Disney's Halloween 2011

BUTTON_TOPIC_LOCKED
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Tijdens het Halloween seizoen zullen er weer diverse meet&greets zijn
Lady Tremaine, Drizella & Anastacia bij castle courtyard
Winnie the Pooh in speciale outfit
Mickey in halloween kostuum
Villains bij Phantom Manor en/of Town Square
Jack & Sally bij Phantom Manor

De nieuwe decoratie:
Afbeelding

Afbeelding
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Hier een korte samenvatting (van vorige post door Wezz :)) over de vernieuwde MNSSHP's :
  • Merlin & Witch Academy (Castle Courtyard) komt niet terug, maar wordt vervangen door 'Huey, Dewey and Louie's Trick or Treat Party'
  • De Winnie the Pooh show komt ook niet terug, maar wordt 'Minnie's Pirate Halloween Party' (Peter Pan Stage), met een nieuwe piratenfoutift voor Minnie
  • Geen Cavalcade meer
  • de stage show wordt volledig nieuw, en zorgt voor een spetterende finale van de avond!
Ben erg blij dat de avonden wat aangepast worden met nieuw materiaal (Kwik, Kwek & Kwak!!!!), ben ook erg blij dat wij van de partij zullen zijn :chesire:
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
MINI Mouse

Wooohooooo!!!! klinkt allemaal super gaaf!!!
Kan niet meer wachten!!! :hw_wink: :witching:
Prince Charming

Wel jammer dat de cavalcade niet doorgaat. Winnie the Pooh gaat niet meer door omdat er ook geen kerstversie komt en het theater inmiddels gestript is...
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351

Een kleine sneak preview van de show.. :hw_grin:

Afbeelding
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Gebruikers-avatar
Tuvok
Member
Member
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2010, 22:55

Geweldig decor!!! Super om de Castle Stage eindelijk weer gebruikt te zien.
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Gebruikers-avatar
Tuvok
Member
Member
BerichtenCOLON 92

Prince Charming @ ma 19 sep, 2011 21:58 schreefCOLONWel jammer dat de cavalcade niet doorgaat. Winnie the Pooh gaat niet meer door omdat er ook geen kerstversie komt en het theater inmiddels gestript is...
Aha, dus ze zijn al begonnen met het ombouwen naar 'Mickey's House'? Jammer van de Winnie the Pooh show. Vond die altijd erg leuk om te zien.
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Gebruikers-avatar
Tuvok
Member
Member
BerichtenCOLON 92

Villains op Town Square? Hmmm vreemde locatie als je het mij vraagt. Decoratie ziet er heel mooi uit!
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351

Het ziet er echt fantastisch uit, moet ik nú al zeggen. Ben zo blij dat de Pumpkinmen verleden tijd zijn en dat we nu mooie versieringen krijgen :)

Afbeelding

Insidedlparis
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Gebruikers-avatar
CuriousLittleAlice
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2011, 16:16

Ik ga voor de eerste keer dus ik ga niet verkleed gaan maar de 31e oktober zou ik wel graag verkleed gaan! ik kijk er in ieder geval al heel hard naar uit :hw_grin:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Gert
Member
Member
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2009, 23:48

Tuvok @ do sep 22, 2011 8:34 am schreefCOLONVillains op Town Square? Hmmm vreemde locatie als je het mij vraagt. Decoratie ziet er heel mooi uit!
Bwa vind ik niet. Main Street U.S.A en Town Square krijgen een mooi halloween decor, waarin de villains dan wel prima passen vind ik op een pleintje als Town Square.
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351

In 2009 liepen ze een beetje rond bij Casey's Corner en de ingang van de Discovery Arcade, dat was helemaal slecht gekozen. Dit jaar bij Phantom Manor en Town Square vind ik een betere oplossing! Al zou het net zoals vorig jaar ook gewoon alleen bij Phantom Manor gehouden kunnen worden, en dan de Disney characters in speciale kostuum ( Donald, Goofy, Chip & Dale etc ) op Town Square..
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Ulti
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2011, 13:24

Trouwens nog even terugkomend op de Not So Scary avonden..
De hubshow is wordt niet nieuw, en is exact hetzelfde als vorig jaar, enige verschil is dat deze aan het einde van de avond 1 keer gedaan wordt in plaats van meerdere malen per avond..

Verder heb ik gister de Maleficious Halloween Party (de nieuwe dagelijkse hubshow) gezien..
En dit ziet er erg goed uit!
Erg veel performers!
Leuk verhaal, Dr. Facilier is het groentje van de Disney Villains en Malificent leert met de hulp van de gevorderde Villains hem alle truukjes van het vak.
Erg leuk vind ik zelf dat de Evil Queen transformeerd in de Heks..
Er zitten wat hele sterke scenes in zoals die van Kapitein Haak en Hartenkoningin, maar ook wat slechtere zoals die van Cruella..
Maar over het algemeen denk ik dat de show goed in de smaak gaat vallen!
Het eindigd in een rockband van Facilier, wat iets heel nieuws is en misschien even wennen maar het is een goed pakkend einde!
I like it :-) haha
MINI Mouse

Leuk!!!!!! Bedankt voor de update :hw_grin:

Ik vind het persoonlijk niet erg dat de MNSSHP show hetzelfde is als vorig jaar, vond hem namelijk ge-wel-dig (en heb hem vorig jaar voor het eerst gezien)

De nieuwe hubshow klinkt goed!!! Kan haast niet meer wachten :bat: :witching: :hw_wink:
Gebruikers-avatar
Tuvok
Member
Member
BerichtenCOLON 92

Oh my goooooood! Ge-wel-dig! Ja ik weet het, deze reactie voegt drie keer niks toe, maar moest het gewoon ff posten. GE-WEL-DIG!! haha
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar