Character ontbijt is enkel Plaza GardensJapperboy schreef:
Blijkbaar kan je ontbijten in Agrabah cafe, dan ook meet&greets zoals plaza gardens?
Restaurants in Adventureland
- Mouseketeer
- Member

- D-Tekenaar
- Member

Blue Lagoon wordt Captain Jack's - Restaurant des Pirates !!!

bron : Disneyland Paris website

- D-Tekenaar
- Member

Dat is voorlopig nog niet bekend .Stitch87 schreef:Blijft de menu hetzelfde?
Maar ik verwacht dat we dit snel gaan weten als POTC en het restaurant weer open gaan
Het is dus alleen maar voor oudjaarsavond dat het zo heet, mag ook wel voor die prijsD-Tekenaar schreef:Blue Lagoon wordt Captain Jack's - Restaurant des Pirates !!!

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
zouden ze naam veranderen voor 1 avond? lijkt me onwaarschijnlijkyolayo schreef:Het is dus alleen maar voor oudjaarsavond dat het zo heet, mag ook wel voor die prijsD-Tekenaar schreef:Blue Lagoon wordt Captain Jack's - Restaurant des Pirates !!!
Captain Jack's restaurant zou goed passen bij de nieuwe potc-attractie en ook toegankelijker worden voor liefhebbers van de franchise
- D-Tekenaar
- Member

Zullen we misschien afwachten tot de opening van het restaurant ?
Dan weten we zeker meer
Dan weten we zeker meer
Voor die prijs mag at wel dacht ik zo, zal wel gethematiseerd zijn dan maar geod vind het wel veel geld, 1ste is €398, en 2de betaal je €478 pp dus ja dan mag er best een bordje overheen gehangen worden met Cpt Jacks lijkt mijJapperboy schreef:zouden ze naam veranderen voor 1 avond? lijkt me onwaarschijnlijkyolayo schreef:Het is dus alleen maar voor oudjaarsavond dat het zo heet, mag ook wel voor die prijsD-Tekenaar schreef:Blue Lagoon wordt Captain Jack's - Restaurant des Pirates !!!
bron : Disneyland Paris website![]()
Captain Jack's restaurant zou goed passen bij de nieuwe potc-attractie en ook toegankelijker worden voor liefhebbers van de franchise

hahaAnnet schreef:Duur naambordje haha.
maar om het met de woorden van D-tekenaar te zeggen: 'laten we inderdaad gewoon afwachten
K vind trouwens zeer grappig hoe heel twitter daarop springt!
- Mouseketeer
- Member

Ze wijzigen de naam van het Princess Pavillion ook voor één avond in Villains Pavillion tijdens de Halloween Soiree 
De naam wordt ENKEL "gewijzigd" tijdens oudjaarsavond. Verder blijft het gewoon Blue Lagoon.
De naam wordt ENKEL "gewijzigd" tijdens oudjaarsavond. Verder blijft het gewoon Blue Lagoon.

Kun je wel zeggen maar goed dat bordje kost niet zo heel veel he, dat is gewoon flink geld binnen harken, en eerlijk gezegd geef ik ze ook geen ongelijk daarin, t is maar wat de gek ervoor betaald tochAnnet schreef:Duur naambordje haha.

- D-Tekenaar
- Member

Mouseketeer schreef:Ze wijzigen de naam van het Princess Pavillion ook voor één avond in Villains Pavillion tijdens de Halloween Soiree
D-Tekenaar schreef:Zullen we misschien afwachten tot de opening van het restaurant ?
Dan weten we zeker meer
Ik maak uiteraard maar een grapje, en inderdaad. Zolang ze er klanten mee binnen harken, snap ik dat ze het blijven vragen.yolayo schreef:Kun je wel zeggen maar goed dat bordje kost niet zo heel veel he, dat is gewoon flink geld binnen harken, en eerlijk gezegd geef ik ze ook geen ongelijk daarin, t is maar wat de gek ervoor betaald tochAnnet schreef:Duur naambordje haha.
-
Sabrina_12
- Member

Want wat heeft oudjaars avond met Captain Jack sparrow te maken dan? Dat het Princess Pavillion met Halloween naar Villains gaat heeft met het event te maken, ik zie geen connectie tussen oudjaar en Sparrow. En waar haal je de informatie vandaan dat het alleen die avond zo is?Mouseketeer schreef:Ze wijzigen de naam van het Princess Pavillion ook voor één avond in Villains Pavillion tijdens de Halloween Soiree