Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Liez
Member
Member

Stitch87 schreef:Jaaaaaaaa, vond ik ook zo raar :D. En orlando was fout maar florida goed :/
Ik begin bijna aan mijn kennis te twijfelen, die 2e vraag??? Hij heeft z'n vader toch geholpen met kranten rondbrengen en daarna ging hij naar school. Kan mij niks herinneren van kapper of poppenmaker of filmregisseur?? of begrijp ik die vraag nu zo verkeerd

rare quiz :p
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
Liez
Member
Member

Ze zijn echt goed op de hoogte.... onder Disneyland parijs bevindt zich een indrukwekkend tunnelsysteem... uhu
Big thunder mountain waar je de 7 dwergen hoort zingen? :lol:

Afbeelding
Stitch87
Member
Member

Liez schreef:]
Ik begin bijna aan mijn kennis te twijfelen, die 2e vraag??? Hij heeft z'n vader toch geholpen met kranten rondbrengen en daarna ging hij naar school. Kan mij niks herinneren van kapper of poppenmaker of filmregisseur?? of begrijp ik die vraag nu zo verkeerd

rare quiz :p
Haha, die wist ik ook niet :p. Had nochtans paar maand geleden de docu gezien maar kon mij die 3 niet meer herinneren :p.

Die tunnels zijn er wel in wdw dacht ik. In Parijs geen idee eigenlijk.

Die dwergen ... geen idee waar ze het halen :D. Hadden ze nu nog gezegd de rollercoaster met levende dieren ... ;).

Klopt dat van die geur in main street? Is me nog nooit opgevallen :/. Maar in ratatouille ruik ik ook niets :D
olafLover
Moderator
Moderator

Nee, in Parijs zijn geen tunnels, je ziet vaak characters naar een meet locatie lopen, ze komen dan altijd vanaf de randen van het park. Als er een tunnel systeem was zoals in Florida hebben ze hem wat slecht aangelegd ;)
Liez
Member
Member

Yep, er hangt een typische geur in Mainstreet, maar mij doet het niet echt aan vanille en koekjes denken, maar dat kan gewoon aan mij liggen :lol: Ik vind de geur van het Disneyland Hotel ook niet echt aangenaam, terwijl de meesten er zo wildenthousiast over zijn. Ik hou gewoon niet zo van al die chemische, zware geuren. Maar het klopt wel dat er speciale geursystemen voorzien zijn.

Inderdaad, geen tunnels in Parijs, ook niet in alle andere parken, bij mijn weten enkel in WDW omdat Walt in anaheim een piraat of cowboy (ben niet meer zeker)door fantasyland zag lopen en dat kon niet. Dat verbrak de magie en de geloofwaardigheid van dat gedeelte van het park. Dus daarom moesten er in WDW tunnels onder het park komen. Maar heeft niets met parijs te maken zoals de quiz wel aangeeft.

Het antwoord op die 2e vraag was blijkbaar kapper... ik snap er niks van maar misschien heb ik ergens iets gemist ofzo :lol:

Afbeelding
Stitch87
Member
Member

Haha, in het Disneyhotel ook nog niet geroken. Ging ik normaal bij vorig bezoek eens doen maar vergeten :D. Zal voor een volgende keer zijn. Zal er gelijk ook maar eens op letten in main street ;).

Ah kijk, wist niet dat het enkel in WDW was, weer iets bijgeleerd. Ze hebben het erover in de boeken kingdom keepers, anders had ik het van daar ook niet geweten :D.

En zo vlug vlug op google kan ik ook niets vinden van zijn vader als kapper.
olafLover
Moderator
Moderator

Nee, ben ook geen fan van de geur in het Disneyland hotel. Een geur in main street was me niet opgevallen. Er is wel een geur die ik echt met Disneyland associeer, mijn conditioner (die ik niet vaak gebruik) heeft de geur ook en ik word daar altijd weer blij van. Ik dacht dat het de zeep van de wc's was, maar het kan ook main street zelf zijn
moorhunhe
Member
Member

Gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was. De eerste keer als ik het DHL binnen liep, moest ik zo snel mogelijk weer buiten, zo een doordringende geur! Misschien als hij ietsje lichter is hij wel goed is voor me, maar elke keer ik daar binnen kom is de geur zo ontzettend sterk ...

Ik associeer meer de popcorn geur met Disney, haha
Disney Collections
Member
Member

Ik wandel even tussendoor dit topic in en uit :roll: om te zeggen dat ik eind dit jaar EIN-DE-LIJK weer eens naar Disneyland Parijs ga! En wel te verstaan naar Disney's Newport Bay Club. :thumbs:

Zoals jullie in mijn onderschrift kunnen zien, ga ik beslist niet heel erg vaak dus ik ben zo blij dat het eindelijk weer eens zover is! Voor de allereerste keer in een Disney hotel! :sorc:

Ik moest het hier gewoon even met jullie delen! Ik heb echt een ontzettend druk jaar achter de rug, waarin ik dacht dat alles tegenzat, dus dit is echt geweldig.
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Liez
Member
Member

Disney Collections schreef:Ik wandel even tussendoor dit topic in en uit :roll: om te zeggen dat ik eind dit jaar EIN-DE-LIJK weer eens naar Disneyland Parijs ga! En wel te verstaan naar Disney's Newport Bay Club. :thumbs:

Zoals jullie in mijn onderschrift kunnen zien, ga ik beslist niet heel erg vaak dus ik ben zo blij dat het eindelijk weer eens zover is! Voor de allereerste keer in een Disney hotel! :sorc:

Ik moest het hier gewoon even met jullie delen! Ik heb echt een ontzettend druk jaar achter de rug, waarin ik dacht dat alles tegenzat, dus dit is echt geweldig.
Aaah wat leuk voor je, heb je wat om naar uit te kijken. Alvast heel veel plezier gewenst. Newport Bay is mijn favoriete hotel! Je zult het je niet beklagen :)

Afbeelding
Stitch87
Member
Member

Disney Collections schreef:Ik wandel even tussendoor dit topic in en uit :roll: om te zeggen dat ik eind dit jaar EIN-DE-LIJK weer eens naar Disneyland Parijs ga! En wel te verstaan naar Disney's Newport Bay Club. :thumbs:

Superleuk! Eneuh, eigenlijk zelfs de 2de keer in een Disneyhotel als ik je onderschrift zie ;)
Disney Collections
Member
Member

Stitch87 schreef:Superleuk! Eneuh, eigenlijk zelfs de 2de keer in een Disneyhotel als ik je onderschrift zie ;)
Haha, je bedoelt Davy Crockett Ranch? Ja, maar nu zit ik toch écht in een hotel en niet in één van de 'bungalows' van Davy Crockett Ranch. Ik ben in ieder geval zeer benieuwd wat ik van Disney's Newport Bay Club zal vinden!
Disney Collections
Member
Member

Liez schreef:Aaah wat leuk voor je, heb je wat om naar uit te kijken. Alvast heel veel plezier gewenst. Newport Bay is mijn favoriete hotel! Je zult het je niet beklagen :)
Ik zat echt ontzettend te twijfelen welk hotel, maar Newport Bay sprak me meteen aan en gaf voor mij gelijk het 'yes' gevoel toen ik de foto's zag en de omschrijving las. Dus, ik ben benieuwd! :D
020amsterdam
Member
Member

Weet iemand waar je Every day is a celebration, 25 jaar song kan downloaden als ringtone of muziek bestand. Ik kan alleen video's vinden. Thanks!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Stitch87
Member
Member

020amsterdam schreef:Weet iemand waar je Every day is a celebration, 25 jaar song kan downloaden als ringtone of muziek bestand. Ik kan alleen video's vinden. Thanks!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Als je een goeie op youtube vindt kan je deze gebruiken. Mijn man heeft zo al veel muziek afgehaald voor op cd's, usb in de auto, ringtone, ... Vraag mij wel niet hoe hij het doet ;). Maar het kan dus wel moest je geen 'gemakkelijkere' manier vinden :)
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”