
1/ Via internet
Krijg je Jaarpas rechtstreeks thuisgestuurd.
Om een Jaarpas online aan te kopen via maandelijkse betaling, dien je gebruik te maken van de website van Frankrijk (dit kan door rechts bovenaan de pagina de taal/ het land te wijzigen). Opgepast, deze website is uitsluitend beschikbaar in het Frans. Voor meer informatie, kan je ons contacteren op het nummer 078 15 60 28.
2/ Op de dag van je bezoek aan het Disneyland Park
Ga op de dag van je bezoek naar het Bureau Pass Annual (in het Disneyland® Park) en neem meteen je Jaarpas mee.
3/ Per post
Download de gewenste bestelbon (standaard tarief, tarief voor grote gezinnen, vernieuwing, …) en stuur ons de gevraagde documenten op. De Jaarpas wordt je dan rechtstreeks per post toegestuurd (reken op ongeveer 15 werkdagen binnen Frankrijk en 25 werkdagen in de andere landen binnen de SEPA-zone vanaf ontvangst van je complete dossier).
*Voor een eerste aankoop: er wordt een eerste storting van €55 gevraagd voor elke Jaarpas die besteld is op de dag van aankoop/van de bestelling. Deze eerste storting wordt afgetrokken van het totaalbedrag van de Jaarpas. In geval van vernieuwing van een Jaarpas hoef je geen eerste storting te doen op de dag van aankoop/van de bestelling. Het totaalbedrag van je Jaarpas wordt verdeeld over 11 maandelijkse termijnen.

-
Sabrina_12
- Member

Kun je en de 10% korting krijgen, en t bedrag van je park ticket van t bedrag van je jaarpas af?
- Prins Adam
- Beheerder

Je krijgt gewoon 10% korting op totaal bedrag jaarkaart....Sabrina_12 schreef:Kun je en de 10% korting krijgen, en t bedrag van je park ticket van t bedrag van je jaarpas af?

Je kan inderdaad 10% korting krijgen op je jaarpas en dat het bedrag van je toegangsticket van die dag er wordt afgetrokken.Sabrina_12 schreef:Kun je en de 10% korting krijgen, en t bedrag van je park ticket van t bedrag van je jaarpas af?