Ben het volledig met je eens Wezz! Dit toont NOG maar eens aan hoe idioot DLP soms kan zijn in hun beslissingen. Zal wel weer met tegenvallende cijfers zijn dat ze dit annuleren.Wezz @ vr apr 22, 2011 8:41 am schreefCOLONGeloof er helemaal niks van.. Denk dat dit de reden is die ze naar buiten willen brengen, maar de echte reden zal het niet zijn. Vind het de grootste onzin! Ze weten al lang dat ze aan het werk zijn in Fantasyland, dat het kasteel in de steigers staat enzo. Nee ik ben weer zwaar teleurgesteld door Disney!
Pirates & Princess Party
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Dragy @ vr 22 apr, 2011 14:16 schreefCOLONBen het volledig met je eens Wezz! Dit toont NOG maar eens aan hoe idioot DLP soms kan zijn in hun beslissingen. Zal wel weer met tegenvallende cijfers zijn dat ze dit annuleren.Wezz @ vr apr 22, 2011 8:41 am schreefCOLONGeloof er helemaal niks van.. Denk dat dit de reden is die ze naar buiten willen brengen, maar de echte reden zal het niet zijn. Vind het de grootste onzin! Ze weten al lang dat ze aan het werk zijn in Fantasyland, dat het kasteel in de steigers staat enzo. Nee ik ben weer zwaar teleurgesteld door Disney!
Het is ook nooit goed he. Geen onderhoud: iedereen klaagt. Wel onderhoud: iedereen klaagt. Lol
Begrijp me niet verkeerd, onderhoud is altijd goed. Maar ze kunnen dit toch wel perfect inplannen... Vind het ook gewoon heel erg dom dat in Juni net die stukken gaan renoveren. Planning in DlP is blijkbaar niet alles, jammer toch?driesko69 @ vr apr 22, 2011 3:54 pm schreefCOLON Het is ook nooit goed he. Geen onderhoud: iedereen klaagt. Wel onderhoud: iedereen klaagt. Lol
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Ter compensatie krijgen de mensen die een kaartje hebben gekocht voor deze party op dezelfde avond een privé meet & greet met alle figuren die tijdens deze avond in het Disneyland Park te zien zouden zijn in de voormalige discotheek Hurricanes in Disney Village. Meer informatie en details volgen nog…
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Vraag me dan af of het voor de mensen is die wel of geen kaartjes hebben ingeruild voor geld....Tuvok @ vr apr 22, 2011 4:19 pm schreefCOLONTer compensatie krijgen de mensen die een kaartje hebben gekocht voor deze party op dezelfde avond een privé meet & greet met alle figuren die tijdens deze avond in het Disneyland Park te zien zouden zijn in de voormalige discotheek Hurricanes in Disney Village. Meer informatie en details volgen nog…
98x DLRP
2x WDW
2x WDW
Twas sarcastisch bedoeld ze. Vind het ook wel heel jammer, eigelijk heb ik er een dubbel gevoel bij. Ben blij dat ze al die werken doen, langs de andere kant is het jammer voor de mensen die speciaal geboekt hebben en al kosten hebben gemaakt. VOor ons maakt het niet zoveel uit, aangezien we waarschijnlijk sowieso waren gegaan op dat moment. Ben wel benieuwd naar die meet en greet, dan zijn die onderhoudsbeurten van Huricanes ook ni voor niets geweest, lolDragy @ vr 22 apr, 2011 16:00 schreefCOLONBegrijp me niet verkeerd, onderhoud is altijd goed. Maar ze kunnen dit toch wel perfect inplannen... Vind het ook gewoon heel erg dom dat in Juni net die stukken gaan renoveren. Planning in DlP is blijkbaar niet alles, jammer toch?driesko69 @ vr apr 22, 2011 3:54 pm schreefCOLON Het is ook nooit goed he. Geen onderhoud: iedereen klaagt. Wel onderhoud: iedereen klaagt. Lol
Bron: dlrpmagic
An official statement (translated from French) reads:
Mickey’s Princesses & Pirates Party due to take place on 1st, 10th, 17th and 24th June in Fantasyland and Adventureland have been cancelled due to prolonged refurbishments underway in some parts of Disneyland. We are aware of your disappointment regarding the cancellation of these events, however this decision was taken because the current conditions would not permit the event to meet the Disney standard of quality. Disneyland Paris apologise for the inconvenience and thank visitors for their loyalty.
Visitors who have reserved tickets for the evenings can get a refund by contacting our reservation center at 01 60 30 30 30 or their tour operator.
For those who are still visiting the resort on the scheduled dates, in addition to a full refund of the ticket price, we invite you to join us in the space of Hurricane’s Disney Village between 5pm and 8pm on the day of the event originally planned, to spend a moment with our Disney Princesses and Pirates with a refreshing drink.* (*Details to be confirmed upon refunding of ticket)
An official statement (translated from French) reads:
Mickey’s Princesses & Pirates Party due to take place on 1st, 10th, 17th and 24th June in Fantasyland and Adventureland have been cancelled due to prolonged refurbishments underway in some parts of Disneyland. We are aware of your disappointment regarding the cancellation of these events, however this decision was taken because the current conditions would not permit the event to meet the Disney standard of quality. Disneyland Paris apologise for the inconvenience and thank visitors for their loyalty.
Visitors who have reserved tickets for the evenings can get a refund by contacting our reservation center at 01 60 30 30 30 or their tour operator.
For those who are still visiting the resort on the scheduled dates, in addition to a full refund of the ticket price, we invite you to join us in the space of Hurricane’s Disney Village between 5pm and 8pm on the day of the event originally planned, to spend a moment with our Disney Princesses and Pirates with a refreshing drink.* (*Details to be confirmed upon refunding of ticket)
98x DLRP
2x WDW
2x WDW
Ben benieuwd welke characters we dan te zien krijgen.. Maakt in ieder geval alweer een klein beetje goed. Alleen moeten we nou kiezen tussen geld terug en die meet&greet ?!
Wezz @ vr 22 apr, 2011 19:24 schreefCOLONBen benieuwd welke characters we dan te zien krijgen.. Maakt in ieder geval alweer een klein beetje goed. Alleen moeten we nou kiezen tussen geld terug en die meet&greet ?!
We krijgen en het geld terug, en kunnen ook naar hurricanes gaan, dat maakt inderdaad toch al iets goed.
Inderdaad wel speciaal dat de prinsessen zowel op de parade als in hurricanes te zien zullen zijn. Ben benieuwd
Precies het eerste wat ik dachtPrince Charming @ vr apr 22, 2011 6:39 pm schreefCOLONWel bijzonder hoor, prinsessen TIJDENS de parade ook in Hurricanes? :duh:
Dus ik vrees dat het maar een paar characters zijn....
98x DLRP
2x WDW
2x WDW
Wezz @ vr apr 22, 2011 6:24 pm schreefCOLONBen benieuwd welke characters we dan te zien krijgen.. Maakt in ieder geval alweer een klein beetje goed. Alleen moeten we nou kiezen tussen geld terug en die meet&greet ?!
Ik werd gister gebeld door het CRO vanwege mijn P&P party kaartjes die ik al thuis had.
Na het excuus werd me aangeboden of ik op de gastenlijst wilde worden geplaatst voor de meet&greet in Hurricanes.
Ik ontvang tzt een email die je in moet leveren op de betreffende avond als toegangsbewijs...
The place where magic realy lives is inside of us, just listen to your heart and follow your dreams...
Bij mij zij de dame aan de telefoon dat alle karakters van de prinsessenavond aanwezig zullen zijn. Ben benieuwdkevin @ vr 22 apr, 2011 22:04 schreefCOLONPrecies het eerste wat ik dachtPrince Charming @ vr apr 22, 2011 6:39 pm schreefCOLONWel bijzonder hoor, prinsessen TIJDENS de parade ook in Hurricanes? :duh:!
Dus ik vrees dat het maar een paar characters zijn....
Snap het niet helemaal hoor
Wij hebben ook al de tickets liggen, moeten we nu bellen of niet om ons geld terug te krijgen? Kunnen we niet gewoon tijdens ons bezoekje het geld terugkrijgen via city hall ofzo? En hoe schrijf je je dan in voor de meet in de hurricanes?