Restaurants in Adventureland

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
Mouseketeer
Member
Member

Japperboy schreef:
Blijkbaar kan je ontbijten in Agrabah cafe, dan ook meet&greets zoals plaza gardens? :thumbs:
Character ontbijt is enkel Plaza Gardens ;)
Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Blue Lagoon wordt Captain Jack's - Restaurant des Pirates !!!

Afbeelding

bron : Disneyland Paris website
Stitch87
Member
Member

Blijft de menu hetzelfde?
D-Tekenaar
Member
Member

Stitch87 schreef:Blijft de menu hetzelfde?
Dat is voorlopig nog niet bekend .
Maar ik verwacht dat we dit snel gaan weten als POTC en het restaurant weer open gaan :yes:
yolayo
Member
Member

D-Tekenaar schreef:Blue Lagoon wordt Captain Jack's - Restaurant des Pirates !!!

Afbeelding

Het is dus alleen maar voor oudjaarsavond dat het zo heet, mag ook wel voor die prijs
Afbeelding

Afbeelding

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Japperboy
Moderator
Moderator

yolayo schreef:
D-Tekenaar schreef:Blue Lagoon wordt Captain Jack's - Restaurant des Pirates !!!

Afbeelding

Het is dus alleen maar voor oudjaarsavond dat het zo heet, mag ook wel voor die prijs
zouden ze naam veranderen voor 1 avond? lijkt me onwaarschijnlijk :?
Captain Jack's restaurant zou goed passen bij de nieuwe potc-attractie en ook toegankelijker worden voor liefhebbers van de franchise
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
D-Tekenaar
Member
Member

Zullen we misschien afwachten tot de opening van het restaurant ?
Dan weten we zeker meer :)
yolayo
Member
Member

Japperboy schreef:
yolayo schreef:

Afbeelding

zouden ze naam veranderen voor 1 avond? lijkt me onwaarschijnlijk :?
Captain Jack's restaurant zou goed passen bij de nieuwe potc-attractie en ook toegankelijker worden voor liefhebbers van de franchise
Voor die prijs mag at wel dacht ik zo, zal wel gethematiseerd zijn dan maar geod vind het wel veel geld, 1ste is €398, en 2de betaal je €478 pp dus ja dan mag er best een bordje overheen gehangen worden met Cpt Jacks lijkt mij
Afbeelding

Afbeelding

Annet
Member
Member

Duur naambordje haha.
Japperboy
Moderator
Moderator

Annet schreef:Duur naambordje haha.
haha :lol: dacht net het zelfde te sturen!
maar om het met de woorden van D-tekenaar te zeggen: 'laten we inderdaad gewoon afwachten :) '

K vind trouwens zeer grappig hoe heel twitter daarop springt! :D
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Mouseketeer
Member
Member

Ze wijzigen de naam van het Princess Pavillion ook voor één avond in Villains Pavillion tijdens de Halloween Soiree ;)

De naam wordt ENKEL "gewijzigd" tijdens oudjaarsavond. Verder blijft het gewoon Blue Lagoon.
Afbeelding
yolayo
Member
Member

Kun je wel zeggen maar goed dat bordje kost niet zo heel veel he, dat is gewoon flink geld binnen harken, en eerlijk gezegd geef ik ze ook geen ongelijk daarin, t is maar wat de gek ervoor betaald toch
Afbeelding

Afbeelding

D-Tekenaar
Member
Member

Mouseketeer schreef:Ze wijzigen de naam van het Princess Pavillion ook voor één avond in Villains Pavillion tijdens de Halloween Soiree ;)

De naam wordt ENKEL "gewijzigd" tijdens oudjaarsavond. Verder blijft het gewoon Blue Lagoon.
D-Tekenaar schreef:Zullen we misschien afwachten tot de opening van het restaurant ?
Dan weten we zeker meer :)
Annet
Member
Member

yolayo schreef:
Kun je wel zeggen maar goed dat bordje kost niet zo heel veel he, dat is gewoon flink geld binnen harken, en eerlijk gezegd geef ik ze ook geen ongelijk daarin, t is maar wat de gek ervoor betaald toch
Ik maak uiteraard maar een grapje, en inderdaad. Zolang ze er klanten mee binnen harken, snap ik dat ze het blijven vragen.
Sabrina_12
Member
Member

Mouseketeer schreef:Ze wijzigen de naam van het Princess Pavillion ook voor één avond in Villains Pavillion tijdens de Halloween Soiree ;)

Want wat heeft oudjaars avond met Captain Jack sparrow te maken dan? Dat het Princess Pavillion met Halloween naar Villains gaat heeft met het event te maken, ik zie geen connectie tussen oudjaar en Sparrow. En waar haal je de informatie vandaan dat het alleen die avond zo is?
Plaats reactie

Terug naar “De Disney Restaurants”