Disney Classics komen terug in de bioscoop

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ow, die wil ik ook nog eens op het grote scherm zien.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Jaaa ik wil ook naar Belle en het beest, gaat er iemand in Rotterdam??
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Ik heb alweer gereserveerd hoor! Echt super leuk dat Pathé dit doet :D

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disney gaat door met oude films uitbrengen

Afbeelding

Het tijdelijk opnieuw uitbrengen van Disney-klassiekers in de bioscopen, is een succes. Daarom gaat de distributeur hiermee door en zijn in november vier prinsessenfilms van Disney tijdelijk weer op het grote doek te zien.

Dat heeft bioscoopexploitant Pathé maandag bekendgemaakt. Belle en het Beest, Aladdin, De Kleine Zeemeermin en Rapunzel zijn in de weken voorafgaand aan Sinterklaas weer op het witte doek te bewonderen. De films zijn zowel in de originele Engelse als in de Nederlands nagesproken versie te zien.

Volgens een woordvoerster van Pathé heeft het concern naar aanleiding van de herrelease van een eerste serie Disneyfilms heel veel reacties en verzoeken ontvangen. In september zijn de klassiekers Frozen, The Lion King, Monsters Inc en Toy Story tijdelijk weer in de bioscopen te zien. Voor deze titels werd gekozen na een verkiezing op de website van de exploitant.

Het is niet duidelijk of er na november nog een derde reeks Disney-films opnieuw in de theaters te zien is.

Bron : http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/enter ... uitbrengen
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Tinkerbelletje schreefCOLONIk heb alweer gereserveerd hoor! Echt super leuk dat Pathé dit doet :D

Ga je naar Arnhem?
Gebruikers-avatar
Jess
Member
Member
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2015, 10:20

Leuk! Zag het inderdaad al eerder voorbij komen voor Lion King etc.

Ik wil Beauty & the Beast en The Little Mermaid zeker zien in de bios! :mrgreen:
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
2019: Santa Fe (DLP)
Gebruikers-avatar
disneline
Member
Member
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2014, 16:10

Ik ga sowieso al naar De Kleine Zeemeermin en Aladdin. Dat zijn mijn favoriete Disney films en MOET ik gewoon in de bioscoop zien! (Al heb ik De Kleine Zeemeermin al eens in de bios gezien toen de film 10 jaar oud was). Echt zo ontzettend leuk dat Pathe dit doet! Hopelijk komen ze vaker met Disney films.
Have courage and be kind
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Ik vind dit zo leuk hè. Omdat veel van die films al uit zijn gekomen voor ik geboren was of nog te jong was voor de bios of toen het disney virus nog niet helemaal had door gezet. En gelukkig ook al apen ze het na van pathé doet de bios bij ons in de buurt foroxcity het ook.
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375

Mama van prinsesjes schreefCOLON
Tinkerbelletje schreefCOLONIk heb alweer gereserveerd hoor! Echt super leuk dat Pathé dit doet :D

Ga je naar Arnhem?
Jazeker!

We komen net terug van Toy Story, echt heerlijk om deze film in de bios te zien :D

Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Tinkerbelletje schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLON

Ga je naar Arnhem?
Jazeker!

We komen net terug van Toy Story, echt heerlijk om deze film in de bios te zien :D

Dan gaan we elkaar denk ik zien. Zie nog maar 1 datum voor de films, allemaal op zondag middag.

Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375

Mama van prinsesjes schreefCOLON Dan gaan we elkaar denk ik zien. Zie nog maar 1 datum voor de films, allemaal op zondag middag.
Leuk!! :D
Ik geloof dat er 2 data per film zijn, 1 NL en 1 OV :D
Ga Belle & het Beest & de Kleine Zeemeermin sowieso in het NL's, Rapunzel in OV en Aladdin heb ik nu in OV gereserveerd (wil liever in NL, maar dan moet mijn man waarschijnlijk werken)
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Tinkerbelletje schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLON Dan gaan we elkaar denk ik zien. Zie nog maar 1 datum voor de films, allemaal op zondag middag.
Leuk!! :D
Ik geloof dat er 2 data per film zijn, 1 NL en 1 OV :D
Ga Belle & het Beest & de Kleine Zeemeermin sowieso in het NL's, Rapunzel in OV en Aladdin heb ik nu in OV gereserveerd (wil liever in NL, maar dan moet mijn man waarschijnlijk werken)
Ja, dan gaan we elkaar zeker zien. We willen naar belle en het beest nl en ook de kleine zeemeermin nl. :)

Gebruikers-avatar
edisney
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2014, 17:55

Waar kan je reserveren?
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Op de website van Pathé gewoon.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Disney Princess at the Movies

Op zondag 20 november kan je weer van Disney Princess at the Movies bij Kinepols terecht voor een prinsessen film, deze keer zal Frozen te zien zijn!

Over de film; De dappere en optimistische Anna onderneemt samen met de ruige bergbewoner Kristoff en zijn trouwe rendier Sven een legendarisch avontuur om haar zus Elsa te vinden. Haar ijskrachten houden het koninkrijk Arendelle gevangen in een eeuwige winter. Hoog in de bergen ontmoeten Anna en Kristoff mythische trollen en een hilarische sneeuwman die Olaf heet. Daarnaast moeten ze barre natuurkrachten overwinnen om het koninkrijk te redden... Beleef tijdens Disney Princess at the Movies een vorstelijke voormiddag vol animatie en verrassingen.

Tarief: 12 euro Start animatie: 9u45 Start film: 11u
Meer info en tickets; kinepolis.be
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar