Character foto's en nieuwtjes
- Malifecent
- Member

Sorry ik geloof dat ik mezelf nu een disneybarbaar moet gaan noemen. Maarrreeee: wie is het??? Ik ken die beer niet.....
- Koen en Nathalie
- Member

Malifecent @ zo mei 09, 2010 7:07 pm schreef:Sorry ik geloof dat ik mezelf nu een disneybarbaar moet gaan noemen. Maarrreeee: wie is het??? Ik ken die beer niet.....

Super leuk figuur, al denk ik dat het weer even zal duren voor deze bij ons zou komen.
Hoewel ze hem wel makkelijker in het park zullen laten komen als de figuren van UP. Toy Story Playland gaat binnenkort ook open, en buiten de soldaatjes, Jessie, Woody en Buzz hebben ze hier geen figuren meer voor, dan zou Lotso natuurlijk een uitstekende toevoeging zijn.
Laat Lotso maar snel komen, hij is zo goed nagemaakt en zoooo knuffelbaar.. :p
Hoewel ze hem wel makkelijker in het park zullen laten komen als de figuren van UP. Toy Story Playland gaat binnenkort ook open, en buiten de soldaatjes, Jessie, Woody en Buzz hebben ze hier geen figuren meer voor, dan zou Lotso natuurlijk een uitstekende toevoeging zijn.
Laat Lotso maar snel komen, hij is zo goed nagemaakt en zoooo knuffelbaar.. :p
- Malifecent
- Member

Dank je wel Gaston en Koen en Nathalie.
Kende hem echt niet
Kende hem echt niet
En dan te zeggen dat wij alles gevraagd hebben ginder, hij was er nog niet
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Ziet er echt super uit zo! Waaw, erg leuk gedaan! Ze staan daar echt wel niet stil, bij Disney imagineering!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
-
MINI Mouse
Echt ge-wel-dig. Echt een reden om speciaal voor Talking Mickey daar naartoe te gaan
Moet het t.z.t. natuurlijk wel zeker zijn dat hij er altijd is
En ze hebben daar ook mooie plannen, komt genoeg nieuws bij
Moet het t.z.t. natuurlijk wel zeker zijn dat hij er altijd is
En ze hebben daar ook mooie plannen, komt genoeg nieuws bij