Het Disneyland Hotel
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
In het Disneyland Hotel wordt momenteel een nieuw tapijt gelegd !!!

bron : ED92

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Nieuwe officiele fotos van de Sleeping Beauty Suite

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Tijdens een diner in de Inventions kom je altijd jou favoriete Disney figuren tegen !!!

Weet iemand of het klopt dat je tegenwoordig alleen nog maar kan dineren bij Inventions als je in het Disneyland Hotel zelf verblijft?
Als ik de website bekijk, lijkt het daar wel op, maar ik zou dat wel heel erg vreemd vinden....
Als ik de website bekijk, lijkt het daar wel op, maar ik zou dat wel heel erg vreemd vinden....
Officiële bevestiging heb ik er zeker nog niet van gezien, maar het lijkt er inderdaad op.
Diner zou bij Inventions enkel voorbehouden zijn voor gasten van DLH. De lunch & brunch zou wel open toegankelijk blijven.
Kan een vreemde beslissing lijken, maar ligt wat verder in de lijn van de politiek van DLP / TWDC, waar gasten die al ettelijke euro's meer neertellen voor een verblijf in het DLH ook exclusief de kans krijgen om in "hun" eigen hotel te kunnen dineren ...
Al kan ik begrijpen dat dit voor velen hoogst onaangenaam nieuws kan / zal zijn .
Diner zou bij Inventions enkel voorbehouden zijn voor gasten van DLH. De lunch & brunch zou wel open toegankelijk blijven.
Kan een vreemde beslissing lijken, maar ligt wat verder in de lijn van de politiek van DLP / TWDC, waar gasten die al ettelijke euro's meer neertellen voor een verblijf in het DLH ook exclusief de kans krijgen om in "hun" eigen hotel te kunnen dineren ...
Al kan ik begrijpen dat dit voor velen hoogst onaangenaam nieuws kan / zal zijn .

Your dreams can come true, if you have the courage to pursue them (Walter Elias Disney)
- Chipmunkmaniac
- Member

- BerichtenCOLON 63
- GeregistreerdCOLON 31 Okt 2016, 14:56
Yup is inderdaad zo en de slotjes voor lunch voor niet hotel gasten zijn ook beperkt.
De brunch gaat vanaf 9 april ook naar 79 eur voor normale themas en later dit jaar naar 89 eur
De brunch gaat vanaf 9 april ook naar 79 eur voor normale themas en later dit jaar naar 89 eur
WDW: 30x
HKDL: 25x
DLR: 19x
DCL: 16x
TDR: 9x
Aulani: 1x
DLP: ?? (+CM 2003-2008)
HKDL: 25x
DLR: 19x
DCL: 16x
TDR: 9x
Aulani: 1x
DLP: ?? (+CM 2003-2008)
Het staat op de website van Disneyland Parijs, dus dat is best officieel. En inderdaad, op de Auberge na is er dan geen character dining meer. Wel kun je voor de lunch nog terecht bij Inventions.
Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
Amaai we hebben dan geluk, gaan volgende week vrijdag er nog gaan eten 's avonds 

Waar kan je dat ergens lezen?Annet schreefCOLONHet staat op de website van Disneyland Parijs, dus dat is best officieel. En inderdaad, op de Auberge na is er dan geen character dining meer. Wel kun je voor de lunch nog terecht bij Inventions.
http://www.disneylandparis.nl/restauran ... 8a4ee8.jpg[/img]
Bedankt.
Wat gaan ze doen met mensen die al geboekt hebben voor oktober en gekozen hebben voor Premium vouchers. Je kan er kan er nog steeds 's middags mee gaan, maar lijkt mij toch eerder wat de voorwaarden aanpassen na aankoop.
Wat gaan ze doen met mensen die al geboekt hebben voor oktober en gekozen hebben voor Premium vouchers. Je kan er kan er nog steeds 's middags mee gaan, maar lijkt mij toch eerder wat de voorwaarden aanpassen na aankoop.
Dag allemaal
Wij vroegen ons af of de mogelijkheid bestond om een kamer te boeken, tijdens de kerstperiode, met zicht op het park, maar niet in de castle club. Zoja, hoe boeken we dit best?
Bedankt alvast voor de reacties.
Groeten
Wij vroegen ons af of de mogelijkheid bestond om een kamer te boeken, tijdens de kerstperiode, met zicht op het park, maar niet in de castle club. Zoja, hoe boeken we dit best?
Bedankt alvast voor de reacties.
Groeten