Laatste aankopen
Zo, Wezz, had je een extra koffer mee?
Echt heel gaaf. Welk character is de middelste tumsum van de bovenste rij?
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- Miss Ariel
- Member

Wezz hoe heb je dat allemaal mee gekregen??
leuke aanwinsten
leuke aanwinsten
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
- fairy tale
- Member

OMG die is super schattig, is die nu bij de primarkt?Jo_ schreef:Dankzij de foto van Tinkerbelletje ben ik vanmiddag even langs de Primark gegaan om dit leuke Olaf-shirt te kopen (rechts), natuurlijk kan ik dan niet maar 1 ding meenemenSuperfout die mickeysloffen, maar wel lekker warm haha.
ik heb vandaag mijn buster van elsa binnen gekregen trouwens hij is prachtig. dus mensen die twijfelen niet doen en gewoon halen
Second star to the right and straight on until morning,
Kerst Olaf is ook erg leuk!!
Hier ook de Anna & Elsa bustes.. ze zijn geweldig mooi in het echt! De rest van de reeks ook trouwens, daar ga ik binnenkort ook nog maar eens wat van kopen
Had niet verwacht dat ze er eind oktober al zouden zijn, budget-technisch niet zo handig haha

Haha, geloof ik ook! Als ik ook de hoeveelheid dozen achter de kassa zag die nog opgehaald moesten worden.. Waren er heel wat!Dragy schreef:De Frozen bustes zijn wel erg populair! Maar ze zijn dan ook erg mooi! Leuke aanwinsten allemaal!!
Tsja, vandaag kwam ik weer bij de Primark uit haha.
In een week tijd ineens weer nieuwe (disney)spullen! Dus deze lekkere warme trui, leuke kerstpyjamabroek en schattig winnie the pooh underwear maar meegenomen.

Verder hadden ze dit halloweenshirt, vond ik ook de moeite waard om te laten zien;

Verder hadden ze dit halloweenshirt, vond ik ook de moeite waard om te laten zien;

[/u