Hoi iedereen,
Lang geleden dat ik hier ben geweest maar ik had een vraagje.. Als je een vernieuwde Texas kamer wil boeken staat er op de website dat er een kingsize bed is, ik heb hier alleen gezien dat de bedden 1,40 breed zijn. Gelukkig vind ik het heel gezellig om dicht tegen m'n vriend aan te slapen, maar aangezien hij nogal lang is zou een wat groter bed niet vervelend zijn.
Dus weet iemand hier of kingsize ook echt kingsize is?
Disney's Hotel Cheyenne
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Het bed is geen king size wij hadden zo een bed en het is niet overdreven groot iddPuckii schreefCOLONHoi iedereen,
Lang geleden dat ik hier ben geweest maar ik had een vraagje.. Als je een vernieuwde Texas kamer wil boeken staat er op de website dat er een kingsize bed is, ik heb hier alleen gezien dat de bedden 1,40 breed zijn. Gelukkig vind ik het heel gezellig om dicht tegen m'n vriend aan te slapen, maar aangezien hij nogal lang is zou een wat groter bed niet vervelend zijn.
Dus weet iemand hier of kingsize ook echt kingsize is?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Joyce_Belle
- Member

- BerichtenCOLON 269
- GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08
Iemand enig idee hoe het staat met de renovatiewerkzaamheden?
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
Zijn er hier toevallig mensen die iets over de wifi in de Texas kamers weten? Ik heb begrepen dat je in de gerenoveerde kamers gebruik van wifi kunt maken. Is dat in alle Texas kamers zo, of alleen in bepaalde gebouwen die zijn gerenoveerd?
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Alle kamers hebben nu wifiPuckii schreefCOLONZijn er hier toevallig mensen die iets over de wifi in de Texas kamers weten? Ik heb begrepen dat je in de gerenoveerde kamers gebruik van wifi kunt maken. Is dat in alle Texas kamers zo, of alleen in bepaalde gebouwen die zijn gerenoveerd?

Prins Adam schreefCOLONAlle kamers hebben nu wifiPuckii schreefCOLONZijn er hier toevallig mensen die iets over de wifi in de Texas kamers weten? Ik heb begrepen dat je in de gerenoveerde kamers gebruik van wifi kunt maken. Is dat in alle Texas kamers zo, of alleen in bepaalde gebouwen die zijn gerenoveerd?
Dank je voor deze info
- judoka Jol
- Member

- BerichtenCOLON 148
- GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57
Ik heb hier tijdens het Veronica event geslapen. De kamer was geweldig. Maar het ontbijt was echt een min punt. Het is geen aanrader als het gaat om het ontbijt. Maar wel een aanrader als het gaat om het thema. Dat was echt geweldig.
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
Hoop ook dat het ontbijt zal verbeteren als men ervoor gaat moeten betalen .judoka Jol schreefCOLONIk heb hier tijdens het Veronica event geslapen. De kamer was geweldig. Maar het ontbijt was echt een min punt. Het is geen aanrader als het gaat om het ontbijt. Maar wel een aanrader als het gaat om het thema. Dat was echt geweldig.
Mag dan eigenlijk ook wel voor die prijs.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Sinds kort zijn er naast de Texas kamers met uitschuifbed voor 2 personenen en een 2 persoonsbed, ook kamers met 2 keer een 2 persoonsbed. (beide kamers zijn geschikt voor 4 volwassenen, met het verschil dat de kamer met het uitschuifbed handiger is met 3 personen of als de 3de en 4de persoon apart willen slapen)
Texas kamer
Nieuw gerenoveerde Texas kamers in het thema van Toy Story's Sheriff Woody.
1 groot tweepersoonsbed en 1 tweepersoons-bedbank
Voor 4 personen

Texas kamer
2 tweepersoonsbedden
Voor 4 personen

Meer info over Disney's Hotel Cheyenne in het eerste berichtje, of via deze link.
Texas kamer
1 groot tweepersoonsbed en 1 tweepersoons-bedbank
Voor 4 personen

Texas kamer
2 tweepersoonsbedden
Voor 4 personen

Meer info over Disney's Hotel Cheyenne in het eerste berichtje, of via deze link.

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Komt Starbucks naar de Disney Hotels?

In aflevering 47 van D-Tales hebben we de vraag van een luisteraar besproken over een mogelijke locatie op Main Street USA voor de eerste Starbucks in één van de parken in Parijs. De Cable Car Bake Shop en Market House Deli kwamen als kandidaten uit de bus, maar wellicht breidt het koffiemerk met de zeemeermin zich in een compleet andere richting uit.
Er zijn sterke geruchten gaande dat er een Starbucks geopend gaat worden in Disney’s Hotel Cheyenne – het budgethotel van het resort compleet gethematiseerd als wild west stadje. De oude arcadehal van het hotel, vlak naast het winkeltje, zal de locatie zijn voor de eerste Starbucks-vestiging in één van de Disney hotels. In deze arcadehal is momenteel een verbouwing aan de gang; dat wakkert de geruchten alleen maar aan.
lees meer op : http://www.d-log.nl/parken-en-resorts/k ... ey-hotels/

In aflevering 47 van D-Tales hebben we de vraag van een luisteraar besproken over een mogelijke locatie op Main Street USA voor de eerste Starbucks in één van de parken in Parijs. De Cable Car Bake Shop en Market House Deli kwamen als kandidaten uit de bus, maar wellicht breidt het koffiemerk met de zeemeermin zich in een compleet andere richting uit.
Er zijn sterke geruchten gaande dat er een Starbucks geopend gaat worden in Disney’s Hotel Cheyenne – het budgethotel van het resort compleet gethematiseerd als wild west stadje. De oude arcadehal van het hotel, vlak naast het winkeltje, zal de locatie zijn voor de eerste Starbucks-vestiging in één van de Disney hotels. In deze arcadehal is momenteel een verbouwing aan de gang; dat wakkert de geruchten alleen maar aan.
D-Tekenaar schreefCOLONKomt Starbucks naar de Disney Hotels?
Hoeft voor mij persoonlijk niet, maar ze mogen gerust komen.
De koffie in de Red Garter Saloon is zeker ook zo lekker.