Je bent dan ook helemaal niet verplicht om via Lille te rijden? Brussel-Valenciennes-Senlis-Marne La Vallée kan ook en is zelfs veel makkelijker te rijden in onze ogen, maar dat hangt natuurlijk af van waar je komt. Als je vanuit Kortijk en omgeving komt is Lille een stuk korter.Beej_ schreefCOLONDe auto is inderdaad simpeler, goedkoper en makkelijker.. Maar ik mag i.v.m. medische redenen niet rijden en de enige andere persoon die kan rijden durft niet langs Lille en wil sowieso niet zolang rijden achter elkaar. Dus we hebben geen andere opties.
Iejoortje, is het makkelijk om een metrokaartje te kopen? En waar kan ik die kopen? Spreken ze Engels? Ik kan namelijk echt geen Frans, haha.
Er zijn ook nog andere TO die busreizen aanbieden naast OAD, heb je daar al eens naar gekeken? 12u rijden is echt gek, wij zijn al met de Belgische reizen Lauwers geweest en waren er op 5u, en dat terwijl wij de eerste opstapplaats hadden van heel de bus en dus nog mee langs alle anderen moesten.
TGV kan je ook nemen vanuit Lille, die is vaak iets goedkoper, maar dan moet je natuurlijk weer vlot in Lille geraken (met auto of trein). Als je vanuit Brussel boekt, sowieso los boeken (niet via de disney website want die rekenen veel te veel aan) en 3 maanden op voorhand voor het goedkoopste tarief.